-
- Advertisement
Maak kans op een Cadeaubon t.w.v. €10
23 berichten
• Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Maak kans op een Cadeaubon t.w.v. €10
Beste forumleden,
Een nieuw jaar is in aantocht en dat mag gevierd worden!
Om het jaar 2016 goed in te zetten schenken we 5 cadeaubonnen weg ter waarde van 10 euro.
De gelukkige winnaars kunnen deze bon spenderen in hun favoriete RC / Modelbouw winkel.
Hoe deelnemen? Laat ons even weten via dit forum topic aan welk RC of Modelbouwproject je deze bon zal/wil spenderen.
Vergeet ook niet te vermelden in welke RC en/of Modelbouw winkel je de bon wenst te gebruiken.
De winnaars worden op 22/12/2015 bekendgemaakt en persoonlijk verwittigd.
Succes!
Een nieuw jaar is in aantocht en dat mag gevierd worden!
Om het jaar 2016 goed in te zetten schenken we 5 cadeaubonnen weg ter waarde van 10 euro.
De gelukkige winnaars kunnen deze bon spenderen in hun favoriete RC / Modelbouw winkel.
Hoe deelnemen? Laat ons even weten via dit forum topic aan welk RC of Modelbouwproject je deze bon zal/wil spenderen.
Vergeet ook niet te vermelden in welke RC en/of Modelbouw winkel je de bon wenst te gebruiken.
De winnaars worden op 22/12/2015 bekendgemaakt en persoonlijk verwittigd.
Succes!
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
zou ze gebruiken om mijn ingestofte quadcopter trug tot leven te wekken .
cum insania in calcibus
section 8
section 8
-
D_argo
- Globale moderator
TOP! ! !
Ben momenteel bezig aan een hexa copter met gimbal waarop een Turnigy HD met wifi camera ( die ik hier van een wel bekent forumlid heb overgenomen) komt te hangen om mooie filmkes te maken voor op het forum te plaasten, helaas heb ik daar nog een FrSky ontvanger voor nodig om dit te verwezelijken, dus die waardebon van bij Hobbyking zou van pas kunnen komen ;)
Niet gegokt is niets gewonnen hi hi hi.
Ben momenteel bezig aan een hexa copter met gimbal waarop een Turnigy HD met wifi camera ( die ik hier van een wel bekent forumlid heb overgenomen) komt te hangen om mooie filmkes te maken voor op het forum te plaasten, helaas heb ik daar nog een FrSky ontvanger voor nodig om dit te verwezelijken, dus die waardebon van bij Hobbyking zou van pas kunnen komen ;)
Niet gegokt is niets gewonnen hi hi hi.
Carpe Diem!
-
Fg Dude
- Actief lid
Mijn toestellen verder uitrusten met telemetrie.
Ben ook op zoek naar een statief om mijn vliegers te kunnen opleggen als ze niet in de lucht zijn, dan moeten ze niet zomaar in het gras liggen, in de zomer zo geen probleem, maar ik vlieg nu ook door en momenteel is de grond zeer vochtig om zomaar het toestel op de grond te leggen....!!!
Het statief mag natuurlijk niet te zwaar zijn, en om te vervoeren compact. Momenteel gebruik ik zo'n opplooibaar voetbankje in plastiek die ik omgekeerd zet.
RC winkel Aerobertics.
Ben ook op zoek naar een statief om mijn vliegers te kunnen opleggen als ze niet in de lucht zijn, dan moeten ze niet zomaar in het gras liggen, in de zomer zo geen probleem, maar ik vlieg nu ook door en momenteel is de grond zeer vochtig om zomaar het toestel op de grond te leggen....!!!
Het statief mag natuurlijk niet te zwaar zijn, en om te vervoeren compact. Momenteel gebruik ik zo'n opplooibaar voetbankje in plastiek die ik omgekeerd zet.
RC winkel Aerobertics.
