-
- Advertisement
welk type kyosho is dit?
3 berichten
• Pagina 1 van 1
welk type kyosho is dit?
halllo iedereen!
ik zit met een klein probleempje, ik heb net een auto 2dehands gekocht heb er 5 minuten mee gereden
en toen blokeerde de voorste wieltjes. ik heb het opengevezen en toen ik de (voorste) differentieel open vees kwamen
er allemaal kleine stukjes tanwiel uit dus ik wil daar wisselstukken voor vinden maar ik heb geen
doos bij de wagen gekregen of papier met het type van de wagen op, ik weet dat de motor een kyosho GX15 is.
en het is natuurlijk een 4wiel aandrijving de voorste diff is dus kappot.
ik hooooop dat jullie mij kunnen helpen !
alvast bedankt !
ik zit met een klein probleempje, ik heb net een auto 2dehands gekocht heb er 5 minuten mee gereden
en toen blokeerde de voorste wieltjes. ik heb het opengevezen en toen ik de (voorste) differentieel open vees kwamen
er allemaal kleine stukjes tanwiel uit dus ik wil daar wisselstukken voor vinden maar ik heb geen
doos bij de wagen gekregen of papier met het type van de wagen op, ik weet dat de motor een kyosho GX15 is.
en het is natuurlijk een 4wiel aandrijving de voorste diff is dus kappot.
ik hooooop dat jullie mij kunnen helpen !
alvast bedankt !
Laatst gewijzigd door Stijnvb op 04 Nov 2013, 14:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
-
Stijnvb
- Nieuw lid
ik heb trouwens de cardanassen weg gehaald zodat ik ondertussen nog kan rijden met achterwielaandrijving
-
Stijnvb
- Nieuw lid
Dit is duidelijk de Kyosho Pure Ten alpha. Dit is een zeer oud model, stukken vinden hiervoor gaat toch moeilijk zijn, mss ebay?..
-
andreas
- Globale moderator
3 berichten
• Pagina 1 van 1
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten
-
- Advertisement