-
- Advertisement
Buzzy
4 berichten
• Pagina 1 van 1
Buzzy
Met rode kaken stel ik vast dat ik me blijkbaar (ook al ben ik er al een tijdje) nog niet deftig voor gesteld heb.
Hierbij dan.
Ik ben Werner (alias Buzzy), ben getrouwt en heb 1 dochter van 11 jaar nu.
Ben een beetje actief op alle vakken van de modelbouw, zowel statisch als RC en zowel vliegen als rijden.
Ooit als kind begonnen met statische modelbouw en dan door andere interesses (meisjes en brommers, wat andrs) er mee gestopt. Enkele jaren geleden terug gestart met statische modelbouw in de donkere winteravonden.
Door toeval een nitrokit in handen gekregen en naar missende onderdelen gaan zoeken en zo bij MCRonse terecht gekomen waar ik dan het RC virus opgelopen ben.
Naast modelbouw nog andere grote hobby zoals ergens in ander topic te zien is en dit is roofvogels houden waar we nu toch al ongeveer 1,5 jaar mee bezig zijn en ook alles wat er rond de roofvogels rond hangt natuurlijk zoals lederbewerking.
Dit was het dan kort.
Als er nog vragen zijn stel je ze maar gerust.
Hierbij dan.
Ik ben Werner (alias Buzzy), ben getrouwt en heb 1 dochter van 11 jaar nu.
Ben een beetje actief op alle vakken van de modelbouw, zowel statisch als RC en zowel vliegen als rijden.
Ooit als kind begonnen met statische modelbouw en dan door andere interesses (meisjes en brommers, wat andrs) er mee gestopt. Enkele jaren geleden terug gestart met statische modelbouw in de donkere winteravonden.
Door toeval een nitrokit in handen gekregen en naar missende onderdelen gaan zoeken en zo bij MCRonse terecht gekomen waar ik dan het RC virus opgelopen ben.
Naast modelbouw nog andere grote hobby zoals ergens in ander topic te zien is en dit is roofvogels houden waar we nu toch al ongeveer 1,5 jaar mee bezig zijn en ook alles wat er rond de roofvogels rond hangt natuurlijk zoals lederbewerking.
Dit was het dan kort.
Als er nog vragen zijn stel je ze maar gerust.
-
buzzy
- Lid op training
Van harte welgekomen...
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
Welkom!!!! en prettige feesten
Landen is eigenlijk gecontroleerd neerstorten....
Dus, ben goe bezig
Dus, ben goe bezig
-
Delanghe
- Geavanceerd lid
4 berichten
• Pagina 1 van 1
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 76 gasten
-
- Advertisement