-
- Advertisement
Himoto tanto buggy voor beginners
5 berichten
• Pagina 1 van 1
Himoto tanto buggy voor beginners
oi hoi,
mijn naam is Rosario en samen met mijn zoon willen wij graag beginnen met een nieuwe hobby.
ons oog is gevallen op een Himoto tanto 1:10! dit omdat we niet al onmiddelijk heel veel geld willen uitgeven terwijl we nog niet weten of we er 100 procent voor zullen gaan.
De auto:
Himoto Tanto Brushless Buggy 1:10 4WD 2.4GHz RTR kost 187.50 euro dus echt niet te veel volgens mij.
zijn er nog mensen die ervaring hebben met Himoto?
Groetjes en bedankt voor de info!!
mijn naam is Rosario en samen met mijn zoon willen wij graag beginnen met een nieuwe hobby.
ons oog is gevallen op een Himoto tanto 1:10! dit omdat we niet al onmiddelijk heel veel geld willen uitgeven terwijl we nog niet weten of we er 100 procent voor zullen gaan.
De auto:
Himoto Tanto Brushless Buggy 1:10 4WD 2.4GHz RTR kost 187.50 euro dus echt niet te veel volgens mij.
zijn er nog mensen die ervaring hebben met Himoto?
Groetjes en bedankt voor de info!!
-
Rosario
- Nieuw lid
By the way we zijn nieuw hier dus als jullie vragen hebben stel ze maar he.
-
Rosario
- Nieuw lid
Hallo Rosario, welkom op het forum! Het is redelijk rustig op het forum de laatste de tijd. Altijd benieuwd naar nieuwe projecten. Aarzel niet om foto's te delen. Met Himoto heb ik zelf zo geen ervaring. Succes met de hobby!
-
Aeroheligroove
- Beheerder
Hallo, ook geen ervaring met dit merk, als ik je een tip mag geven, als je iets koop, maakt niet uit van welk merk, zorg er dan altijd voor de de onderdelen makkelijk verkrijgbaar en vrij lokaal te vinden zijn, er is niets zo ergerlijk als weken wachten op wisselstukken, of slechter helemaal geen wisselstukken te kunnen vinden.
Zelfs dan is goedkoop een slechte koop, hoe goed het product ook mogen zijn.
Groeten en veel plezier.
Zelfs dan is goedkoop een slechte koop, hoe goed het product ook mogen zijn.
Groeten en veel plezier.
Carpe Diem!
-
Fg Dude
- Actief lid
Hoi hoi bedankt voor heet antwoord! ik heb nog niets aangekocht maar ga binnenkort overgaan tot aankoop.
groetjes
groetjes
-
Rosario
- Nieuw lid
5 berichten
• Pagina 1 van 1
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten
-
- Advertisement