-
- Advertisement
Quadcopter maiden
19 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Quadcopter maiden
Vandaag met de quadcopter de eerste vlucht gemaakt. Eerste poging was alvast succesvol. Tweede vlucht (met cam) ,catastrofaal , de quadcopter was niet meer te besturen (wind ?) en ging er op zijn eentje vandoor, dus geen beelden en spullen kwijt ! Ik heb hem niet zien neerkomen, dus kan evengoed in de Schelde gevallen zijn of in het hoge riet. Zo heb ik weer een nieuw project, tenzij iemand hem vindt en mijn oproep op Facebook heeft gelezen
-
alfaone
- Rookie
Goh man toch. Pfff dat wil niemand toch meemaken he.
Ik zou toch blijven zoeken hoor. Je weet maar nooit.
Maak er een dagje van.
Ik zou toch blijven zoeken hoor. Je weet maar nooit.
Maak er een dagje van.
-
piper_heidsieck
- Forum Maniac
@piper_heidsieck
bedankt voor het medeleven, maar ik heb gezocht en gezocht met een aantal familieleden en het is onbegonnen werk om de oevers van de Schelde af te zoeken...metershoog riet, doornstruiken, brandnetels, braamstruiken, spinnen (veel gezien vandaag), muggen, fazanten enz..
En als klap op de vuurpijl nog een 5-tal meters diep met de fiets van de dijk gereden en overkop gegaan, maar buiten een beetje pijn en vieze kleren geen erg ...
bedankt voor het medeleven, maar ik heb gezocht en gezocht met een aantal familieleden en het is onbegonnen werk om de oevers van de Schelde af te zoeken...metershoog riet, doornstruiken, brandnetels, braamstruiken, spinnen (veel gezien vandaag), muggen, fazanten enz..
En als klap op de vuurpijl nog een 5-tal meters diep met de fiets van de dijk gereden en overkop gegaan, maar buiten een beetje pijn en vieze kleren geen erg ...
-
alfaone
- Rookie
Goh man. Dat is je dag niet he.
Bij mij heeft vandaag een golden retriever ingebroken en een haan volledig van pluimen ontdaan en voor dood achter gelaten
Bij mij heeft vandaag een golden retriever ingebroken en een haan volledig van pluimen ontdaan en voor dood achter gelaten
-
piper_heidsieck
- Forum Maniac
I feel with you.... In welke streek is hij waarschijnlijk neergekomen?
-
KoenP
- Lid op training
Veel hulp zal het nu niet bieden, maar als je een lipoalarm had kon je hem mss nog redden door het luide geluid als de lipo er bijna door was.
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
@koen
in Temse aan de brug over de Schelde, waarschijnlijk neergekomen aan de oever 'ergens'
@RSSD
idd maar ik wou perse gaan vliegen en het resultaat was heel mooi, stabiele vlucht met die nieuwe FC ! Een beetje té goed naar mijn gedacht
Ben al aan een nieuwe bezig:
[url][URL=http://www.mediafire.com/view/riag7mlchx5qz1d/20130620_202133.jpg][/url][/url]
Deze zal mét lipo alarm zijn en de Multiwii pro met GPS, RTH en alt hold
Weet ik weeral wat te doen, nog een ontvanger bestellen bij HK en de rest heb ik al incl 2 quadro ESC en 8 motoren.
Gr,
Bert
edit: deze FC is al onderweg->http://www.rctimer.com/index.php?gOo=goods_details.dwt&goodsid=837&productname=
in Temse aan de brug over de Schelde, waarschijnlijk neergekomen aan de oever 'ergens'
@RSSD
idd maar ik wou perse gaan vliegen en het resultaat was heel mooi, stabiele vlucht met die nieuwe FC ! Een beetje té goed naar mijn gedacht
Ben al aan een nieuwe bezig:
[url][URL=http://www.mediafire.com/view/riag7mlchx5qz1d/20130620_202133.jpg][/url][/url]
Deze zal mét lipo alarm zijn en de Multiwii pro met GPS, RTH en alt hold
Weet ik weeral wat te doen, nog een ontvanger bestellen bij HK en de rest heb ik al incl 2 quadro ESC en 8 motoren.
Gr,
Bert
edit: deze FC is al onderweg->http://www.rctimer.com/index.php?gOo=goods_details.dwt&goodsid=837&productname=
Laatst gewijzigd door alfaone op 07 Jul 2013, 22:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
-
alfaone
- Rookie
Amai die wil ik wel eens bezig zien
Ik heb vroeger nog in Temse gewoond. In wingene is het ook mooi vliegen. Daar waar er vroeger een militair vliegveld was.
Zolang er geen gewassen zijn heb je daar echt enorm veel ruimte.
Zeker een bouwplan maken als je kan en wil. Want dit wil ik echt niet missen.
En ik zal zeker niet de enige zijn
Ik heb vroeger nog in Temse gewoond. In wingene is het ook mooi vliegen. Daar waar er vroeger een militair vliegveld was.
Zolang er geen gewassen zijn heb je daar echt enorm veel ruimte.
Zeker een bouwplan maken als je kan en wil. Want dit wil ik echt niet missen.
En ik zal zeker niet de enige zijn
-
piper_heidsieck
- Forum Maniac
OK, komt in orde.
-
alfaone
- Rookie
Welke setup had je quad dan?
vind het vreemd dat hij er plots zelf vandoor gaat.... of je hebt gezondigd tegen enkele instellingen....
vind het vreemd dat hij er plots zelf vandoor gaat.... of je hebt gezondigd tegen enkele instellingen....
Landen is eigenlijk gecontroleerd neerstorten....
Dus, ben goe bezig
Dus, ben goe bezig
-
Delanghe
- Geavanceerd lid
19 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Terug naar Multicopters & Speciale heli's
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten
-
- Advertisement