-
- Advertisement
deze, deze of deze?? :)
21 berichten
• Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
deze, deze of deze?? :)
Welke zouden jullie kiezen (en welke setup)? En waarom. Misschien iemand ervaring met een van deze?
Easystar 2
Funcub
Twinstar 2 (met brushless setup)
Easystar 2
Funcub
Twinstar 2 (met brushless setup)
-
de79
- Actief lid
Dag de79,
Persoonlijk zou ik voor de Easystar gaan, Multiplex vliegers zijn heel goed zoals ik het ervaar. Met de twee propellers is hij heel stabiel ook.
Ik weet natuurlijk niet hoe goed kan je vliegen en welke soort vliegtuig jouw interesseert, dan jouw keuze kan een van de andere toestellen zijn.
gr,
Janos
Persoonlijk zou ik voor de Easystar gaan, Multiplex vliegers zijn heel goed zoals ik het ervaar. Met de twee propellers is hij heel stabiel ook.
Ik weet natuurlijk niet hoe goed kan je vliegen en welke soort vliegtuig jouw interesseert, dan jouw keuze kan een van de andere toestellen zijn.
gr,
Janos
-
jarbi
- Lid op training
Dag janos, je bedoelt wrschl de twinstar met 2 prpellors?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
-
de79
- Actief lid
Ikzelf heb de EasyStarII.
Heb deze destijds gekozen voor zijn langere vlieg/zweef tijden! T.o.v. een gewoon toestel.
De TwinStarII ziet er ook een mooi toestel uit, beetje zelfde denk ik dan de EasyStarII, alleen misschien wel wa meer power door de 2 motoren. Ook prima mee te zweven (zo te zien op de filmpjes er van) daardoor kun je een heel stuk langer in de lucht blijven! Deze is nog een stukje groter dan de EasyStarII.
Heb deze destijds gekozen voor zijn langere vlieg/zweef tijden! T.o.v. een gewoon toestel.
De TwinStarII ziet er ook een mooi toestel uit, beetje zelfde denk ik dan de EasyStarII, alleen misschien wel wa meer power door de 2 motoren. Ook prima mee te zweven (zo te zien op de filmpjes er van) daardoor kun je een heel stuk langer in de lucht blijven! Deze is nog een stukje groter dan de EasyStarII.
- Go fly rc Starter II
- T2m Smartspy
- MPX Easy Star II
- HD-Wingcam
- BearDevil-Red (dood)
- Sports DV123SC cam
- MJX-F45
- ufo-drone-26cm
- ufo-drone-26cm met camera
- Denver WIFI cam
- Spektrum Dx6
- MPX Solius
- T2m Smartspy
- MPX Easy Star II
- HD-Wingcam
- BearDevil-Red (dood)
- Sports DV123SC cam
- MJX-F45
- ufo-drone-26cm
- Denver WIFI cam
- Spektrum Dx6
- MPX Solius
-
Ivan
- Actief lid
funcup.
Geen twijfel mogelijk
Je kan er zo traag mee vliegen als je wil.
Zet je flaps zelfs op 90°c en je vliegt aan wandelsnelheid.
Is mijn 1ste vlieger geweest, en gebruik hem nu nog steeds om funvluchten mee te doen.
Ik trek mijzelf niets aan in welke richting de wind staat.
Hij stijgt vanaf 1 meter al op.
En de grote banden doen het hem ook wel.
Ik kan zelfs op een omgeploegd veld landen.
greetz
Geen twijfel mogelijk
Je kan er zo traag mee vliegen als je wil.
Zet je flaps zelfs op 90°c en je vliegt aan wandelsnelheid.
Is mijn 1ste vlieger geweest, en gebruik hem nu nog steeds om funvluchten mee te doen.
Ik trek mijzelf niets aan in welke richting de wind staat.
Hij stijgt vanaf 1 meter al op.
En de grote banden doen het hem ook wel.
Ik kan zelfs op een omgeploegd veld landen.
greetz
-
piper_heidsieck
- Forum Maniac
Ik zou me aansluiten bij Piper.
De Easystar is een fun toestel. Smijt en vlieg. Grasveldje om te landen op de buik. Goeie eerste starter.
De Twinstar is hetzelfde als de Easystar, maar met meer kracht, iets vinniger, en tof geluid van de twee motoren.
Maar de funcub (met een b vanachter, piper ) heeft een redelijke omvang (hoe langer je vliegt, hoe groter je je toestel wil... lijkt een ongeschreven regel te zijn in het rc vliegen), en wordt qua fun goed beschreven hierboven. Je hebt wel een beetje ervaring nodig, vind ik; als eerste toestel zou ik 'm enkel aanraden als er iemand (met ervaring) je kan begeleiden bij je eerste vluchten. Als opvolgtoestel of x-de toestel lijkt me het zeker de moeite. Prijs/kwaliteit een topper.
