-
- Advertisement
MScomposit Swift II met autopiloot.
10 berichten
• Pagina 1 van 1
MScomposit Swift II met autopiloot.
Met mijn swift II heb ik al hopen plezier beleefd, het is zo'n leuk vliegertje om altijd in de auto te hebben.
Ik heb het gebruikt als testplatform voor de arduplane autopiloot en dat werkt echt fantastisch. Een keychain #16 camera erop en ik kan vluchten van max 12 km doen met een 1000mAh 3S batterijtje. Je kan hem instellen om bij signaalverlies gewoon terug te keren naar zijn startpunt, maar ik heb hem ingesteld om gewoon zijn missie verder af te werken. Eenmaal in automatische mode kan ik de zender dan afzetten en de swift vliegt alleen verder.
Zo kan ik bvb gewoon de zender in mijn rugzak steken en op mijn crossmoto stappen om de swift te volgen door de veldwegen. Als ik goed doorvlam kan ik de swift zelfs inhalen!
Je bekijkt het filmpje best fullscreen en op 720p want anders zie je me moeilijk rijden ('t was om te proberen dus de hoogte stond vrij hoog ingesteld om niet in een boom te vliegen)
Ik heb het gebruikt als testplatform voor de arduplane autopiloot en dat werkt echt fantastisch. Een keychain #16 camera erop en ik kan vluchten van max 12 km doen met een 1000mAh 3S batterijtje. Je kan hem instellen om bij signaalverlies gewoon terug te keren naar zijn startpunt, maar ik heb hem ingesteld om gewoon zijn missie verder af te werken. Eenmaal in automatische mode kan ik de zender dan afzetten en de swift vliegt alleen verder.
Zo kan ik bvb gewoon de zender in mijn rugzak steken en op mijn crossmoto stappen om de swift te volgen door de veldwegen. Als ik goed doorvlam kan ik de swift zelfs inhalen!
Je bekijkt het filmpje best fullscreen en op 720p want anders zie je me moeilijk rijden ('t was om te proberen dus de hoogte stond vrij hoog ingesteld om niet in een boom te vliegen)
Laatst gewijzigd door u4eake op 26 Jan 2013, 21:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
-
u4eake
- Rookie
Machtig, als gij iets post is et toch altijd impressive.
Mooi man.
Mooi man.
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
Indeed, superfly!
Thanks for visiting my YouTube channel!
https://www.youtube.com/user/CrosstownTee
Reely Wild Hawk [upgraded with MicroJet V3]
Durafly F4U Corsair [Beautiful]
Max Thrust Riot [Trainer/Acro]
Spektrum DX6i
https://www.youtube.com/user/CrosstownTee
Reely Wild Hawk [upgraded with MicroJet V3]
Durafly F4U Corsair [Beautiful]
Max Thrust Riot [Trainer/Acro]
Spektrum DX6i
-
CrosstownTee
- Beheerder
Merci RSSD, dat vind ik een zeer mooi compliment Ik probeer idd altijd een beetje interessante en innovatieve dingen te posten. Blij dat het geapprecieerd wordt.
Ik heb het ding ook al eens alleen naar de club laten vliegen. Daar keken ze raar op als mijn vliegerke daar alleen aankwam en automatisch landde. Wel net naast de piste, er stond 4-5 beaufort wind en dat voelde de swift toch wel. Het dingske weegt ocharme maar 375g vliegklaar met autopiloot en camera en alles erop.
(Ik had natuurlijk wel even telefonisch verwittigd vooraf)
Ik heb het ding ook al eens alleen naar de club laten vliegen. Daar keken ze raar op als mijn vliegerke daar alleen aankwam en automatisch landde. Wel net naast de piste, er stond 4-5 beaufort wind en dat voelde de swift toch wel. Het dingske weegt ocharme maar 375g vliegklaar met autopiloot en camera en alles erop.
(Ik had natuurlijk wel even telefonisch verwittigd vooraf)
-
u4eake
- Rookie
Paar fotootjes van de swift II :
Totaal vliegklaar gewicht : 400g
autonnomie : 15 min => 10km aan 40km/h (12km bij windstil weer) met 1000mAh 3S lipo
Totaal vliegklaar gewicht : 400g
autonnomie : 15 min => 10km aan 40km/h (12km bij windstil weer) met 1000mAh 3S lipo
-
u4eake
- Rookie
Nice, wa zien ek daar ?
Een gepimpte keycam ?
Een gepimpte keycam ?
-
RSSD
- Beheerder
waar hebt ge dat bordje besteld zijn ook van plan voor dat bord te zetten op onze quad's
cum insania in calcibus
section 8
section 8
-
D_argo
- Globale moderator
Je autonoom vliegende drone (mscomposit swift-II) nazitten met je eigen fpv mini quadje en dus 2 tuigen gelijktijdig in de lucht hebben.
Het is wat zoeken in het begin om de drone te vinden, maar eenmaal in het vizier is hij vrij goed te volgen.
Drone : swift II met arduplane
miniquadje : zelfbouw frame met KK2.0 bordje en keychain #16
Het is wat zoeken in het begin om de drone te vinden, maar eenmaal in het vizier is hij vrij goed te volgen.
Drone : swift II met arduplane
miniquadje : zelfbouw frame met KK2.0 bordje en keychain #16
-
u4eake
- Rookie
-
RSSD
- Beheerder
nice, lijkt me wel een beestige configuratie, maar... ik wist niet dat je ook een quadje had!!
Landen is eigenlijk gecontroleerd neerstorten....
Dus, ben goe bezig
Dus, ben goe bezig
-
Delanghe
- Geavanceerd lid
10 berichten
• Pagina 1 van 1
Terug naar Electro Vliegtuigen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten
-
- Advertisement