- Go fly rc Starter II
- T2m Smartspy
- MPX Easy Star II
- HD-Wingcam
- BearDevil-Red (dood)
- Sports DV123SC cam
- MJX-F45
- ufo-drone-26cm
- ufo-drone-26cm met camera
- Denver WIFI cam
- Spektrum Dx6
- MPX Solius
- T2m Smartspy
- MPX Easy Star II
- HD-Wingcam
- BearDevil-Red (dood)
- Sports DV123SC cam
- MJX-F45
- ufo-drone-26cm
- Denver WIFI cam
- Spektrum Dx6
- MPX Solius
-
Ivan
- Actief lid
mijn project momenteel is mijn Tamiya highlift ford F350 waarvan in de schakelbak een paar tandwielen kapot zijn en dus vervangen zouden moeten worden, dus de bon zou ook zeker van pas komen. De bon zou gebruikt worden bij modelbouwcenter Baillien.
-
Bryan
- Nieuw lid
Ivan, ik gebruik daarvoor het soort vissers stoeltje (zie voorbeeld) , lekker licht, neemt weinig plaats in en niet duur in de supermarkt, Action :o)
http://www.avicentrahengelsport.nl/shop/Vissersstoel
http://www.avicentrahengelsport.nl/shop/Vissersstoel
Ivan schreef:Mijn toestellen verder uitrusten met telemetrie.
RC winkel Aerobertics.
Carpe Diem!
-
Fg Dude
- Actief lid
Verder werken aan mijn schaalmodel Clipped wing Cub 1/4 (zie forum bouwverslagen : constructie CLIPPED WING )
eventueel gebruiken bij Albatros
Groeten
Astula
eventueel gebruiken bij Albatros
Groeten
Astula
Laatst gewijzigd door astula op 09 Dec 2015, 09:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
S'il n'y a pas de solution, c'est qu'il n'y a pas de problème
Groeten Astula http://astula.eu
Groeten Astula http://astula.eu
-
astula
- Lid op training
Ik momenteel deze, de vleugels liggen net op de voetjes en de romp rust ook lekker.
Dank voor de reactie!!
http://www.kapaza.be/nl/kinderkamers-en ... 068206.htm
Dank voor de reactie!!
http://www.kapaza.be/nl/kinderkamers-en ... 068206.htm
Fg Dude schreef:Ivan, ik gebruik daarvoor het soort vissers stoeltje (zie voorbeeld) , lekker licht, neemt weinig plaats in en niet duur in de supermarkt, Action :o)
http://www.avicentrahengelsport.nl/shop/VissersstoelIvan schreef:Mijn toestellen verder uitrusten met telemetrie.
RC winkel Aerobertics.
- Go fly rc Starter II
- T2m Smartspy
- MPX Easy Star II
- HD-Wingcam
- BearDevil-Red (dood)
- Sports DV123SC cam
- MJX-F45
- ufo-drone-26cm
- Denver WIFI cam
- Spektrum Dx6
- MPX Solius
- T2m Smartspy
- MPX Easy Star II
- HD-Wingcam
- BearDevil-Red (dood)
- Sports DV123SC cam
- MJX-F45
- ufo-drone-26cm
- Denver WIFI cam
- Spektrum Dx6
- MPX Solius
-
Ivan
- Actief lid
Zou hem gebruiken ofwel voor upgrades voor mijn axial ofwel voor onderdelen voor mijn statische 1/35 kingtiger die ik aan het ombouwen ben naar FO RC. Nog vergeten vermelden. Moest ik de bon hebben zou ik hem gebruiken bij MCRonse of MCMracing.
-
buzzy
- Lid op training
zwaar gecrasht met E-flite Yak 54, is terug in elkaar geplakt maar as en spinner zijn stuk. Zou deze bon gebruiken in
Modelfun Scherpenheuvel
Modelfun Scherpenheuvel
-
zilverhert
- Nieuw lid
23 berichten
• Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten
-
- Advertisement