-
- Advertisement
Rc 1/6 f1 wagen probleem voor en achteruit
2 berichten
• Pagina 1 van 1
Rc 1/6 f1 wagen probleem voor en achteruit
Heb een probleem weet enkel niet het merk het is volgens mij een goedkope variant maar zou hem graag gemaakt zien
Is een groot model wat doet hij wel is de afstandbediening werkt en het stuur werkt naar links en rechts
Heb hem gewoon eens aangesloten op een zeer kleine 12 v batterij van een alarm systeem
Nu hij deed alles goed in begin tot ik met mijn domme kop de plus en minpool werwisseld heb nu werkt de aandrijving niet meer
Als ik gewoon rechtstreeks de motor bedien lukt dit wel iemand een idee ?
Is een groot model wat doet hij wel is de afstandbediening werkt en het stuur werkt naar links en rechts
Heb hem gewoon eens aangesloten op een zeer kleine 12 v batterij van een alarm systeem
Nu hij deed alles goed in begin tot ik met mijn domme kop de plus en minpool werwisseld heb nu werkt de aandrijving niet meer
Als ik gewoon rechtstreeks de motor bedien lukt dit wel iemand een idee ?
-
Thomasvergauwen
- Nieuw lid
Je hebt zeer waarschijnlijk de sturing van de motor op de printplaat naar het ewige leven geholpen door de ompoling.
Tenzij je iets kent van elektronica gaat dat niet gemakkelijk op te lossen zijn vrees ik.
Een blik op de betreffende printplaat zal je meer info opleveren.
Suggestie, vul in je profiel je woonplaats in, misschien zijn er mensen in je buurt die je kunnen helpen.
Tenzij je iets kent van elektronica gaat dat niet gemakkelijk op te lossen zijn vrees ik.
Een blik op de betreffende printplaat zal je meer info opleveren.
Suggestie, vul in je profiel je woonplaats in, misschien zijn er mensen in je buurt die je kunnen helpen.
Carpe Diem!
-
Fg Dude
- Actief lid
2 berichten
• Pagina 1 van 1
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten
-
- Advertisement