-
- Advertisement
Peiling voor interesse: 1700mm FMS P47 en Eflite Convergence
4 berichten
• Pagina 1 van 1
Peiling voor interesse: 1700mm FMS P47 en Eflite Convergence
Wegens verder inperken van mijn "arsenaal" vraag ik of iemand interesse heeft voor deze twee toestellen.
FMSP47: volledig vliegklaar in perfekte staat, met Spektrum AR610 ontvanger en twee 5000mAh Turnigy Nanotech Lipo's.
Vraagprijs: 330 € ( alleen om op te halen )
Eflite Convergence: volledig vliegklaar in perfekte staat met Spektrum full range ontvanger ( dus niet de serial receiver ! ). Ook uitgerust met een 700 TVL FPV camera en een FOXEER TM25 SWITCHER 5.8G zender. Ik geef ook 2x2200mAh Lipo's mee.
Vraagprijs: 290 € ( alleen om op te halen )
Foto's: https://photos.google.com/share/AF1QipP ... xGYnpfWHl3
Ik woon in Zaventem. Indien interesse zal ik ook nog meer foto's versturen. Beide modellen kunnen ook voorgevlogen worden,
gr,
Janos
FMSP47: volledig vliegklaar in perfekte staat, met Spektrum AR610 ontvanger en twee 5000mAh Turnigy Nanotech Lipo's.
Vraagprijs: 330 € ( alleen om op te halen )
Eflite Convergence: volledig vliegklaar in perfekte staat met Spektrum full range ontvanger ( dus niet de serial receiver ! ). Ook uitgerust met een 700 TVL FPV camera en een FOXEER TM25 SWITCHER 5.8G zender. Ik geef ook 2x2200mAh Lipo's mee.
Vraagprijs: 290 € ( alleen om op te halen )
Foto's: https://photos.google.com/share/AF1QipP ... xGYnpfWHl3
Ik woon in Zaventem. Indien interesse zal ik ook nog meer foto's versturen. Beide modellen kunnen ook voorgevlogen worden,
gr,
Janos
Laatst gewijzigd door jarbi op 08 Nov 2017, 08:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
-
jarbi
- Lid op training
Dag Janos, aangezien dit forum zo goed als stil ligt, gaat ge hier niet veel response krijgen denk ik. :o(
Carpe Diem!
-
Fg Dude
- Actief lid
Ok, bedankt.. ik zal het ook ergens anders zetten.
-
jarbi
- Lid op training
4 berichten
• Pagina 1 van 1
Terug naar [Te koop] Vliegtuigen & helicopters
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten
-
- Advertisement