-
- Advertisement
helemaal nieuw hier en in de hobby
27 berichten
• Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
helemaal nieuw hier en in de hobby
hallo,
mijn naam is dus jordy 25 jaar en ik ben sinds enkele maanden nieuw in de deze hobby.
ben begonnen met een beginners helicopter te kopen de monster hornet van lrp, maar na een paar keer (proberen) te vliegen heb ik hem al in het dubbel gekocht voor reserve onder delen. nu wat het jammer aan is om met zo een helicopter te vliegen mag er al geen wind zijn en als je aan de kust woont is dat al moeilijk e kheb dan maar over geschakeld naar rc cars. mijn eerste auto dat ik gekocht heb is de traxxas bandit leuke auto om mee te beginnen rijden en jumpen over rampjes. deze zomer heb ik toen een nitro bugg gekocht van thunder tiger de eb4 s3 en kmoet zeggen kem er ng nie veel chance mee had. aja khad deze zomer nog een zweeg vliegtuig gekocht om mee te beginnen vliegen ( is wel leuk) mo die is al gecrasht . nu ja ik hoop dat ik met al men vragen enzo hier terecht kan en dat de mensen me willen verder helpen in deze hobby
groetjes
mijn naam is dus jordy 25 jaar en ik ben sinds enkele maanden nieuw in de deze hobby.
ben begonnen met een beginners helicopter te kopen de monster hornet van lrp, maar na een paar keer (proberen) te vliegen heb ik hem al in het dubbel gekocht voor reserve onder delen. nu wat het jammer aan is om met zo een helicopter te vliegen mag er al geen wind zijn en als je aan de kust woont is dat al moeilijk e kheb dan maar over geschakeld naar rc cars. mijn eerste auto dat ik gekocht heb is de traxxas bandit leuke auto om mee te beginnen rijden en jumpen over rampjes. deze zomer heb ik toen een nitro bugg gekocht van thunder tiger de eb4 s3 en kmoet zeggen kem er ng nie veel chance mee had. aja khad deze zomer nog een zweeg vliegtuig gekocht om mee te beginnen vliegen ( is wel leuk) mo die is al gecrasht . nu ja ik hoop dat ik met al men vragen enzo hier terecht kan en dat de mensen me willen verder helpen in deze hobby
groetjes
-
jordy
- Nieuw lid
Welkom Jordy!
Hier zal je inderdaad de juiste mensen vinden om je te helpen waar kan
Crash & learn... dat zal het echter wel altijd een beetje blijven... dat is eigen aan deze hobby he...
Hoe meer ervaring, hoe minder crash...
Greetz,
T.
Hier zal je inderdaad de juiste mensen vinden om je te helpen waar kan
Crash & learn... dat zal het echter wel altijd een beetje blijven... dat is eigen aan deze hobby he...
Hoe meer ervaring, hoe minder crash...
Greetz,
T.
Thanks for visiting my YouTube channel!
https://www.youtube.com/user/CrosstownTee
Reely Wild Hawk [upgraded with MicroJet V3]
Durafly F4U Corsair [Beautiful]
Max Thrust Riot [Trainer/Acro]
Spektrum DX6i
https://www.youtube.com/user/CrosstownTee
Reely Wild Hawk [upgraded with MicroJet V3]
Durafly F4U Corsair [Beautiful]
Max Thrust Riot [Trainer/Acro]
Spektrum DX6i
-
CrosstownTee
- Beheerder
Ik heb ook net ee nitro gekocht ! Welcome
Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
-
andreas
- Globale moderator
op het forum Jordy.
Vanalles al een beetje geproefd zie ik.
Ikzelf heb ook al wat vanalles gedaan, en ik moet zeggen, ne keer je wegbent met vliegtuigjes geeft dat toch de meeste voldoening, het leert vlug aan en gaat minder vlug vervelen als auto's. Voor mij persoonlijk dan.
Ieder zijn meug natuurlijk hé.
Heb je ook fotootjes van je rc ?
En welke zwever heb je ?
Mvg,
RSSD
Vanalles al een beetje geproefd zie ik.
Ikzelf heb ook al wat vanalles gedaan, en ik moet zeggen, ne keer je wegbent met vliegtuigjes geeft dat toch de meeste voldoening, het leert vlug aan en gaat minder vlug vervelen als auto's. Voor mij persoonlijk dan.
Ieder zijn meug natuurlijk hé.
Heb je ook fotootjes van je rc ?
En welke zwever heb je ?
Mvg,
RSSD
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
Hier een stad genoot. Ik ben ook een blankenbergenaar!!!
En laat het nu toeval zijn of niet ik heb ook 2 weken terug een nitro gekocht.
Ik heb wel eens zin om af te spreken en te gaan rijden.
Ook heb ik wat ervaring in heli vliegen.
Greetz tibo
En laat het nu toeval zijn of niet ik heb ook 2 weken terug een nitro gekocht.
Ik heb wel eens zin om af te spreken en te gaan rijden.
Ook heb ik wat ervaring in heli vliegen.
Greetz tibo
corally rdx-phi /xray t3/ kyosho kt 201
http://belgianrc.webs.com/
Het leven stopt soms heel snel, dus leef elke dag alsof dat het je laatste zou zijn!!!
Het leven stopt soms heel snel, dus leef elke dag alsof dat het je laatste zou zijn!!!
-
Mojos
- Actief lid
@rssd hallo ja idd al vanalles geprobeerd nu vliegtuig en rc cars zijn me het best bevallen en daar blijf ik bij mijn beginners vliegtuigje is zo een sky runner van nine eagles leuk om daar eens mee te vliegen jammer dat hij gecracht is en ik al maanden wacht op een nieuwe romp fotos heb ik maar moet ng vinden hoe ik ze hier in die bijlage krijg met wat vlieg jij zo al en hoe lang doe je dat al?
mvg jordy
mvg jordy
-
jordy
- Nieuw lid
@ mojos wat heb je gekocht en waar haal jij jou auto's of onderdelen?
-
jordy
- Nieuw lid
Een protech enigma xs. Voor de protech ga ik naar oostende http://www.rcmodelcenter.be/index.html
Voor de rest ga ik naar amshop ( damme) en aerobertics ( sijsele ).
ps ik stuur u even een pb
Voor de rest ga ik naar amshop ( damme) en aerobertics ( sijsele ).
ps ik stuur u even een pb
corally rdx-phi /xray t3/ kyosho kt 201
-
Mojos
- Actief lid
jordy schreef:@rssd hallo ja idd al vanalles geprobeerd nu vliegtuig en rc cars zijn me het best bevallen en daar blijf ik bij mijn beginners vliegtuigje is zo een sky runner van nine eagles leuk om daar eens mee te vliegen jammer dat hij gecracht is en ik al maanden wacht op een nieuwe romp fotos heb ik maar moet ng vinden hoe ik ze hier in die bijlage krijg met wat vlieg jij zo al en hoe lang doe je dat al?
mvg jordy
Ik ben toch al ettelijke jaren bezig met rc.
Heb al helicopters had, vliegtuigen en auto's.
Momenteel heb ik alleen nog een Easystar 2 en ben ik nu een quadcopter aan het bouwen.
Ik hou ook wel van vernieuwing helaas en dat is meestal ten koste van de "vorige" modellen
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
27 berichten
• Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten
-
- Advertisement