-
- Advertisement
BEC voedt mijn servo niet
2 berichten
• Pagina 1 van 1
BEC voedt mijn servo niet
ik heb 2 x 60A esc's .
Ik wil de voeding van de 2 BECS gebruiken voor mijn servo en mijn receiver te poweren.
Het probleem is dat de servo helemaal niet werkt op de BEC voeding ,en op de receiver krijg ik foute waarden in arduino(kan ik mijn servo niet besturen).
De servo en receiver werken wel zonder probleem met de 5V van de arduino.
Ik heb maar 1 5V uitgang op mijn arduino Due.
Als ik de BEC rechtstreeks in de receiver steek gaat de motor wel.Maar dan weer dat de arduino foute waarden binnenleest voor de servo.
Ligt het er misschien aan dat ik de ESC verkeerd gecalibreerd is ofzo?
Dit is voor mijn GIP( een hovercraft)
AL bedankt voor uw hulp!
Ik wil de voeding van de 2 BECS gebruiken voor mijn servo en mijn receiver te poweren.
Het probleem is dat de servo helemaal niet werkt op de BEC voeding ,en op de receiver krijg ik foute waarden in arduino(kan ik mijn servo niet besturen).
De servo en receiver werken wel zonder probleem met de 5V van de arduino.
Ik heb maar 1 5V uitgang op mijn arduino Due.
Als ik de BEC rechtstreeks in de receiver steek gaat de motor wel.Maar dan weer dat de arduino foute waarden binnenleest voor de servo.
Ligt het er misschien aan dat ik de ESC verkeerd gecalibreerd is ofzo?
Dit is voor mijn GIP( een hovercraft)
AL bedankt voor uw hulp!
-
bjornlain
- Nieuw lid
Heyhey,
Ik ben niet volledig mee met je setup, kan je eventueel eens beschrijven welke becs je gebruikt?
eventueel foto's dan is het voor ons een stuk gemakkelijker om dit te beoordelen
greetz
Ik ben niet volledig mee met je setup, kan je eventueel eens beschrijven welke becs je gebruikt?
eventueel foto's dan is het voor ons een stuk gemakkelijker om dit te beoordelen
greetz
Landen is eigenlijk gecontroleerd neerstorten....
Dus, ben goe bezig
Dus, ben goe bezig
-
Delanghe
- Geavanceerd lid
2 berichten
• Pagina 1 van 1
Terug naar Elektrische onderdelen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten
-
- Advertisement