-
- Advertisement
Speedoke is in da house
5 berichten
• Pagina 1 van 1
Speedoke is in da house
Op vraag van CrosstownTee zet ik hier mijn bericht.
Ik ben niet nieuw in de wereld van RC maar wel nieuw in de wereld van rc-planes. Buiten dat vlieg ik met de beginner van cr-helicopter cardinal, rij met een Speed nt en ben al jaren bezig met rc-boten al is dat laatste enkel zelfbouw. Ik heb nu een zoontje die 9 jaar is en dezelfde interessen heeft als papa en daarom dat ik deze hobby na jaren stil te hebben gezeten nu weer oppak. Alle info is voor mij welkom op mijn mail of via PB. Zelf zoek ik ook achter eventuele plannen om een nieuwe boot te bouwen die wordt aangedreven door 2 loodaccu's van 6 volt die in serie zijn aangesloten om zo een motor van 12v die normaal dient voor de ventilator van een autokoeling aan te sturen.
Je ziet, ben weer een beetje met van alles bezig, en elke hulp daarbij is meer dan welkom.
Groetjes
Frans Wouters, Kortrijk, Belgie
Ik ben niet nieuw in de wereld van RC maar wel nieuw in de wereld van rc-planes. Buiten dat vlieg ik met de beginner van cr-helicopter cardinal, rij met een Speed nt en ben al jaren bezig met rc-boten al is dat laatste enkel zelfbouw. Ik heb nu een zoontje die 9 jaar is en dezelfde interessen heeft als papa en daarom dat ik deze hobby na jaren stil te hebben gezeten nu weer oppak. Alle info is voor mij welkom op mijn mail of via PB. Zelf zoek ik ook achter eventuele plannen om een nieuwe boot te bouwen die wordt aangedreven door 2 loodaccu's van 6 volt die in serie zijn aangesloten om zo een motor van 12v die normaal dient voor de ventilator van een autokoeling aan te sturen.
Je ziet, ben weer een beetje met van alles bezig, en elke hulp daarbij is meer dan welkom.
Groetjes
Frans Wouters, Kortrijk, Belgie
-
speedoke
- Nieuw lid
Van harte welkom op het forum !!!
Moge uw verblijf hier zo aangenaam zijn dat ge hier nooit meer wegwil
Met een hobby als deze kan dit geen probleem zijn
Mvg,
RSSD