-
- Advertisement
Steer FTX OutBack mini
2 berichten
• Pagina 1 van 1
Steer FTX OutBack mini
Hallo allemaal,
Mijn zoon rijdt al een tijdje met een crawler (https://ftx-rc.com/ftx-outback-mini-2-0 ... rts-yellow). Af en toe gaat er iets stuk maar we hebben het steeds zelf kunnen fiksen.
Nu treedt er echter een probleem op waar wat hulp/tips welkom zou zijn.
In de "off" stand staan de voorwielen van de auto mooi recht uitgelijnd. Zodra ik het contact opzet en ook de remote inschakel draaien de voorwielen automatisch naar de meest linkse positie. Bedienen van het stuur op de remote geeft geen reactie. Throttle werkt wel, zowel vooruit als achteruit. Als ik de auto uitschakel bijven de wielen in de uiterst linkse positie staan tenzij ik ze manueel terug duw, wat ik liever vermijd.
Volgende zaken heb ik al nagekeken:
- geen blokkeringen rond de wielen/assen/servo
- andere servo gestoken (zelfde model), zelfde resultaat
- batterij auto afgekoppeld en terug aangekoppeld
- batterij remote afgekoppeld en terug aangekoppeld
Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen? Ligt het probleem bij de remote?
Alvast bedankt
grtz
Dave
Mijn zoon rijdt al een tijdje met een crawler (https://ftx-rc.com/ftx-outback-mini-2-0 ... rts-yellow). Af en toe gaat er iets stuk maar we hebben het steeds zelf kunnen fiksen.
Nu treedt er echter een probleem op waar wat hulp/tips welkom zou zijn.
In de "off" stand staan de voorwielen van de auto mooi recht uitgelijnd. Zodra ik het contact opzet en ook de remote inschakel draaien de voorwielen automatisch naar de meest linkse positie. Bedienen van het stuur op de remote geeft geen reactie. Throttle werkt wel, zowel vooruit als achteruit. Als ik de auto uitschakel bijven de wielen in de uiterst linkse positie staan tenzij ik ze manueel terug duw, wat ik liever vermijd.
Volgende zaken heb ik al nagekeken:
- geen blokkeringen rond de wielen/assen/servo
- andere servo gestoken (zelfde model), zelfde resultaat
- batterij auto afgekoppeld en terug aangekoppeld
- batterij remote afgekoppeld en terug aangekoppeld
Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen? Ligt het probleem bij de remote?
Alvast bedankt
grtz
Dave
-
Dave
- Nieuw lid
Misschien is het euvel ondertussen al opgelost, en anders moet je de draden van de esc en de stuurservo eens omwisselen, en zien of het stuur dan werkt op de trigger van je zender, let wel op, zet de auto met de wielen van de grond, deze kunnen beginnen draaien als je aan het stuurwiel draait.
Carpe Diem!
-
Fg Dude
- Actief lid
2 berichten
• Pagina 1 van 1
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten
-
- Advertisement