-
- Advertisement
build quadcopter SK 450
Re: build quadcopter SK 450
Delanghe schreef:had al gevraagd waar hij naartoe wilt.
Wat ik vraag is een stap na stap uitleg hoe ik die afro esc kan regelen, waar ik deze sites kan vinden en hoe alles in zijn werk gaat, Ok laat maar vallen ik ga op zoek naar een ander forum, met minder gepraat maar met degelijke uitleg!!!
groeten
astula
S'il n'y a pas de solution, c'est qu'il n'y a pas de problème
Groeten Astula http://astula.eu
-
astula
- Lid op training
astula schreef:Delanghe schreef:RSSD schreef:Het begint hier ook al weer te kietelen met die zon die er door komt
amai nog ni!
Hoi,
bedankt voor uw reactie, ik heb zo een usb sleutel voor de afro regulatoren, ben ook eens gaan kijken naar de uitleg over BLheli, maar voor mij is dat latijn, ik ken echter niets af van dat zoals ik al zei in een vorig bericht "IK BEN EEN NUT" voor alles wat electronika is of eraan raakt, voor mijn vliegtuigen met regulatoren zijn dat vrienden van mijn club die dat regelen voor mij maar niemand van onze club is bekend met AFRO esc !!! en zo daar sta ik dan met mijn esc's + usb sleutel.
HEEEELP !!
Astula
delanghe weet juist welke programmas nodig zijn die heeft onze afro's geflasht nu weet ik niet wat er juist veranderd is
veel was het niet
cum insania in calcibus
section 8
section 8
-
D_argo
- Globale moderator
https://www.youtube.com/watch?v=-PcYfmyfDRU
simpeler kan niet alle links staan er onder
simpeler kan niet alle links staan er onder
cum insania in calcibus
section 8
section 8
-
D_argo
- Globale moderator
astula schreef:
Wat ik vraag is een stap na stap uitleg hoe ik die afro esc kan regelen, waar ik deze sites kan vinden en hoe alles in zijn werk gaat, Ok laat maar vallen ik ga op zoek naar een ander forum, met minder gepraat maar met degelijke uitleg!!!
groeten
astula
Hey Astula,
Niet zo gepikeerd man.... heb even teruggescrolt en nergens vind ik die vraag....
Wil je met alle plezier uitleggen hoe je dit moet aanpakken, maar de bedoeling van dit forum is om elkaar te helpen, niet onmiddelijk in de aanval te gaan...
ik weet nog steeds niet wat je met de drone wilt doen, want daar hangt ook veel vanaf, wil je eentje om stabiel in de lucht te hangen, en te filmen dan moet je rustige drone hebben, dus lagere Kv voor de motoren, en compleet andere instellingen van de Esc's bijvoorbeeld geen gebruik maken van oneshot, dit brengt de refresh rate tussen de esc's en de fc omhoog, daarbij, is afroflight niet echt geschikt voor deze soort drones... belangrijk is dan weer de flight controller en de TX.
is het om door de bos te vliegen op het oog, dan moet je een iets hoger kv hebben
is het om rond te beesten met fpv dan is oneshot125 een absolute must....
Vandaar, wat is het doel van de quad, anders kan ik je uitleg blijven geven, want er is inderdaad zoveel te vinden dat je uiteindelijk door het bos de bomen niet meer ziet staan.
Ik hoor het graag
Groetjes
Landen is eigenlijk gecontroleerd neerstorten....
Dus, ben goe bezig
Dus, ben goe bezig
-
Delanghe
- Geavanceerd lid
Ah ok, ik heb net je website bekeken, en daar heb ik je video gezien....
Zal vanavond (thuis dan) wat meer uitleg geven.... ik dacht dat je nog aan't kijken was om de onderdelen aan te kopen.
Zal vanavond (thuis dan) wat meer uitleg geven.... ik dacht dat je nog aan't kijken was om de onderdelen aan te kopen.
Landen is eigenlijk gecontroleerd neerstorten....
