-
- Advertisement
red bull racing rb7
13 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
red bull racing rb7
Hallo, wie heeft er al gehoord van de actie in de krantenwinkel? Als complete leek in jullie hobby leek het me in eerste instantie wel een leuk idee om de auto per deel te kopen en hem zelf in te bouwen. Maar als ik het goed begrijp moet je honderd delen kopen aan 9.95 euro en dan kost hij bijna 1000 euro zonder afstandsbediening. Is dit een normale prijs? Bedankt voor jullie reactie.
-
blackjax71
- Nieuw lid
blackjax71 schreef:Hallo, wie heeft er al gehoord van de actie in de krantenwinkel? Als complete leek in jullie hobby leek het me in eerste instantie wel een leuk idee om de auto per deel te kopen en hem zelf in te bouwen. Maar als ik het goed begrijp moet je honderd delen kopen aan 9.95 euro en dan kost hij bijna 1000 euro zonder afstandsbediening. Is dit een normale prijs? Bedankt voor jullie reactie.
Hallo Blackjax71, allereerst welkom op dit forum. Van de actie in de krantenwinkel heb ik niks gehoord, maar 1000,- voor alleen de auto is echt een hoop geld hoor. Je koopt al een complete auto, inclusief zender en rij accu voor onder de 150,-
Het ligt er natuurlijk wel aan wat voor schaal je wilt rijden, want je kan ook makkelijk meer dan 1000,- uitgeven aan een rc auto hoor, maar als het beginnen met de hobby gaat, geef er dan niet teveel geld aan uit.
SAB Goblin 630 FBL met AR7200BX Kontronik Jive 80HV, Scorpion 4035-560 Savox servo's
Logo 600 SE FBL met BeastX, Kontronik Jive 80HV, Kontronik Pyro 700-45 Savox servo's
Logo 400 SE
Sponsored by http://www.hobbymaniac.nl Proud to be a Maniac!
Logo 600 SE FBL met BeastX, Kontronik Jive 80HV, Kontronik Pyro 700-45 Savox servo's
Logo 400 SE
-
maffie
- Globale moderator
Ja ik heb dit ook gezien op tv. het was ergens een nito auto van kyosho als ik me niet vergis. nu het is mischien wel leuk om je auto helemaal opte bouwen, maar 1000 euro? dat is het niet waard vin ik.
mischien kan je ergens een kit kopen waar je ook alles nog zelf moet monteren voor een betere prijs dan wel :)
mischien kan je ergens een kit kopen waar je ook alles nog zelf moet monteren voor een betere prijs dan wel :)
plane : depron turbo raven, zagi, jetiger, A10 warthog, projeti, miss bipe, ampmaster under construcion.
-
Mr.SandFire
- Actief lid
ik heb hier ook zo auto staan 2 jaar terug ben ik beginnen met bmw m3 ben er mee gestopt .voor 1000 euro heb al auto 1/8 of 1/5
discus 2ct graupner
multiplex easyglider pro
spektrum dx6i
komt nog
mpcx v2
multiplex easyglider pro
spektrum dx6i
komt nog
mpcx v2
-
eddyke
- Actief lid
Je moet gewoon de kit volledig ineens aankopen bij Kyosho DE.. Veeeele goedkoper als ze hem daar verkopen ;)
Tamiya F103 Tamiya TRF416we Tamiya TRF417X Team Associated RC12.5
Futaba 3GR Fasst
Futaba 3GR Fasst
-
Olii
- Globale moderator
Zeker niet kopen!
1. Het is *****Duur , het is gewoon geldklopperij.
Je koopt je beter een leuk model in je locale hobby store als het je eerste is.
Dan zit je ineens goed wat garanties of hulplijnen betreft
Best zelfs een elektrische , geen nitro
Succes !
1. Het is *****Duur , het is gewoon geldklopperij.
Je koopt je beter een leuk model in je locale hobby store als het je eerste is.
Dan zit je ineens goed wat garanties of hulplijnen betreft
Best zelfs een elektrische , geen nitro
Succes !
-
StefCross
- Geavanceerd lid
Eerst en vooral van harte welkom op het forum !!!
Wat de leden hier zeggen klopt idd, dit is pure geldklopperij.
Neem gerust eens een kijkje bij onze sponsors bovenaan het forum.
Daar vind je zeer goede auto's aan schappelijke prijzen.
Onderschat zeker de kennis en onderhoud, afstellen en dergelijke niet aan Nitro auto's.
Vandaar dat ik je ook een electromodel kan aanraden.
Als er vragen zijn dan horen we het wel, we zullen je bijstaan waar nodig.
Mvg,
RSSD
Wat de leden hier zeggen klopt idd, dit is pure geldklopperij.
Neem gerust eens een kijkje bij onze sponsors bovenaan het forum.
Daar vind je zeer goede auto's aan schappelijke prijzen.
Onderschat zeker de kennis en onderhoud, afstellen en dergelijke niet aan Nitro auto's.
Vandaar dat ik je ook een electromodel kan aanraden.
Als er vragen zijn dan horen we het wel, we zullen je bijstaan waar nodig.
Mvg,
RSSD
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
Ik heb ooit op 2dehands ook een nitro auto van deagostini gekocht.
Ik moet zeggen ik was zeeeer teleurgesteld.De differentielen in die wagen waren zeer slecht met een zwak 2cc motortje stripte je de fiffs in 5 minuten. Dus ik raad aan als eerste auto een elektro en daarna de overstap maken naar nitro als je wilt. Koop dan een hpi,traxxas,losi, enz.. Dus van een bekend merk van goede kwaliteit en waarvan veel onderdelen te krijgen zijn.
Ik moet zeggen ik was zeeeer teleurgesteld.De differentielen in die wagen waren zeer slecht met een zwak 2cc motortje stripte je de fiffs in 5 minuten. Dus ik raad aan als eerste auto een elektro en daarna de overstap maken naar nitro als je wilt. Koop dan een hpi,traxxas,losi, enz.. Dus van een bekend merk van goede kwaliteit en waarvan veel onderdelen te krijgen zijn.
-
voske
- Lid op training
Bedankt iedereen voor jullie mening en advies. Ik heb ook naar de organisatie gemaild met de vraag hoeveel de totale kostprijs zal zijn van de auto maar daar krijg ik geen antwoord van. Zegt eigenlijk al genoeg he. Ik denk dat ik dan eens mijn licht ga opsteken bij een speciaalzaak. Zijn er organisaties die wedstrijden houden met deze wagens (elektrisch of nitro)? Bestaan er oefencircuits of zo?
-
blackjax71
- Nieuw lid
blackjax71 schreef:Bedankt iedereen voor jullie mening en advies. Ik heb ook naar de organisatie gemaild met de vraag hoeveel de totale kostprijs zal zijn van de auto maar daar krijg ik geen antwoord van. Zegt eigenlijk al genoeg he. Ik denk dat ik dan eens mijn licht ga opsteken bij een speciaalzaak. Zijn er organisaties die wedstrijden houden met deze wagens (elektrisch of nitro)? Bestaan er oefencircuits of zo?
Er bestaan meer dan genoe clubs. Misschien ook wel bij jou in de buurt. Ik weet dat er veel forumleden lid zijn van clubs. Die mensen kunnen je zeker verder helpen.
SAB Goblin 630 FBL met AR7200BX Kontronik Jive 80HV, Scorpion 4035-560 Savox servo's
Logo 400 SE
Logo 400 SE
-
maffie
- Globale moderator
13 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten
-
- Advertisement