Greetz!
T.
De Easystar is een fun toestel. Smijt en vlieg. Grasveldje om te landen op de buik. Goeie eerste starter.
De Twinstar is hetzelfde als de Easystar, maar met meer kracht, iets vinniger, en tof geluid van de twee motoren.
Maar de funcub (met een b vanachter, piper ) heeft een redelijke omvang (hoe langer je vliegt, hoe groter je je toestel wil... lijkt een ongeschreven regel te zijn in het rc vliegen), en wordt qua fun goed beschreven hierboven. Je hebt wel een beetje ervaring nodig, vind ik; als eerste toestel zou ik 'm enkel aanraden als er iemand (met ervaring) je kan begeleiden bij je eerste vluchten. Als opvolgtoestel of x-de toestel lijkt me het zeker de moeite. Prijs/kwaliteit een topper.
Greetz!
T.
Thanks for visiting my YouTube channel!
https://www.youtube.com/user/CrosstownTee
Reely Wild Hawk [upgraded with MicroJet V3]
Durafly F4U Corsair [Beautiful]
Max Thrust Riot [Trainer/Acro]
Spektrum DX6i
https://www.youtube.com/user/CrosstownTee
Reely Wild Hawk [upgraded with MicroJet V3]
Durafly F4U Corsair [Beautiful]
Max Thrust Riot [Trainer/Acro]
Spektrum DX6i
-
CrosstownTee
- Beheerder
ja funcup kan al helemaal anders klinken
-
piper_heidsieck
- Forum Maniac
tja, ben eigelijk ook nog altijd aan het twijfelen tussen de twinstar en de funcub. Enerzijds neig ik naar de twinstar (wel met brushless tuning setup) omdat het mijn eerste vlieger is (ga wel in club met instructeur vliegen). Kan ik een beetje proeven van vliegen en zweven. Anderzijds als ik naar de looks kijk dan zou ik voor de funcub gaan. Geweldig met die dikke tractor banden! Nog even denken dus.... Ander vraagje: ik heb een dx6i zender. Als ik vlieg en zweef en vlieg, hoe weet ik dan als mijn lipo leeg is? Bestaat er iets dat aangeeft dat mijn lipo bijna leeg is? Bij de duurdere zenders is dit, geloof ik, op het scherm te zien? Ik heb gezien dat van die lipo alarmen bestaan om op de balance stekker in te steken maar weet niet als dit iets is.
-
de79
- Actief lid
de79 schreef:tja, ben eigelijk ook nog altijd aan het twijfelen tussen de twinstar en de funcub. Enerzijds neig ik naar de twinstar (wel met brushless tuning setup) omdat het mijn eerste vlieger is (ga wel in club met instructeur vliegen). Kan ik een beetje proeven van vliegen en zweven. Anderzijds als ik naar de looks kijk dan zou ik voor de funcub gaan. Geweldig met die dikke tractor banden! Nog even denken dus.... Ander vraagje: ik heb een dx6i zender. Als ik vlieg en zweef en vlieg, hoe weet ik dan als mijn lipo leeg is? Bestaat er iets dat aangeeft dat mijn lipo bijna leeg is? Bij de duurdere zenders is dit, geloof ik, op het scherm te zien? Ik heb gezien dat van die lipo alarmen bestaan om op de balance stekker in te steken maar weet niet als dit iets is.
Ik heb deze, zeer goed te horen, laag in prijs en makkelijk in te stellen!
http://www.aerobertics.be/productDetail ... 0&brand=62
- Go fly rc Starter II
- T2m Smartspy
- MPX Easy Star II
- HD-Wingcam
- BearDevil-Red (dood)
- Sports DV123SC cam
- MJX-F45
- ufo-drone-26cm
- Denver WIFI cam
- Spektrum Dx6
- MPX Solius
- T2m Smartspy
- MPX Easy Star II
- HD-Wingcam
- BearDevil-Red (dood)
- Sports DV123SC cam
- MJX-F45
- ufo-drone-26cm
- Denver WIFI cam
- Spektrum Dx6
- MPX Solius
-
Ivan
- Actief lid
dat is zo een lipo alarm zeker dat op de balance stekker wordt ingestoken? Waar heb je dit dan zitten? Aan de buitenkant van je vliegtuig? Ik kan me voorstellen als het aan de binnenkant zit dat je het niet goed hoort en al zeker niet ziet.
-
de79
- Actief lid
21 berichten
• Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Terug naar Electro Vliegtuigen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten
-
- Advertisement