-
- Advertisement
Speedoke is in da house
5 berichten
• Pagina 1 van 1
Speedoke is in da house
Op vraag van CrosstownTee zet ik hier mijn bericht.
Ik ben niet nieuw in de wereld van RC maar wel nieuw in de wereld van rc-planes. Buiten dat vlieg ik met de beginner van cr-helicopter cardinal, rij met een Speed nt en ben al jaren bezig met rc-boten al is dat laatste enkel zelfbouw. Ik heb nu een zoontje die 9 jaar is en dezelfde interessen heeft als papa en daarom dat ik deze hobby na jaren stil te hebben gezeten nu weer oppak. Alle info is voor mij welkom op mijn mail of via PB. Zelf zoek ik ook achter eventuele plannen om een nieuwe boot te bouwen die wordt aangedreven door 2 loodaccu's van 6 volt die in serie zijn aangesloten om zo een motor van 12v die normaal dient voor de ventilator van een autokoeling aan te sturen.
Je ziet, ben weer een beetje met van alles bezig, en elke hulp daarbij is meer dan welkom.
Groetjes
Frans Wouters, Kortrijk, Belgie
Ik ben niet nieuw in de wereld van RC maar wel nieuw in de wereld van rc-planes. Buiten dat vlieg ik met de beginner van cr-helicopter cardinal, rij met een Speed nt en ben al jaren bezig met rc-boten al is dat laatste enkel zelfbouw. Ik heb nu een zoontje die 9 jaar is en dezelfde interessen heeft als papa en daarom dat ik deze hobby na jaren stil te hebben gezeten nu weer oppak. Alle info is voor mij welkom op mijn mail of via PB. Zelf zoek ik ook achter eventuele plannen om een nieuwe boot te bouwen die wordt aangedreven door 2 loodaccu's van 6 volt die in serie zijn aangesloten om zo een motor van 12v die normaal dient voor de ventilator van een autokoeling aan te sturen.
Je ziet, ben weer een beetje met van alles bezig, en elke hulp daarbij is meer dan welkom.
Groetjes
Frans Wouters, Kortrijk, Belgie
-
speedoke
- Nieuw lid
Van harte welkom op het forum !!!
Moge uw verblijf hier zo aangenaam zijn dat ge hier nooit meer wegwil
Met een hobby als deze kan dit geen probleem zijn
Mvg,
RSSD
Moge uw verblijf hier zo aangenaam zijn dat ge hier nooit meer wegwil
Met een hobby als deze kan dit geen probleem zijn
Mvg,
RSSD
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
Dag Frans. Leuk dat er een streekgenoot hier nog is... Als je geinteresseerd bent in boten kan ik je best onze club aanbevelen. Wij zitten in Zwevegem dus heel dicht bij jou. In de zomer varen we elke vrijdagavond op het kanaal Kortrijk-Bossuit en in de winter bouwen we in ons lokaal. We hebben ook een mooie bar.
Als je meer info nodig hebt hoor ik het graag. Grtjs
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
Als je meer info nodig hebt hoor ik het graag. Grtjs
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
Laatst gewijzigd door DrCro op 17 Feb 2013, 00:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
-
DrCro
- Nieuw lid
Welkom Frans!
T.
T.
Thanks for visiting my YouTube channel!
https://www.youtube.com/user/CrosstownTee
Reely Wild Hawk [upgraded with MicroJet V3]
Durafly F4U Corsair [Beautiful]
Max Thrust Riot [Trainer/Acro]
Spektrum DX6i