-
- Advertisement
HK-Jetiger
36 berichten
• Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: HK-Jetiger
Maiden is gedaan... geen filmke beschikbaar... of toch ni 1 da ik kan laten zien:
Eerste vlucht was nogal snel en landen was dus vrij moeilijk... niet gefilmd.
2de vlucht was prima aant gaan... maar is in een duikvlucht gekomen, niet meer opgetrokken gekregen en bijna letterlijk ontploft
Gelukkig da da allemaal te repareren valt he
Snel en hevig vliegerke... als landen lukt dan is da iets heel tof om mee te gaan vliegen... volgende keer in hoog gras
Eerste vlucht was nogal snel en landen was dus vrij moeilijk... niet gefilmd.
2de vlucht was prima aant gaan... maar is in een duikvlucht gekomen, niet meer opgetrokken gekregen en bijna letterlijk ontploft
Gelukkig da da allemaal te repareren valt he
Snel en hevig vliegerke... als landen lukt dan is da iets heel tof om mee te gaan vliegen... volgende keer in hoog gras
Heli:Solo-pro V2 & 120SR
Plane:HK-Bixler HK-Decathlon HK-jetiger
TXDX6I
Plane:HK-Bixler HK-Decathlon HK-jetiger
TXDX6I
-
tokke
- Actief lid
- Berichten: 317
- Geregistreerd: 21 Apr 2011, 18:18
tokke schreef:Maiden is gedaan... geen filmke beschikbaar... of toch ni 1 da ik kan laten zien:
Eerste vlucht was nogal snel en landen was dus vrij moeilijk... niet gefilmd.
2de vlucht was prima aant gaan... maar is in een duikvlucht gekomen, niet meer opgetrokken gekregen en bijna letterlijk ontploft
Gelukkig da da allemaal te repareren valt he
Snel en hevig vliegerke... als landen lukt dan is da iets heel tof om mee te gaan vliegen... volgende keer in hoog gras
Volgend modelleke wordt van mij ook zoiets.....Funjet denk..
Multiplex "easystar"
Multiplex "gemini"
Parkzone "P51 Mustang
Zender "Futaba T6 EX 2.4 Ghz.
Multiplex "gemini"
Parkzone "P51 Mustang
Zender "Futaba T6 EX 2.4 Ghz.
-
hellcat
- Lid op training
- Berichten: 177
- Geregistreerd: 29 Jun 2011, 18:30
- Woonplaats: Nieuwpoort
tokke schreef:Maiden is gedaan... geen filmke beschikbaar... of toch ni 1 da ik kan laten zien:
Eerste vlucht was nogal snel en landen was dus vrij moeilijk... niet gefilmd.
2de vlucht was prima aant gaan... maar is in een duikvlucht gekomen, niet meer opgetrokken gekregen en bijna letterlijk ontploft
Gelukkig da da allemaal te repareren valt he
Snel en hevig vliegerke... als landen lukt dan is da iets heel tof om mee te gaan vliegen... volgende keer in hoog gras
Tof dat de maiden gemaakt is ,kan me voorstellen dat het niet gemakkelijk is .
En goed dat het allemaal te repareren valt
Denk dat ik nog niet klaar ben voor zoiets
-
Deneddy
Deneddy schreef:tokke schreef:Maiden is gedaan... geen filmke beschikbaar... of toch ni 1 da ik kan laten zien:
Eerste vlucht was nogal snel en landen was dus vrij moeilijk... niet gefilmd.
2de vlucht was prima aant gaan... maar is in een duikvlucht gekomen, niet meer opgetrokken gekregen en bijna letterlijk ontploft
Gelukkig da da allemaal te repareren valt he
Snel en hevig vliegerke... als landen lukt dan is da iets heel tof om mee te gaan vliegen... volgende keer in hoog gras
Tof dat de maiden gemaakt is ,kan me voorstellen dat het niet gemakkelijk is .
En goed dat het allemaal te repareren valt
Denk dat ik nog niet klaar ben voor zoiets
Denk dat ik ook nog wat ga wachten om nog eens te proberen en voorlopig op de deca te oefenen
Heli:Solo-pro V2 & 120SR
Plane:HK-Bixler HK-Decathlon HK-jetiger
TXDX6I
Plane:HK-Bixler HK-Decathlon HK-jetiger
TXDX6I
-
tokke
- Actief lid
- Berichten: 317
- Geregistreerd: 21 Apr 2011, 18:18
door jullie heb ik deze van het weekend ook moeten bestellen .
gisteren verzonden dus nog efjes wachten op de levering en hopen voor beter weer :)
gisteren verzonden dus nog efjes wachten op de levering en hopen voor beter weer :)
plane : depron turbo raven, zagi, jetiger, A10 warthog, projeti, miss bipe, ampmaster under construcion.
