-
- Advertisement
Easystar 2 eerste afstelling
10 berichten
• Pagina 1 van 1
Easystar 2 eerste afstelling
hallo allemaal.
Ik ben nieuw in de wereld van het rc-vliegen. Als een grote jongen heb ik me dus de easystar 2 aangeschaft ( het pakket met de smart sx).
Ik kan echter de motor niet draaiend krijgen, zeer waarschijnlijk doordat ik de zender en ontvanger niet juist koppel.
Kan er iemand in gewone mensentaal alles eens juist uitleggen zodat een leek zoals ik dit juist kan regelen?
Alvast dank. Indien dit niet op dit forum lukt kan het ook rechtstreeks via mail op wouters.fr@gmail.com.
Ik ben nieuw in de wereld van het rc-vliegen. Als een grote jongen heb ik me dus de easystar 2 aangeschaft ( het pakket met de smart sx).
Ik kan echter de motor niet draaiend krijgen, zeer waarschijnlijk doordat ik de zender en ontvanger niet juist koppel.
Kan er iemand in gewone mensentaal alles eens juist uitleggen zodat een leek zoals ik dit juist kan regelen?
Alvast dank. Indien dit niet op dit forum lukt kan het ook rechtstreeks via mail op wouters.fr@gmail.com.
-
speedoke
- Nieuw lid
Hey speedoke,
Welkom op het forum, stel je bij gelegendheid nog gerust eens voor in de 'Stel u voor' afdeling
Die Smart SX is, als ik me niet vergis, de (nieuwe) zender die erbij zit he?
Normaal gezien, correct me if I'm wrong, zou deze procedure de juiste moeten zijn.
Zender aanzetten.
Zorgen dat alle sticks neutraal staan. (dus 'throttle' ook helemaal dicht).
Als het een mode 2 zender is, staat je linker stick, de throttle, dus helemaal beneden, bij mode 1 andersom.
Dan sluit je de batterij aan op de toestel.
Als de ESC (de speedcontroller van je motor, die ook via een klein kabeltje je ontvanger in het toestel van voeding voorziet), en dus ook de receiver goed is aangesloten, gaat die een aantal beeps geven om aan te duiden dat hij goed gekoppeld is.