-
- Advertisement
Buildlog Firefly (Special)
Re: Buildlog Firefly (Special)
heb ik dus ook gehad ik was toen ook bezig met een bec aan te sluiten had ook geen effect zou zegen begin eens met de extra's er terug af te halen ook de solderinge trug proper te maken en zo tot dat ge het aan de gang krijgt
anders stuur mij eens een foto van uw bordje boven en onder als mogelijk
anders stuur mij eens een foto van uw bordje boven en onder als mogelijk
cum insania in calcibus
section 8
section 8
-
D_argo
- Globale moderator
Ik denk dat er toch iets stuk is.
Want de receiver krijgt ook geen stroom als de usbkabel er in zit, of is dat normaal ?
Want de receiver krijgt ook geen stroom als de usbkabel er in zit, of is dat normaal ?
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
had ik ook allemaal ik ha dzelfs dat mijn esc's gloeiend heet werden dat de krimp folie kapot ging dit door een vals contact eens de usb er in starte hij op maar zonder niks ook de reciever deed niks
cum insania in calcibus
section 8
section 8
-
D_argo
- Globale moderator
Okay, dan begin ik eens opnieuw.
-
RSSD
- Beheerder
Na een helse zoektocht naar het probleem bij het bordje/ontvanger/stroombord uiteindelijk geholpen door my man D_Argo
Het probleem was feitelijk simpel maar goed, ik dacht dat de battery monitor cable dus eigenlijk stroom voorzag naar de fc.
Niet dus.
Normaal doen de esc kabels dat, en aangezien er op mijn esc's maar twee ipv drie kabels zitten kreeg het bordje dus geen stroom.
Nu alles terug ok is de boel al gedeeltelijk in elkaar gestoken.
Nu is het nog een kwestie van de fc en de zender goed af te stellen, op het eerste zicht komt er daar ook niet veel uit.
Ik heb wel een goeie how to gevonden en ga die eens goed bekijken en volgen...
Tot één der dagen
Het probleem was feitelijk simpel maar goed, ik dacht dat de battery monitor cable dus eigenlijk stroom voorzag naar de fc.
Niet dus.
Normaal doen de esc kabels dat, en aangezien er op mijn esc's maar twee ipv drie kabels zitten kreeg het bordje dus geen stroom.
Nu alles terug ok is de boel al gedeeltelijk in elkaar gestoken.
Nu is het nog een kwestie van de fc en de zender goed af te stellen, op het eerste zicht komt er daar ook niet veel uit.
Ik heb wel een goeie how to gevonden en ga die eens goed bekijken en volgen...
Tot één der dagen
-
RSSD
- Beheerder
cum insania in calcibus
section 8
section 8
-
D_argo
- Globale moderator
ok, kleine update.
Door de moeilijkheidsgraad van de Turnigy zender ben ik er niet echt aan uitgeraakt hoe ik alles goed moest afstellen heb ik algauw de keuze gemaakt om een merk te kopen.
De twijfel tussen Spektrum en Futaba was groot maar ik heb uiteindelijk gekozen voor de Futaba omdat Ivan me vertelde dat de orange ontvangers niet meer werktten met de DX6.
Daar ik ook al langere tijd twijfelde of de motors en esc's zwaar genoeg waren heb ik ook een zwaardere set besteld.
Dat betekend dat er opeens een pak werk bijkomt en dat ik een set electronica ga over hebben.
Dus wat doet ne mens, juist ja, nog een racer maken
Maar later meer daarover...
Deze zijn er alvast bijgekomen al :
Door de moeilijkheidsgraad van de Turnigy zender ben ik er niet echt aan uitgeraakt hoe ik alles goed moest afstellen heb ik algauw de keuze gemaakt om een merk te kopen.
De twijfel tussen Spektrum en Futaba was groot maar ik heb uiteindelijk gekozen voor de Futaba omdat Ivan me vertelde dat de orange ontvangers niet meer werktten met de DX6.
Daar ik ook al langere tijd twijfelde of de motors en esc's zwaar genoeg waren heb ik ook een zwaardere set besteld.
Dat betekend dat er opeens een pak werk bijkomt en dat ik een set electronica ga over hebben.
Dus wat doet ne mens, juist ja, nog een racer maken
Maar later meer daarover...
Deze zijn er alvast bijgekomen al :
-
RSSD
- Beheerder
hebt ge nu een 4 cel opbouw gekozen zodat het een echte racer word
cum insania in calcibus
section 8
section 8
-
D_argo
- Globale moderator
-
RSSD
- Beheerder
kan je een linkje geven naar deze set?
Gisteren de mijne doorgemeten, vandaag of morgen ga ik de sp racing f3 installeren, en dan zijn we weer weg
Gisteren de mijne doorgemeten, vandaag of morgen ga ik de sp racing f3 installeren, en dan zijn we weer weg
Landen is eigenlijk gecontroleerd neerstorten....
Dus, ben goe bezig
Dus, ben goe bezig
-
Delanghe
- Geavanceerd lid
Terug naar Multicopters & Speciale heli's
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten
-
- Advertisement