-
- Advertisement
Blade 350qx frame
3 berichten
• Pagina 1 van 1
Blade 350qx frame
Hallo,
Ik heb me dan uiteindelijk de BNF blade 350qx gekocht verleden week, nu is deze slecht neergekomen en direct een arm van het frame gescheurd, ik heb zo al wat zitten zoeken op internet maar ik heb tot nu toe nog geen frame gevonden in een webshop waar het in stock was, heb al enkele shops gemaild met de info over de levertijd van een frame maar ook nog geen respons.
Zou het mogelijk zijn om dit frame over te bouwen?
Groetjes dries!
Ik heb me dan uiteindelijk de BNF blade 350qx gekocht verleden week, nu is deze slecht neergekomen en direct een arm van het frame gescheurd, ik heb zo al wat zitten zoeken op internet maar ik heb tot nu toe nog geen frame gevonden in een webshop waar het in stock was, heb al enkele shops gemaild met de info over de levertijd van een frame maar ook nog geen respons.
Groetjes dries!
-
Driesc
- Nieuw lid
Driesc schreef:Hallo,
Groetjes dries!
Mss moet je eens bekijken als het niet kan met een 3d printer ?
Je kan Andreas eens contacteren,die doet dat dacht ik.
Mvg,
RSSD
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
Ik heb een engelse webshop gevonden en als het goed is heb ik een vervang frame de vrijdag en kan ik dit weekend nog eens spelen!
Moraal van het verhaal is niet te overmoedig worden :')
Moraal van het verhaal is niet te overmoedig worden :')
-
Driesc
- Nieuw lid
3 berichten
• Pagina 1 van 1
Terug naar Multicopters & Speciale heli's
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten
-
- Advertisement