-
- Advertisement
MODELBOUWRCFORUM
8 berichten
• Pagina 1 van 1
MODELBOUWRCFORUM
Beste beheerders en moderators
Bij deze wil ik even stilstaan om jullie te feliciteren met de prachtige overzichtelijke en gebruiksvriendelijke MODELBOUWRCFORUM site.
Zo te zien is er met heel veel liefde motivatie en persoonlijke inzet voor de modelbouw in al zijn facetten, met heel veel hard werk en evenveel persoonlijke inzet en motivatie van zowel de beheerders van de site, de moderators van de site alsook de leden op de site, gebruik gemaakt om toch heel hoog te scoren in de wereld van online-modelbouw-forums.
Ik kan dit alleen maar aanmoedigen om zo verder te gaan.
Alvast bedankt voor de aanvaarding van mijn nieuw lidmaatschap op MODELBOUWRCFORUM.BE.
KEEP OP THE GOOD WORK GUYS !
Mvg
bvwhelicopter
Bij deze wil ik even stilstaan om jullie te feliciteren met de prachtige overzichtelijke en gebruiksvriendelijke MODELBOUWRCFORUM site.
Zo te zien is er met heel veel liefde motivatie en persoonlijke inzet voor de modelbouw in al zijn facetten, met heel veel hard werk en evenveel persoonlijke inzet en motivatie van zowel de beheerders van de site, de moderators van de site alsook de leden op de site, gebruik gemaakt om toch heel hoog te scoren in de wereld van online-modelbouw-forums.
Alvast bedankt voor de aanvaarding van mijn nieuw lidmaatschap op MODELBOUWRCFORUM.BE.
Mvg
bvwhelicopter
-
bvwhelicopter
- Lid op training
bvwhelicopter schreef:Beste beheerders en moderators
Mvg
bvwhelicopter
Van harte bedankt, zo veel lof amaai
Maar nu weten we nog nikske over u
Mvg,
RSSD
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
Bedankt voor dit compliment. We helpen iedereen graag hoor.
SAB Goblin 630 FBL met AR7200BX Kontronik Jive 80HV, Scorpion 4035-560 Savox servo's
Logo 600 SE FBL met BeastX, Kontronik Jive 80HV, Kontronik Pyro 700-45 Savox servo's
Logo 400 SE
Sponsored by http://www.hobbymaniac.nl Proud to be a Maniac!
Logo 600 SE FBL met BeastX, Kontronik Jive 80HV, Kontronik Pyro 700-45 Savox servo's
Logo 400 SE
Sponsored by http://www.hobbymaniac.nl Proud to be a Maniac!
-
maffie
- Globale moderator
Beste MAFFIE
Zonder dank, bij deze wil ik U bedanken MAFFIE voor Uw spontane reactie op mijn geplaatst onderwerp : MODELBOUWRCFORUM
Mvg
bvwhelicopter
Zonder dank, bij deze wil ik U bedanken MAFFIE voor Uw spontane reactie op mijn geplaatst onderwerp : MODELBOUWRCFORUM
Mvg
bvwhelicopter
-
bvwhelicopter
- Lid op training
Beste,
ik spreek niet alleen voor mezelf als ik zeg dat we deze voorstelling een beetje vreemd vinden.
We zouden het apprecieren als u uzelf eens voorsteld, tenzij er u iets tegenhoud natuurlijk
Mvg,
RSSD
ik spreek niet alleen voor mezelf als ik zeg dat we deze voorstelling een beetje vreemd vinden.
We zouden het apprecieren als u uzelf eens voorsteld, tenzij er u iets tegenhoud natuurlijk
Mvg,
RSSD
-
RSSD
- Beheerder
Beste RSSD
U vindt mijn voorstelling raar, vraag : dit is toch een RC MODELBOUW FORUM of is dit een DATE SITE ?
enfin... ik hoop dat dit voldoende blijkt te zijn.
Mvg
bvwhelicopter
door bvwhelicopter » 23 Sep 2012, 10:16
Beste RSSD
Goeiemorgend daar en alvast bedankt voor Uw verwelkoming.
Kleine beknopte voorstelling :
Leeftijd : 46 jaar "jong"
RC "bijna" ervaren, men leert elke dag en bij elke vlucht nog steeds bij, al zeg ik het zelf.
Ik heb een 17-tal jaar gevlogen met heel veel verschillende al dan niet zelf gebouwde RC motor vliegtuigen, en enkele RC zwevers, en vervolgens overgestapt naar de RC heli's.
Mvg
bvwhelicopter
U vindt mijn voorstelling raar, vraag : dit is toch een RC MODELBOUW FORUM of is dit een DATE SITE ?
enfin... ik hoop dat dit voldoende blijkt te zijn.
Mvg
bvwhelicopter
door bvwhelicopter » 23 Sep 2012, 10:16
Beste RSSD
Goeiemorgend daar en alvast bedankt voor Uw verwelkoming.
Kleine beknopte voorstelling :
Leeftijd : 46 jaar "jong"
RC "bijna" ervaren, men leert elke dag en bij elke vlucht nog steeds bij, al zeg ik het zelf.
Ik heb een 17-tal jaar gevlogen met heel veel verschillende al dan niet zelf gebouwde RC motor vliegtuigen, en enkele RC zwevers, en vervolgens overgestapt naar de RC heli's.
Mvg
bvwhelicopter
-
bvwhelicopter
- Lid op training
RSSD wil gewoon zeggen dat het wel eens intresant is omte weten wie jij bent,woont...
Gewoon een korte beschrijving vanje zelf. Zoals je net hebt gedaan.
Mvg Tibo
Mvg Tibo
corally rdx-phi /xray t3/ kyosho kt 201
http://belgianrc.webs.com/
Het leven stopt soms heel snel, dus leef elke dag alsof dat het je laatste zou zijn!!!
http://belgianrc.webs.com/
Het leven stopt soms heel snel, dus leef elke dag alsof dat het je laatste zou zijn!!!
-
Mojos
- Actief lid
Mojos schreef:RSSD wil gewoon zeggen dat het wel eens intresant is omte weten wie jij bent,woont...
Mvg Tibo
Idd, het heet hier dan ook Stel U voor , niet Stel het forum voor
Niet tegenstaande we de lof wel leuk vinden
-
RSSD
- Beheerder
8 berichten
• Pagina 1 van 1
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 75 gasten
-
- Advertisement