-
- Advertisement
Even kort
4 berichten
• Pagina 1 van 1
Even kort
Hoi,
ik ben 46, woon in Beernem en al zo'n 5 tal jaar met RC vliegen bezig.
Mijn vloot bestaat uit wat vliegtuigen en helies, zoals een Copter x 450 SE V2, een Align 250 se, een Trex 500 ESP en sinds kort een ultra kleintje erbij, namelijk Eflite MCPX.
'k zie er naar uit om op dit forum heel wat ervaringen met anderen uit te wisselen.
ik ben 46, woon in Beernem en al zo'n 5 tal jaar met RC vliegen bezig.
Mijn vloot bestaat uit wat vliegtuigen en helies, zoals een Copter x 450 SE V2, een Align 250 se, een Trex 500 ESP en sinds kort een ultra kleintje erbij, namelijk Eflite MCPX.
'k zie er naar uit om op dit forum heel wat ervaringen met anderen uit te wisselen.
-
Conrad
- Nieuw lid
Welkom
En zie er naar uit naar je ervaring met de eflite mcpx.Heb daar al veel verschillende meningen over gehoord maar nog niet echt van mensen met ervaring ermee.
En zie er naar uit naar je ervaring met de eflite mcpx.Heb daar al veel verschillende meningen over gehoord maar nog niet echt van mensen met ervaring ermee.
-
Deneddy
Welkom, en wij zien er vanzelfsprekend ook naar uit...
Mvg,
RSSD
Mvg,
RSSD
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
welkom op t forum
cars: HPI baja 5b ss , tt tomahawk st, traxxas rustler vxl
planes: parkfun sonic 185,blazy bee,pilatus pc7 (als hij ooit af raakt),hacker super Zoom 2 4d
heli's: esky belt-cp V2, kds 450s , in afwachting voor trex 600 pro
planes: parkfun sonic 185,blazy bee,pilatus pc7 (als hij ooit af raakt),hacker super Zoom 2 4d
heli's: esky belt-cp V2, kds 450s , in afwachting voor trex 600 pro
-
booster666
- Actief lid
4 berichten
• Pagina 1 van 1
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 77 gasten
-
- Advertisement