-
- Advertisement
build quadcopter SK 450
Re: build quadcopter SK 450
Welke esc je gaat gebruiken is ieders keuze, wat voor de ene makkelijk is, is voor een ander zeer moeilijk, ik zie dat de turnigy reeds de BLheli software hebben en dat is wel gemakkelijk, ik heb destijds mijn esc geflasht en alles laten staan zoals het stond, en geen problemen ondervonden tot heden.
Maar voor wat het waard is, het lijkt me een goede keuze.
Maar voor wat het waard is, het lijkt me een goede keuze.
Carpe Diem!
-
Fg Dude
- Actief lid
ik probeer niemand iets op te dringen ieder zijn keuze er zin wel een paar merken die ik niet zou gebruiken maar van die groene heb ik weinigkennis heb het niet verder uitgezocht nadat we andere besteld hadden waarde solderingen slecht waren
cum insania in calcibus
section 8
section 8
-
D_argo
- Globale moderator
Het begint hier ook al weer te kietelen met die zon die er door komt
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
Heyhey,
blijkbaar heb ik dit topic over het hoofd gezien, dacht dat het over een gewone helicopter ging en daar ken ik niks van.
Het frame is goed! De FC is/was goed,... waarom was, het is ondertussen al 2 jaar oud, voor dezelfde prijs kan je ergens een naze32 te pakken krijgen. En geloof me, ik heb nog nooit zoveel vertrouwen gehad in een drone (te veel zelfs) D_Argo kan dat wel bevestigen
De Esc's van multistar zijn redelijk duur als ik mij niet vergis, er zijn goedkopere alternatieven op de markt die minstens evengoed zijn....
De turnigy plush zijn niet slecht, je moet ze alleen programmeren met een special kaart, of gedurende uren naar tuutjes zitten luisteren, en uiteindelijk weet je nog niet wat je doet
de Afro's zijn zo simpel, je steekt de usb in (die je erbij moet kopen, maar die toch goedkoper is dan een programeerkaart)
zonder de eventuele Bec aangesloten, en gewoon BLheli uploaden... youtube's genoeg hierover, en we zijn altijd bereidt om te helpen.
onze setup van dezelfde quad destijds:
KK FC (die ikzelf nooit meer zou kopen omwille van betere ervaringen)
Turnigy Plush (20 of 30) weet niet 100% zeker meer
Turnigy XP outrunner 950KV
Slowfly props
Alles hangt eigenlijk af van het doel wat je wilt bereiken, wat wil je uiteindelijk gaan doen met je drone?
Greetz
blijkbaar heb ik dit topic over het hoofd gezien, dacht dat het over een gewone helicopter ging en daar ken ik niks van.
Het frame is goed! De FC is/was goed,... waarom was, het is ondertussen al 2 jaar oud, voor dezelfde prijs kan je ergens een naze32 te pakken krijgen. En geloof me, ik heb nog nooit zoveel vertrouwen gehad in een drone (te veel zelfs) D_Argo kan dat wel bevestigen
De Esc's van multistar zijn redelijk duur als ik mij niet vergis, er zijn goedkopere alternatieven op de markt die minstens evengoed zijn....
De turnigy plush zijn niet slecht, je moet ze alleen programmeren met een special kaart, of gedurende uren naar tuutjes zitten luisteren, en uiteindelijk weet je nog niet wat je doet
de Afro's zijn zo simpel, je steekt de usb in (die je erbij moet kopen, maar die toch goedkoper is dan een programeerkaart)
zonder de eventuele Bec aangesloten, en gewoon BLheli uploaden... youtube's genoeg hierover, en we zijn altijd bereidt om te helpen.
onze setup van dezelfde quad destijds:
KK FC (die ikzelf nooit meer zou kopen omwille van betere ervaringen)
Turnigy Plush (20 of 30) weet niet 100% zeker meer
Turnigy XP outrunner 950KV
Slowfly props
Alles hangt eigenlijk af van het doel wat je wilt bereiken, wat wil je uiteindelijk gaan doen met je drone?
Greetz
Landen is eigenlijk gecontroleerd neerstorten....
Dus, ben goe bezig
Dus, ben goe bezig
-
Delanghe
- Geavanceerd lid
RSSD schreef:Het begint hier ook al weer te kietelen met die zon die er door komt
amai nog ni!
Dus, ben goe bezig
Dus, ben goe bezig
-
Delanghe
- Geavanceerd lid
Delanghe schreef:RSSD schreef:Het begint hier ook al weer te kietelen met die zon die er door komt
amai nog ni!
Astula
Laatst gewijzigd door astula op 02 Mei 2016, 20:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
S'il n'y a pas de solution, c'est qu'il n'y a pas de problème
Groeten Astula http://astula.eu
-
astula
- Lid op training
als ge youtube volgt kunt ge zelfs als noob alles instellen ik zou het zelf kunnen
cum insania in calcibus
section 8
section 8
-
D_argo
- Globale moderator
D_argo schreef:als ge youtube volgt kunt ge zelfs als noob alles instellen ik zou het zelf kunnen
groeten
Astula
Laatst gewijzigd door astula op 02 Mei 2016, 20:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
S'il n'y a pas de solution, c'est qu'il n'y a pas de problème
-
astula
- Lid op training
het lijk als of ik weinig goed kan zeggen
leg mij eens uit wat ge juist zoek welke info dan zal ik het eens overleggen en uitzoeken samen met mijn vliegmakker
leg mij eens uit wat ge juist zoek welke info dan zal ik het eens overleggen en uitzoeken samen met mijn vliegmakker
cum insania in calcibus
section 8
section 8
-
D_argo
- Globale moderator
had al gevraagd waar hij naartoe wilt.
Dus, ben goe bezig
Dus, ben goe bezig
-
Delanghe
- Geavanceerd lid
Terug naar Multicopters & Speciale heli's
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten
-
- Advertisement