-
- Advertisement
Hallo
4 berichten
• Pagina 1 van 1
Hallo
Mijn interesse gaat vooral uit naar "vintage" vliegtuigen , motoren en zenders , zo van de jaren '70/80 en daarvoor , jeugdsentiment zullen we het maar noemen .
Begonnen met een gekregen coxje en een rondvluchter , meer geplakt dan gevlogen , dan een Amigo 2 met het coxje erboven op en een Sanwa zender .
Daarna brommers leren kennen (ook 50cc en 125cc geraced en soms nu nog bij de classics) en is de modelbouwhobby stil gevallen tot enkele jaren geleden ik de draad terug heb opgepakt .
Vooral vliegtuig bouwen van plan en het bouwen van modelmotoren , ook wil ik nu eindelijk eens fatsoenlijk leren vliegen , zal nog wel lukken zeker op mijn 56ste
Groeten Jef
Begonnen met een gekregen coxje en een rondvluchter , meer geplakt dan gevlogen , dan een Amigo 2 met het coxje erboven op en een Sanwa zender .
Daarna brommers leren kennen (ook 50cc en 125cc geraced en soms nu nog bij de classics) en is de modelbouwhobby stil gevallen tot enkele jaren geleden ik de draad terug heb opgepakt .
Vooral vliegtuig bouwen van plan en het bouwen van modelmotoren , ook wil ik nu eindelijk eens fatsoenlijk leren vliegen , zal nog wel lukken zeker op mijn 56ste
Groeten Jef
-
Jef
- Nieuw lid
Welkom op het forum!
We kijken alvast uit naar uw RC/Modelbouw projecten.
We kijken alvast uit naar uw RC/Modelbouw projecten.
-
Aeroheligroove
- Beheerder
Van harte welkom.
Nooit te oud om te leren makker.
We staan je bij met raad en daad
Mvg,
RSSD
Nooit te oud om te leren makker.
We staan je bij met raad en daad
Mvg,
RSSD