-
- Advertisement
Hallo iedereen :-)
12 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hallo iedereen :-)
Hallo iedereen,
Mijn naam is Koen en ik ben 28 jaar. Al enkele jaren liep ik te twijfelen om me een RC vliegtuigje of helicopter aan te kopen, maar om de een of andere reden kwam het er maar niet van. Tot ik vorige maandag voor Kerst een eRC Micro Boomerang vliegtuigje kreeg. Natuurlijk was ik blij met het leuke cadeautje, maar dankzij het lekkere weertje hier in België heb ik er nog niet echt mee kunnen vliegen. Dus heb ik mij gisteren zelf een Quadcopter Quad Air van Revell aangeschaft zodanig dat ik toch al een toestel had om binnen mee te vliegen en zo mijn eerste stappen te zetten in de RC vliegwereld
Nu nog even wachten op wat beter weer zodanig dat ik de Boomerang ook even kan uitproberen !
Benieuwd of dit mijn nieuwe hobby zal worden, maar tot hiertoe heeft het veel slaagkans !
Mijn naam is Koen en ik ben 28 jaar. Al enkele jaren liep ik te twijfelen om me een RC vliegtuigje of helicopter aan te kopen, maar om de een of andere reden kwam het er maar niet van. Tot ik vorige maandag voor Kerst een eRC Micro Boomerang vliegtuigje kreeg. Natuurlijk was ik blij met het leuke cadeautje, maar dankzij het lekkere weertje hier in België heb ik er nog niet echt mee kunnen vliegen. Dus heb ik mij gisteren zelf een Quadcopter Quad Air van Revell aangeschaft zodanig dat ik toch al een toestel had om binnen mee te vliegen en zo mijn eerste stappen te zetten in de RC vliegwereld
Nu nog even wachten op wat beter weer zodanig dat ik de Boomerang ook even kan uitproberen !
Benieuwd of dit mijn nieuwe hobby zal worden, maar tot hiertoe heeft het veel slaagkans !
-
Dismal Design
- Nieuw lid
Dismal Design schreef:Hallo iedereen,
Nogmaals van harte op het forum.
We zullen je met veel interresse volgen.
Als er problemen zijn dan horen we het graag, we zullen met veel plezier helpen.
Post ook gerust eens foto's van je toestellen.
Mvg,
RSSD
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
-
andreas
- Globale moderator
[/quote]
Als er problemen zijn dan horen we het graag, we zullen met veel plezier helpen.
Mvg,
RSSD[/quote]
Hehe dank je !!! Ja ik denk dat ik de microbe te pakken heb.
Drie jaar zitten aarzelen om een toestel aan te schaffen en nu op een week tijd heb ik onderstaande toestellen
- eRC Micro Boomerang
- Revell Quadrocoper Quad Air
- Ninco Air Allutech 200
Nu eerst een paar weekjes/maanden oefenen met de kleintjes en dan kunnen we overstappen naar het zwaardere geschut
Ik zal binnenkort wat foto's posten van de toestellen
Mvg,
RSSD[/quote]
Hehe dank je !!! Ja ik denk dat ik de microbe te pakken heb.
Drie jaar zitten aarzelen om een toestel aan te schaffen en nu op een week tijd heb ik onderstaande toestellen
- eRC Micro Boomerang
- Revell Quadrocoper Quad Air
- Ninco Air Allutech 200
Nu eerst een paar weekjes/maanden oefenen met de kleintjes en dan kunnen we overstappen naar het zwaardere geschut
Ik zal binnenkort wat foto's posten van de toestellen
-
Dismal Design
- Nieuw lid
StefCross schreef:Welkom.
Thanks !
-
Dismal Design
- Nieuw lid
Op vraag van RSSD de foto's van mijn toestellen
De eRC Micro Boomerang
De Revell Quadrocopter Quad Air
De NincoAir AluTec 200
Dit zijn ze dan Een mens moet ergens beginnen niet?
De eRC Micro Boomerang
De Revell Quadrocopter Quad Air
De NincoAir AluTec 200
Dit zijn ze dan Een mens moet ergens beginnen niet?
-
Dismal Design
- Nieuw lid
Hoho, een paar dagen bezig en al vanalles wat in de collectie :o veel succes en plezier ermee. Hoe groot is de heli? Nu nog een auto en boot en dan kan je op het gemak kijken welke richting(en) je uitgaat in rc
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
-
de79
- Actief lid
de79 schreef:Hoho, een paar dagen bezig en al vanalles wat in de collectie :o veel succes en plezier ermee. Hoe groot is de heli? Nu nog een auto en boot en dan kan je op het gemak kijken welke richting(en) je uitgaat in rc
Inderdaad Ja dan is het effectief precies een aflevering van ter land, ter zee en in de lucht
Hehe nenee ik denk dat het bij de vliegende rc's zal blijven. Maar welke richting ik daar ga in uitgaan weet ik nog niet.
Ben nog niet lang genoeg bezig om mij voorkeur te geven aan helicopter, quadrocopter of gewoon vliegtuig.
Onderstaand kan je de specificaties vinden van de helicopter. Het is een kleintje om binnen mee te vliegen.
Wel leuk en heel stabiel. Alleen jammer dat het een 3-kanaals is en geen 4-kanaals. Deze heeft dan ook maar 42 euro gekost, maar als je ziet wat er allemaal in het pakket zit valt de prijs héééél goed mee
Merk: Ninco Air
Product: Alutech 200 Gyro
Lengte (mm): 195
Pakket: Ready to fly
(kant & klaar)
Omschrijving:
Mini coaxiale indoor helicopter:
3-Kanaals 2.4GHz zenderset met ingebouwde lader
Ingebouwde LiPo accu
Gyro
USB Laadkabel
Reserve rotorbladen