-
- Advertisement
VERKOCHT VERKOCHT VERKOCHT
12 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
VERKOCHT VERKOCHT VERKOCHT
Traxxas Bandit VXL compleet met zender 2.4GHz, wheelie-bar, alu shock-caps + mg]originele caps, VXL cooling-fan, originele lader, originele batt Powercell 3000mAh + Orion 4500mAh + Orion 5100mAh, extra set off-road banden + extra set on-road Anaconda banden + nieuw setje Ultra shocks nog in verpakking, originele tools + doos + manuals!
Aangeschaft 23 juli 2010 en 10-tal keren mee gereden! Niet in modder of sneeuw gereden alhoewel hij dat aankan! Doe hem weg omdat ik nog FG Baja heb en nog van plan ben om ERevo of E-Maxx aan te schaffen!
Aangeschaft 23 juli 2010 en 10-tal keren mee gereden! Niet in modder of sneeuw gereden alhoewel hij dat aankan! Doe hem weg omdat ik nog FG Baja heb en nog van plan ben om ERevo of E-Maxx aan te schaffen!
Laatst gewijzigd door teddyboerke op 15 Jul 2011, 19:59, in totaal 5 keer gewijzigd.
-
teddyboerke
- Nieuw lid
teddyboerke schreef:Traxxas Bandit VXL compleet met zender 2.4GHz, wheelie-bar, alu shock-caps + originele caps, VXL ing-fan, originele lader, originele batt Powercell 3000mAh + Orion 4500mAh + Orion 5100mAh, extra set off-road banden + extra set on-road Anaconda banden + nieuw setje Ultra shocks nog in verpakking, originele tools + doos + manuals!
Nieuwprijs 349€ en optiepakket van 285€!
Welkom,
Misschien beter foto's te plaatsen en een richtprijs
-
Deneddy
Welkom, en een zeer mooie set
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
Deneddy schreef:teddyboerke schreef:Traxxas Bandit VXL compleet met zender 2.4GHz, wheelie-bar, alu shock-caps + originele caps, VXL ing-fan, originele lader, originele batt Powercell 3000mAh + Orion 4500mAh + Orion 5100mAh, extra set off-road banden + extra set on-road Anaconda banden + nieuw setje Ultra shocks nog in verpakking, originele tools + doos + manuals!
Nieuwprijs 349€ en optiepakket van 285€!
Welkom,
Misschien beter foto's te plaatsen en een richtprijs
Sorry nieuw hier en was prijs vergeten... en foto's kreeg ik ni toegevoegd omdat bestanden te groot zijn
-
teddyboerke
- Nieuw lid
Neem hier eens een kijkje aub...
regels-en-info-voor-het-forum-f55/hoe-foto-s-en-filmpjes-plaatsen-t233.html
-
RSSD
- Beheerder
Vagger schreef:Alvast welkom op het forum !
Wat is de vraagprijs ?
Ondertussen adv aangepast... 300€ zou ik er graag voor hebben! Mercikes alvast om me er op te wijzen dat het wa vaag was
-
teddyboerke
- Nieuw lid
RSSD schreef:Welkom, en een zeer mooie set
Tja blijkbaar als je de lettercombinatie c o o l ingeeft, heeft da de gekende grappige gevolgen
-
teddyboerke
- Nieuw lid
RSSD schreef:Neem hier eens een kijkje aub...
Mercikes voor de goede raad en uitleg!!!
Denk dat het gelukt is... joepie
-
teddyboerke
- Nieuw lid
teddyboerke schreef:RSSD schreef:Welkom, en een zeer mooie set
Tja blijkbaar als je de lettercombinatie c o o l ingeeft, heeft da de gekende grappige gevolgen
Inderdaad, effe een instellingske wijzigen
-
RSSD
- Beheerder
12 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Terug naar [Te koop] Voertuigen & vaartuigen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten
-
- Advertisement