Dus, ben goe bezig
Dus, ben goe bezig
-
Delanghe
- Geavanceerd lid
Hallo,
Dank u wel voor uw antwoord, de bedoeling is natuurlijk om een drone te bouwen, waarmee ik in het begin het vliegen ermee onder de knie kan krijgen en om wanneer dat lukt eventueel een camera erop kan plaatsen, het is niet om de cowboy ermee uit te hangen maar wel om er rustig mee rond te vliegen in mijn buurt (Veel plaats).
Zoals u al weet heb ik 4 afro esc's 30 Amp en ook vier Turnigy Multistar 30Amp BLHeli Multi-rotor Brushless esc 2-6S V2.0, een KK 2.1.5 Multi-Rotor control Board, 4 NTM Prop Drive Series 28-30S 900Kv/270w, het Hobby King quadcopter Power Distribution Board en een Afro USB sleutel. De constructie van de quadcopter is geen probleem maar alles wat electonica, reguleren van de Esc's, aansluitingen is mij een groot probleem en een verwijzing naar een youtube vidéo is geen praktische oplossing voor mij !!!
Wat is mijn vraag een duidelijke nederlanstalige uitleg hoe ik deze esc's moet reguleren vertrekkende van de basis ik weet er niets van af dus een beginneling zonder kennis van hoe en wat.
groeten
Astula
P.S ik was het gisteren zat Sorry
Dank u wel voor uw antwoord, de bedoeling is natuurlijk om een drone te bouwen, waarmee ik in het begin het vliegen ermee onder de knie kan krijgen en om wanneer dat lukt eventueel een camera erop kan plaatsen, het is niet om de cowboy ermee uit te hangen maar wel om er rustig mee rond te vliegen in mijn buurt (Veel plaats).
Zoals u al weet heb ik 4 afro esc's 30 Amp en ook vier Turnigy Multistar 30Amp BLHeli Multi-rotor Brushless esc 2-6S V2.0, een KK 2.1.5 Multi-Rotor control Board, 4 NTM Prop Drive Series 28-30S 900Kv/270w, het Hobby King quadcopter Power Distribution Board en een Afro USB sleutel. De constructie van de quadcopter is geen probleem maar alles wat electonica, reguleren van de Esc's, aansluitingen is mij een groot probleem en een verwijzing naar een youtube vidéo is geen praktische oplossing voor mij !!!
Wat is mijn vraag een duidelijke nederlanstalige uitleg hoe ik deze esc's moet reguleren vertrekkende van de basis ik weet er niets van af dus een beginneling zonder kennis van hoe en wat.
groeten
Astula
P.S ik was het gisteren zat Sorry
-
astula
- Lid op training
zoals ik kan zien wilt ge ook een camera plaatsen welk model wilt ge plaatsen al een gedacht van
is het eerst getoonde frame het gene dat je gaat gebruiken
cum insania in calcibus
section 8
section 8
-
D_argo
- Globale moderator
D_argo schreef:zoals ik kan zien wilt ge ook een camera plaatsen welk model wilt ge plaatsen al een gedacht van
Dat is voor later laat me eerst een gewone quad maken en vliegen, als dat allemaal OK is kan ik hem ombouwen tot een dead quad copter en de nodige aanpassingen doen, maar het is nog niet voor morgen.
Astula
-
astula
- Lid op training
als de cam niet te groot is kunt ge hem normaal op het orginele frame monteren de death cat is niet zo stabiel voor een cam trilt vrij hard en er zeijn aanpassingen nodig in de mix instellingen
natuurlijk met de fc is dit wel beter in te stellen het frame is een van de beste die ik heb gehad en gelukkig zijn er reserve onderdelen gekomen
natuurlijk met de fc is dit wel beter in te stellen het frame is een van de beste die ik heb gehad en gelukkig zijn er reserve onderdelen gekomen
cum insania in calcibus
section 8
section 8
-
D_argo
- Globale moderator
nu over de kk ben ik wel redelijk mee heb deze wel het oude model volledig van buiten geleerd zodat ik alles op het veld kon verranderen
cum insania in calcibus
section 8
section 8
-
D_argo
- Globale moderator
Terug naar Multicopters & Speciale heli's
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten
-
- Advertisement