-
- Advertisement
Blade 120 sr met dx6i
14 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Blade 120 sr met dx6i
Beginners tips en instellingen
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
-
dpsmets
- Nieuw lid
Hallo forum,
Ik ben nieuw in het vliegen en heb al enige tijd info verzameld op het internet,om tot de conclusie te komen dat ik beter met een fp dan een cp kan beginnen .
Heb daarom ook een blade 120 sr gekocht met een dx6i zender erbij. Wie kan mij helpen met beginnersinstellingen voor de zender en miss wat nuttige tips .alvast heel erg bedankt !!
Ik ben nieuw in het vliegen en heb al enige tijd info verzameld op het internet,om tot de conclusie te komen dat ik beter met een fp dan een cp kan beginnen .
Heb daarom ook een blade 120 sr gekocht met een dx6i zender erbij. Wie kan mij helpen met beginnersinstellingen voor de zender en miss wat nuttige tips .alvast heel erg bedankt !!
-
dpsmets
- Nieuw lid
Welkom! Ik zou beginnen met de settings uit het boekje met eventueel iets meer expo. Zo is hij minder nerveus.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
-
de79
- Actief lid
Oké bedankt voor de snelle reactie.
Ik had t boekje ook al doorgelezen maar omdat ik nog weinig tot geen verstand ervan heb,weet ik ook niet egt waar de verschillende instellingen voor zijn.. maar goed,de expo verhogen,wat doet dat precies.ik ga het in ieder geval proberen vanmiddag
Ik had t boekje ook al doorgelezen maar omdat ik nog weinig tot geen verstand ervan heb,weet ik ook niet egt waar de verschillende instellingen voor zijn.. maar goed,de expo verhogen,wat doet dat precies.ik ga het in ieder geval proberen vanmiddag
-
dpsmets
- Nieuw lid
Moet je in het menu dr/expo eens kijken. Expo hoger instellen wil zeggen dat de sticks minder direct reageren rond het middelpunt
-
de79
- Actief lid
Heb het geprobeerd en je merkt t wel ja moet nog wel flink gaan oefenen maar dat gaat helemaal goed komen.Bedankt ! Als er nog mensen zijn met meer tips hoor ik ze graag !
-
dpsmets
- Nieuw lid