-
- Advertisement
Bouw indoor F3P model
16 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Bouw indoor F3P model
Wat is dan een goed beginners model, kant en klaar dan
Mvg,
RSSD
Mvg,
RSSD
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
De depron F3P modellen zijn bij mijn weten nooit kant en klaar. Tech One maakt bijv. betaalbare kits. Ik heb zelf nog ergens een doos liggen van de Malibu II bijv.
Afhankelijk van je skills kan bijv. starten met de RTF Kyosho Minium reeks van modellen (Cessna of Christen Eagle, ..., 3 kanaals zonder rolroeren). 4 Kanaals heb je bijv. de Kyosho Piper Cub. Iets dichter bij de depron modellen zit bijv. de Kyosho Extra 330SC. Nadeel aan kyosho is dat je er eenmalig een zender bij moet kopen.
Een andere mogelijkheid is de Eflite UMX Extra 300 BNF. Kan je binden met een Spektrum DX6i (of hoger) zender.
Afhankelijk van je skills kan bijv. starten met de RTF Kyosho Minium reeks van modellen (Cessna of Christen Eagle, ..., 3 kanaals zonder rolroeren). 4 Kanaals heb je bijv. de Kyosho Piper Cub. Iets dichter bij de depron modellen zit bijv. de Kyosho Extra 330SC. Nadeel aan kyosho is dat je er eenmalig een zender bij moet kopen.
Een andere mogelijkheid is de Eflite UMX Extra 300 BNF. Kan je binden met een Spektrum DX6i (of hoger) zender.
-
HansL
- Lid op training
-
HansL
- Lid op training
-
RSSD
- Beheerder
HansL schreef:De depron F3P modellen zijn bij mijn weten nooit kant en klaar. Tech One maakt bijv. betaalbare kits. Ik heb zelf nog ergens een doos liggen van de Malibu II bijv.
heeft een kennis van mij die Eflite UMX Extra 300 BNF, wel nog niet zien vliegen maar dat moet ongetwijfeld een ferm acrobeestje zijn
mooie foto maar wel iets klein
keep op the good work, and don't forget : keep on flying
mvg
bvwhelicopter
-
bvwhelicopter
- Lid op training
Het filmpje van de eerste vlucht met de Xerces (nog niet uitgetrimd)
http://www.youtube.com/watch?v=LZ8mBVuwIII&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=LZ8mBVuwIII&feature=youtu.be
-
HansL
- Lid op training
16 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Terug naar Electro Vliegtuigen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten
-
- Advertisement