-
- Advertisement
Bixler epo maiden 19/07/2011
Re: Bixler epo maiden 19/07/2011
Vagger schreef:Gaat al goe Deneddy. In het vervolg die auto gewoon de gracht inrammen ! ! !
Merci, vagger en inderdaad ik kwam toch van rechts
-
Deneddy
Deneddy schreef:Vagger schreef:Gaat al goe Deneddy. In het vervolg die auto gewoon de gracht inrammen ! ! !
Merci, vagger en inderdaad ik kwam toch van rechts
Tuurlijk maat had ik zo al gezien en je voorrang moet je altijd pakken.
-
Vagger
Als het weer wat mee wilt ga ik nog eens de bixler uithalen met de aangepaste prop en met de dx6i zender
-
Deneddy
Deneddy schreef:Als het weer wat mee wilt ga ik nog eens de bixler uithalen met de aangepaste prop en met de dx6i zender
Ben vanmorgen al geweest van 7u 30 tot 10u. 30 !
Was ideaal weertje wi !!
Multiplex "easystar"
Multiplex "gemini"
Parkzone "P51 Mustang
Zender "Futaba T6 EX 2.4 Ghz.
Multiplex "gemini"
Parkzone "P51 Mustang
Zender "Futaba T6 EX 2.4 Ghz.
-
hellcat
- Lid op training
hellcat schreef:Deneddy schreef:Als het weer wat mee wilt ga ik nog eens de bixler uithalen met de aangepaste prop en met de dx6i zender
Ben vanmorgen al geweest van 7u 30 tot 10u. 30 !
Was ideaal weertje wi !!
Dacht het wel dat je er ging zijn ,maar kon niet weg
Hoop morgenochtend dat het ook zo'n weertje zal zijn
-
Deneddy
Kon niet wachten tot morgen en heb dus maar de bixler meegenomen met de bedoeling naar nieuwpoort te gaan vliegen.
Eens ingeladen dacht ik van er staat wel wind en in nieuwpoort zal het niet beter zijn dus hier rond de deur eens door de kleine wegels gaan rijden en ja hoor .Zie ik daar niet een schoon grasveld ,even de eigenaar zoeken en vragen ,was geen probleem dus vlug uithalen
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NChqVL0X01g[/youtube]
Was niet de perfecte rustige vlucht ,maar was redelijk wind en wilde al weer meer proberen dan ik kan
Eens ingeladen dacht ik van er staat wel wind en in nieuwpoort zal het niet beter zijn dus hier rond de deur eens door de kleine wegels gaan rijden en ja hoor .Zie ik daar niet een schoon grasveld ,even de eigenaar zoeken en vragen ,was geen probleem dus vlug uithalen
Was niet de perfecte rustige vlucht ,maar was redelijk wind en wilde al weer meer proberen dan ik kan
-
Deneddy
Deneddy schreef:Kon niet wachten tot morgen en heb dus maar de bixler meegenomen met de bedoeling naar nieuwpoort te gaan vliegen.
Da was toch mooi vliegen :) Kdacht opt einde da ge bena tege die paal vloog :) ma et was nix :)
Kheb nog altijd moeite om die te gooien :) Eerste keer da ik ging vliegen mss 20 keer gooi>>nose dive. fuk
Heli:Solo-pro V2 & 120SR
Plane:HK-Bixler HK-Decathlon HK-jetiger
TXDX6I
Plane:HK-Bixler HK-Decathlon HK-jetiger
TXDX6I
-
tokke
- Actief lid
Merci
En inderdaad ben tussen de palen gaan vliegen door dat er wel wat wind stond maar deze keer geen paniek en rustig vlieger laten terugkeren
Maar met da opgooien heb ik nog nooit probleem mee gehad
Wat gebeurt er juist ?
En inderdaad ben tussen de palen gaan vliegen door dat er wel wat wind stond maar deze keer geen paniek en rustig vlieger laten terugkeren
Maar met da opgooien heb ik nog nooit probleem mee gehad
Wat gebeurt er juist ?
-
Deneddy
Terug naar Electro Vliegtuigen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten
-
- Advertisement