-
- Advertisement
Quadcopter V 525 -> Dead cat
Re: Quadcopter V 525 -> Dead cat
D_argo schreef:eerlijk gezegt heb ik daar ook problemen mee het laatst 2 2200 3s er onder en die viel uit in een spin met een geluk het vermogen kunnen vinden om te kunnen landen wat hier de oorzaak van is weet ik ook niet vroeger vloog ik met 3 s nu moet ik 4 hebben
ook vlieg ik nu minder lang dan vroeger met de zelfde bats
ik vlieg wel met multi wii
Gij zijt ook al veranderd van controller, mo gow zeg
Kzal ekik met tijd ook maar overschakelen, aangezien de mogelijkheden beperkt zijn met de kk2
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
ik had de mijne toch opgestookt met de batery te snel trug te steken
cum insania in calcibus
section 8
section 8
-
D_argo
- Globale moderator
D_argo schreef:ik had de mijne toch opgestookt met de batery te snel trug te steken
Mja, we zien wel, voorlopig werkt die van mij weer.
Alleen nog keer tegoei afstellen.
Vanavond gewoon nog e keer gaan vliegen, als ik alles los laat dan vliegt em direct vooruit, verder ging et goed.
-
RSSD
- Beheerder
niks aan verranderd
cum insania in calcibus
section 8
section 8
-
D_argo
- Globale moderator
D_argo schreef:niks aan verranderd
Nee nog niet, zal vandaag nog es piepen...
-
RSSD
- Beheerder
Kheb vanavond geprobeerd Argo, gaat precies van kwaad naar erger.
Kijk je op het youtube kanaal ?
http://www.youtube.com/user/modelbouwrcforum
Filmpjes zijn genummerd, canon 1 & 2
Onboard 1 & 2
Er is een derde onboard ook, daar begint ie gewoon te flippen, heb daarbij ook mijn landing gear gebroken, props nog altijd kaarsrecht echter
Dus iedere keer als de quad achteruit gaat laat ik de stick los.
In het eerste filmpje gaat ie zelfs schuin achteruit, het tweede zo goed als recht achteruit.
Het derde, tja, dat zie je zelf wel...
Kijk je op het youtube kanaal ?
http://www.youtube.com/user/modelbouwrcforum
Filmpjes zijn genummerd, canon 1 & 2
Onboard 1 & 2
Er is een derde onboard ook, daar begint ie gewoon te flippen, heb daarbij ook mijn landing gear gebroken, props nog altijd kaarsrecht echter
Dus iedere keer als de quad achteruit gaat laat ik de stick los.
In het eerste filmpje gaat ie zelfs schuin achteruit, het tweede zo goed als recht achteruit.
Het derde, tja, dat zie je zelf wel...
-
RSSD
- Beheerder
begin eens met opnieuw uw firmware te flachen pak de 1.4 dan naar de calibratie en controleer of niet een van uw acc's niet fout geeft dan reset ge hem wss en kunt ge opnieuw beginnen daarbij zet uw sticks op ail en ele op 40 en us rudder op 30 dan reageet die niet zo hard meer
cum insania in calcibus
section 8
section 8
-
D_argo
- Globale moderator
Beetje voortgedaan met de quad.
Oorspronkelijk had ik de kk2 vanboven gezet, maar daar waren dus geen gaten voorzien.
Op het onderste wel, maar daar zat het landingestel te dicht bij de monteerplaatsen.
Ik heb nu dus gewoon de kk2 op het onderste gemonteerd, effe bekeken en dat blijkt het midden te zijn van de motors.
Eerst een keer geprobeerd ,vloog precies al gecontroleerder maar had nog rare kuren.
Toen wou ik hem opnieuw flashen.
LAP
Door de spacers die ik gebruikt had om de kk2 te monteren kon de usbasp der nie meer op.
Dus de kk2 nog lager moeten monteren, heb nu gewone plastiek boutjes gebruikt en als spacers platiek moertjes.
Na wat zoeken de usbasp ook weer geinstalleerd gekregen en ik heb nu versie 1.6a geinstalleerd, een gemodifieerde versie blijkbaar.
We zullen zien wat het geeft.
Door het vele flippen en dergelijke vertonen de props al wat slijtage, we zullen wel zien...
Mvg,
RSSD
Oorspronkelijk had ik de kk2 vanboven gezet, maar daar waren dus geen gaten voorzien.
Op het onderste wel, maar daar zat het landingestel te dicht bij de monteerplaatsen.
Ik heb nu dus gewoon de kk2 op het onderste gemonteerd, effe bekeken en dat blijkt het midden te zijn van de motors.
Eerst een keer geprobeerd ,vloog precies al gecontroleerder maar had nog rare kuren.
Toen wou ik hem opnieuw flashen.
LAP
Door de spacers die ik gebruikt had om de kk2 te monteren kon de usbasp der nie meer op.
Dus de kk2 nog lager moeten monteren, heb nu gewone plastiek boutjes gebruikt en als spacers platiek moertjes.
Na wat zoeken de usbasp ook weer geinstalleerd gekregen en ik heb nu versie 1.6a geinstalleerd, een gemodifieerde versie blijkbaar.
We zullen zien wat het geeft.
Door het vele flippen en dergelijke vertonen de props al wat slijtage, we zullen wel zien...
Mvg,
RSSD
-
RSSD
- Beheerder
Suc6
-
andreas
- Globale moderator
andreas schreef:Suc6
Thx, staat nu terug in orde om te testen.
-
RSSD
- Beheerder
Terug naar Multicopters & Speciale heli's
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten
-
- Advertisement