-
Mr.SandFire
- Actief lid
- Berichten: 289
- Geregistreerd: 17 Apr 2011, 12:48
tokke schreef:Maiden is gedaan... geen filmke beschikbaar... of toch ni 1 da ik kan laten zien:
Eerste vlucht was nogal snel en landen was dus vrij moeilijk... niet gefilmd.
2de vlucht was prima aant gaan... maar is in een duikvlucht gekomen, niet meer opgetrokken gekregen en bijna letterlijk ontploft
Gelukkig da da allemaal te repareren valt he
Snel en hevig vliegerke... als landen lukt dan is da iets heel tof om mee te gaan vliegen... volgende keer in hoog gras
hey op hoeveel procent heb je je hoogte gezet? ik vin dat hij idd zeer moelijk optrekt maar ik heb mijn hoogte dan ook maar op 50 % gezet.
plane : depron turbo raven, zagi, jetiger, A10 warthog, projeti, miss bipe, ampmaster under construcion.
-
Mr.SandFire
- Actief lid
- Berichten: 289
- Geregistreerd: 17 Apr 2011, 12:48
Bij zulke toestellen moet je niet overdrijven met de uitslag.
Meestal is maximaal 35% meer als genoeg.
Je moet er tenslotte eerst aan wennen, later kan je de uitslag vergroten als je iets kritischer wenst te vliegen.
Groter uitslag betekend alleen maar moeilijkheden op de hals halen bij de maiden.
Johan.
Meestal is maximaal 35% meer als genoeg.
Je moet er tenslotte eerst aan wennen, later kan je de uitslag vergroten als je iets kritischer wenst te vliegen.
Groter uitslag betekend alleen maar moeilijkheden op de hals halen bij de maiden.
Johan.
Herbeginner.
-
Johaver
- Rookie
- Berichten: 32
- Geregistreerd: 19 Okt 2011, 00:55
- Woonplaats: Aarschot/Belgie
ik had gelezen dat je deze max op 50% mag zetten omdat anders je je servos kan overtrekken ofzo iets .
maar men richting is goed op 50 maar men hoogte is te weinig. nu heb ik men hoogte op 65 gezet maar moet ik dan mijn richting op 35 zetten?
maar men richting is goed op 50 maar men hoogte is te weinig. nu heb ik men hoogte op 65 gezet maar moet ik dan mijn richting op 35 zetten?
plane : depron turbo raven, zagi, jetiger, A10 warthog, projeti, miss bipe, ampmaster under construcion.
-
Mr.SandFire
- Actief lid
- Berichten: 289
- Geregistreerd: 17 Apr 2011, 12:48
Sorry voor mijn late reactie.
Om normaal te vliegen met je jetiger staat je hoogteroer ongeveer met 3 a 5° omhoog, dit is bij zulks een toestel normaal, tenzij de ribconstruktie op het eind terug omhoog komt zodat deze al een opwaardse lift garandeerd.
Dit vind ik niet terug op dit toestel, 65° up is ongehoord, ben je zeker dat je zwaartepunt (cg) juist is, mij lijkt het dat hij veel te neuslastig is.
Zou je zwaartepunt een cm achteruit leggen en nog eens proberen.
Dit kan je bekomen door verschuiven van de lipo, indien mogelijk.
Gebruik je de aanbevolen lipo? of gebruik je een zwaardere dan voorgeschreven.
Johan.
Om normaal te vliegen met je jetiger staat je hoogteroer ongeveer met 3 a 5° omhoog, dit is bij zulks een toestel normaal, tenzij de ribconstruktie op het eind terug omhoog komt zodat deze al een opwaardse lift garandeerd.
Dit vind ik niet terug op dit toestel, 65° up is ongehoord, ben je zeker dat je zwaartepunt (cg) juist is, mij lijkt het dat hij veel te neuslastig is.
Zou je zwaartepunt een cm achteruit leggen en nog eens proberen.
Dit kan je bekomen door verschuiven van de lipo, indien mogelijk.
Gebruik je de aanbevolen lipo? of gebruik je een zwaardere dan voorgeschreven.
Johan.
Herbeginner.
-
Johaver
- Rookie
- Berichten: 32
- Geregistreerd: 19 Okt 2011, 00:55
- Woonplaats: Aarschot/Belgie
36 berichten
• Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Terug naar Electro Vliegtuigen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten
-
- Advertisement