-
- Advertisement
helemaal nieuw hier en in de hobby
27 berichten
• Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
helemaal nieuw hier en in de hobby
hallo,
mijn naam is dus jordy 25 jaar en ik ben sinds enkele maanden nieuw in de deze hobby.
ben begonnen met een beginners helicopter te kopen de monster hornet van lrp, maar na een paar keer (proberen) te vliegen heb ik hem al in het dubbel gekocht voor reserve onder delen. nu wat het jammer aan is om met zo een helicopter te vliegen mag er al geen wind zijn en als je aan de kust woont is dat al moeilijk e kheb dan maar over geschakeld naar rc cars. mijn eerste auto dat ik gekocht heb is de traxxas bandit leuke auto om mee te beginnen rijden en jumpen over rampjes. deze zomer heb ik toen een nitro bugg gekocht van thunder tiger de eb4 s3 en kmoet zeggen kem er ng nie veel chance mee had. aja khad deze zomer nog een zweeg vliegtuig gekocht om mee te beginnen vliegen ( is wel leuk) mo die is al gecrasht . nu ja ik hoop dat ik met al men vragen enzo hier terecht kan en dat de mensen me willen verder helpen in deze hobby
groetjes
mijn naam is dus jordy 25 jaar en ik ben sinds enkele maanden nieuw in de deze hobby.
ben begonnen met een beginners helicopter te kopen de monster hornet van lrp, maar na een paar keer (proberen) te vliegen heb ik hem al in het dubbel gekocht voor reserve onder delen. nu wat het jammer aan is om met zo een helicopter te vliegen mag er al geen wind zijn en als je aan de kust woont is dat al moeilijk e kheb dan maar over geschakeld naar rc cars. mijn eerste auto dat ik gekocht heb is de traxxas bandit leuke auto om mee te beginnen rijden en jumpen over rampjes. deze zomer heb ik toen een nitro bugg gekocht van thunder tiger de eb4 s3 en kmoet zeggen kem er ng nie veel chance mee had. aja khad deze zomer nog een zweeg vliegtuig gekocht om mee te beginnen vliegen ( is wel leuk) mo die is al gecrasht . nu ja ik hoop dat ik met al men vragen enzo hier terecht kan en dat de mensen me willen verder helpen in deze hobby