-
- Advertisement
Introductie door ADMIN.
7 berichten
• Pagina 1 van 1
Introductie door ADMIN.
Hallo iedereen,
het forum had ik al eens bezocht, daar ik op zoek was naar iets om mee te vliegen....
Me aanmelden op dit forum is te danken aan ADMIN, was daarnet mijn aller eerste vlucht aan het doen met mijn Easy Star II, plots stopt er iemand met blijkbaar rc interesse, niemand minder dan de ADMIN van dit forum
Het rc vliegen heeft me om één of andere reden al altijd aangetrokken. Wilde er al een hele tijd zelf aan beginnen maar het struikelblok was => geen kennis erover.(nu nog bijna niets )
Dan maar zo'n speelgoed dingetjes aangeschaft: X-wing, namaak X-wing, heli klein voor indoor 3ch, iets grotere 3ch heli maar ook enkel indoor. Dit alles wel redelijk leuk maar niet erg overtuigend. Dus weer op zoektocht .........
Filmpjes bekijken op het net, forums bezoeken ervaringen van anderen opzoeken, ........ enz. Het begon allemaal nog meer te kriebelen. Dan zoeken waar ze zo'n dingen verkopen. Kwam uit bij AM-shop Brugge en daar eens binnen gesprongen. Wat info gevraagd en naar buiten geweest met mijn eerste rc vliegtuig de GO FLY rc STARTER II. Paar dingen mee meegemaakt, maar leg ik mss wel nog eens uit hier, anders blijf ik maar tetteren.... . 2de aangeschaft T2m smartspy en nu verleden weekend DE Easy Star II. Mijn gevleugelde vrienden probeer ik mee te posten (alles nieuw en uittesten he hier )
het forum had ik al eens bezocht, daar ik op zoek was naar iets om mee te vliegen....
Me aanmelden op dit forum is te danken aan ADMIN, was daarnet mijn aller eerste vlucht aan het doen met mijn Easy Star II, plots stopt er iemand met blijkbaar rc interesse, niemand minder dan de ADMIN van dit forum
Het rc vliegen heeft me om één of andere reden al altijd aangetrokken. Wilde er al een hele tijd zelf aan beginnen maar het struikelblok was => geen kennis erover.(nu nog bijna niets )
Dan maar zo'n speelgoed dingetjes aangeschaft: X-wing, namaak X-wing, heli klein voor indoor 3ch, iets grotere 3ch heli maar ook enkel indoor. Dit alles wel redelijk leuk maar niet erg overtuigend. Dus weer op zoektocht .........
Filmpjes bekijken op het net, forums bezoeken ervaringen van anderen opzoeken, ........ enz. Het begon allemaal nog meer te kriebelen. Dan zoeken waar ze zo'n dingen verkopen. Kwam uit bij AM-shop Brugge en daar eens binnen gesprongen. Wat info gevraagd en naar buiten geweest met mijn eerste rc vliegtuig de GO FLY rc STARTER II. Paar dingen mee meegemaakt, maar leg ik mss wel nog eens uit hier, anders blijf ik maar tetteren.... . 2de aangeschaft T2m smartspy en nu verleden weekend DE Easy Star II. Mijn gevleugelde vrienden probeer ik mee te posten (alles nieuw en uittesten he hier )
- Bijlagen
-
- lmpua2260 klein.jpg (17.37 KiB) 817 keer bekeken
-
- download.jpg (5.36 KiB) 817 keer bekeken
-
- index.jpg (6.97 KiB) 817 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Ivan op 08 Feb 2013, 19:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
- Go fly rc Starter II
- T2m Smartspy
- MPX Easy Star II
- HD-Wingcam
- BearDevil-Red (dood)
- Sports DV123SC cam
- MJX-F45
- ufo-drone-26cm
- ufo-drone-26cm met camera
- Denver WIFI cam
- Spektrum Dx6
- MPX Solius
- T2m Smartspy
- MPX Easy Star II
- HD-Wingcam
- BearDevil-Red (dood)
- Sports DV123SC cam
- MJX-F45
- ufo-drone-26cm
- ufo-drone-26cm met camera
- Denver WIFI cam
- Spektrum Dx6
- MPX Solius
-
Ivan
- Actief lid
Van harte op het forum Ivan !
