-
- Advertisement
Voorstellen
4 berichten
• Pagina 1 van 1
Voorstellen
Hey,
Ben blij dit forum te leren kennen en bij deze wens ik me even voor te stellen. Ik hou ervan om dingen in elkaar te zetten, te programmeren en prototyping te doen. RC modellen hebben me altijd al aangesproken alleen was ik er voordien nog niet aan begonnen.
Ik werk als engineer in de semi-conductor industrie met een achtergrond in electomechanical engineering. Ik wil graag mijn eigen RC auto "ontwikkelen". Ik denk eraan een Reely bouwpakket te kopen, deze komen zonder zender en motor control. Vervolgens ga ik deze met Arduino, zelf gesoldeerde PCB's en python aan het rijden krijgen.
Ik kijk ernaar uit om van jullie te leren!
Ben blij dit forum te leren kennen en bij deze wens ik me even voor te stellen. Ik hou ervan om dingen in elkaar te zetten, te programmeren en prototyping te doen. RC modellen hebben me altijd al aangesproken alleen was ik er voordien nog niet aan begonnen.
Ik werk als engineer in de semi-conductor industrie met een achtergrond in electomechanical engineering. Ik wil graag mijn eigen RC auto "ontwikkelen". Ik denk eraan een Reely bouwpakket te kopen, deze komen zonder zender en motor control. Vervolgens ga ik deze met Arduino, zelf gesoldeerde PCB's en python aan het rijden krijgen.
Ik kijk ernaar uit om van jullie te leren!
-
SGolt
- Nieuw lid
Van harte welkom op het forum.
Ben benieuwd naar je bouw verslag.
Mvg,
RSSD
Ben benieuwd naar je bouw verslag.
Mvg,
RSSD
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
Welkom op het forum!
Ook benieuwd naar de ontwikkeling en het bouwverslag.
Ook benieuwd naar de ontwikkeling en het bouwverslag.
-
Aeroheligroove
- Beheerder
Van harte welkom, maar euh ''Ik kijk ernaar uit om van jullie te leren!'', ik denk eerder dat dat andersom gaat zijn :)
Ben benieuwd.
Ben benieuwd.
Carpe Diem!
-
Fg Dude
- Actief lid
4 berichten
• Pagina 1 van 1
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten
-
- Advertisement