-
- Advertisement
Filmen met de quadcopter, not easy...
7 berichten
• Pagina 1 van 1
Filmen met de quadcopter, not easy...
Hello allemaal,
het filmen met de quadcopter is iets dat me zal bezighouden.
Dat heb ik al lang in de mot.
Nu heb ik al gefilmd met de HK Wingcam HD, mijn eigen Digitale camera van Canon en een cheapo USBStick cam van nog geen 20 dollar.
Ik heb ondertussen een prop balancer besteld omdat ik nu dus ook weet dat het vrij belangrijk is om te filmen.
MAAR, ik concludeer dat mijn cheapo usbstick van 20 dollar dus stabieler filmd dan mijn digicam van 300 €, gezeteld op dezelfde plaats, over de kwaliteit praten we even niet, maar hoe kan het dat die haast geen jello heeft terwijl de canon dat wel heeft ?
Ik hoop stillekes dat het balanceren van de props veel gaat oplossen, maar anders denk ik om deze aan te kopen :
http://www.x-sportsworld.nl/sport-camera-s/drift-hd-720.html?gclid=CNmTqMWXxrcCFYJf3godjAUApA#.UaunSEBM_fQ
De recensies zijn daarover zeer goed ivm de go pro etc...
En niet zo heel duur.
Nog even afwachten wat het gaat worden dus...
Greets,
RSSD
het filmen met de quadcopter is iets dat me zal bezighouden.
Dat heb ik al lang in de mot.
Nu heb ik al gefilmd met de HK Wingcam HD, mijn eigen Digitale camera van Canon en een cheapo USBStick cam van nog geen 20 dollar.
Ik heb ondertussen een prop balancer besteld omdat ik nu dus ook weet dat het vrij belangrijk is om te filmen.
MAAR, ik concludeer dat mijn cheapo usbstick van 20 dollar dus stabieler filmd dan mijn digicam van 300 €, gezeteld op dezelfde plaats, over de kwaliteit praten we even niet, maar hoe kan het dat die haast geen jello heeft terwijl de canon dat wel heeft ?
Ik hoop stillekes dat het balanceren van de props veel gaat oplossen, maar anders denk ik om deze aan te kopen :
http://www.x-sportsworld.nl/sport-camera-s/drift-hd-720.html?gclid=CNmTqMWXxrcCFYJf3godjAUApA#.UaunSEBM_fQ
De recensies zijn daarover zeer goed ivm de go pro etc...
En niet zo heel duur.
Nog even afwachten wat het gaat worden dus...
Greets,
RSSD
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
Ik denk dat je dat effect met een wideangle ook veel sneller 'kan' hebben dan met een lens, zoals van je cheapo cam die op 50° staat he.
De area die deze camera capteert, is niet breed genoeg, denk ik, om het jello effect te zien.
Hoe is't met de wingcam? ziet die het? Die z'n zichtveld is wat breder he?
Greetz!
T.
De area die deze camera capteert, is niet breed genoeg, denk ik, om het jello effect te zien.
Greetz!
T.
Thanks for visiting my YouTube channel!
https://www.youtube.com/user/CrosstownTee
Reely Wild Hawk [upgraded with MicroJet V3]
Durafly F4U Corsair [Beautiful]
Max Thrust Riot [Trainer/Acro]
Spektrum DX6i
Spektrum DX6i
-
CrosstownTee
- Beheerder
CrosstownTee schreef:Ik denk dat je dat effect met een wideangle ook veel sneller 'kan' hebben dan met een lens, zoals van je cheapo cam die op 50° staat he.
Greetz!
T.
De wingcam is idd tussen de twee, maar die had ik verkocht met de Easystar, tijd voor wat beters.
Nog even afwachten wat het balanceren doet, maar ik denk sowieso die drift te kopen.
-
RSSD
- Beheerder
Balanceren van je props zou inderdaad erg veel moeten helpen.
Ik heb zo'n Du-bro Tru-spin balancer gekocht, maar nog niet gebruikt.
De wingcam opname van de corsair heeft ook prop in beeld, maar geen jello. Prop zal per ongeluk goed gebalanceerd zijn zeker?
De wingcam opname van de corsair heeft ook prop in beeld, maar geen jello. Prop zal per ongeluk goed gebalanceerd zijn zeker?
Thanks for visiting my YouTube channel!
Spektrum DX6i
Spektrum DX6i
-
CrosstownTee
- Beheerder
CrosstownTee schreef:Balanceren van je props zou inderdaad erg veel moeten helpen.
Ik denk dat dat van een plane minder belangrijk is, qua filmen bedoel ik dan hé.
-
RSSD
- Beheerder
CrosstownTee schreef:Balanceren van je props zou inderdaad erg veel moeten helpen.
zo ziet ge he zelfs een kapotte horloge staat 2 keer per dag goed
het maakt ook verschil ho egroter de cam is dez te meer trilling gaat die geven naargelang hij staat die t-drift kan plat op het frame komet liggen tegen over bij mij de contour op een statief stond te trillen en bij delanghe direct op het fram stond
nu hebben we ook allebij een lanco sport cam
ook goede qualiteit maar niet stil te krijgen
cum insania in calcibus
section 8
section 8
-
D_argo
- Globale moderator
heb nog geen beeld gezien vanop de mijne, ben is benieuwd, als er ooit nog een deftige flightcontroller opkomt wat het resultaat hiervan gaat zijn, die camera van foxtech... bangelijk beeld
resultaten komen binnekort :-p
resultaten komen binnekort :-p
Landen is eigenlijk gecontroleerd neerstorten....
Dus, ben goe bezig
Dus, ben goe bezig
-
Delanghe
- Geavanceerd lid
7 berichten
• Pagina 1 van 1
Terug naar Multicopters & Speciale heli's
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten
-
- Advertisement