Ik heb het u ook gezegd, fantastische vlucht die ik heb gezien.
Maar met de easystar kunt ge zeker niet missen, dat is een toptoestel.
Als er vragen zijn of ge wilt ervaringen delen dan horen we het maar al te graag.
Alvast veel succes met de hobby gewenst, je hebt een virus te pakken die je niet gemakkelijk los laat
Mvg,
RSSD
Ik heb het u ook gezegd, fantastische vlucht die ik heb gezien.
Maar met de easystar kunt ge zeker niet missen, dat is een toptoestel.
Als er vragen zijn of ge wilt ervaringen delen dan horen we het maar al te graag.
Alvast veel succes met de hobby gewenst, je hebt een virus te pakken die je niet gemakkelijk los laat
Mvg,
RSSD
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
Welkom op het forum Ivan
Weet dat je één van de meest fascinerende hobby hebt gekozen die er in de modelwereld bestaat en daar zal je zeker en vast geen spijt van hebben.
Dit forum is een mooie aanvulling voor al je vragen.
Wij vinden het hier zeker en vast niet erg dat je veel tettert, je bent hiervoor ook op de juiste plaats
Je bent blijkbaar onze goede ADMIN RSSD tegen het lijf gelopen
Je hebt allesinds al hele mooie toestellen liggen, die op de laatste foto heb ik ook aangeschaft, ik vlieg meestal
maar was zeeeeeer nieuwsgierig naar
Indien je vragen hebt, kijk gerust eens rond op het forum, kan je alsnog geen antwoord vinden op je vragen, stel ze gerust, we kunnen je zeker en vast wel helpen met ons team en de leden van dit forum.
Het moderatorteam
Weet dat je één van de meest fascinerende hobby hebt gekozen die er in de modelwereld bestaat en daar zal je zeker en vast geen spijt van hebben.
Dit forum is een mooie aanvulling voor al je vragen.
Wij vinden het hier zeker en vast niet erg dat je veel tettert, je bent hiervoor ook op de juiste plaats
Je bent blijkbaar onze goede ADMIN RSSD tegen het lijf gelopen
Je hebt allesinds al hele mooie toestellen liggen, die op de laatste foto heb ik ook aangeschaft, ik vlieg meestal
maar was zeeeeeer nieuwsgierig naar
Indien je vragen hebt, kijk gerust eens rond op het forum, kan je alsnog geen antwoord vinden op je vragen, stel ze gerust, we kunnen je zeker en vast wel helpen met ons team en de leden van dit forum.
Het moderatorteam
THE SKY IS THE LIMIT
Align T-rex 250
Align T-rex 450
Align T-rex 500
Futaba FF9
Spektrum DX6I
Align T-rex 250
Align T-rex 450
Align T-rex 500
Futaba FF9
Spektrum DX6I
-
airwolf pilot
- Actief lid
Hey Ivan, welkom op het forum!
Thanks for visiting my YouTube channel!
https://www.youtube.com/user/CrosstownTee
Reely Wild Hawk [upgraded with MicroJet V3]
Durafly F4U Corsair [Beautiful]
Max Thrust Riot [Trainer/Acro]
Spektrum DX6i
https://www.youtube.com/user/CrosstownTee
Reely Wild Hawk [upgraded with MicroJet V3]
Durafly F4U Corsair [Beautiful]
Max Thrust Riot [Trainer/Acro]
Spektrum DX6i
-
CrosstownTee
- Beheerder
Welkom op het forum!
-
Aeroheligroove
- Beheerder
Ook namens jullie noorder buuren van harte welkom op het forum.
SAB Goblin 630 FBL met AR7200BX Kontronik Jive 80HV, Scorpion 4035-560 Savox servo's
Logo 600 SE FBL met BeastX, Kontronik Jive 80HV, Kontronik Pyro 700-45 Savox servo's
Logo 400 SE
Sponsored by http://www.hobbymaniac.nl Proud to be a Maniac!
Logo 600 SE FBL met BeastX, Kontronik Jive 80HV, Kontronik Pyro 700-45 Savox servo's
Logo 400 SE
Sponsored by http://www.hobbymaniac.nl Proud to be a Maniac!
-
maffie
- Globale moderator
Welkom !
-
andreas
- Globale moderator
7 berichten
• Pagina 1 van 1
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 84 gasten
-
- Advertisement