-
- Advertisement
Parkzone P-51D Gunfighter
43 berichten
• Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Parkzone P-51D Gunfighter
Gisteren de maiden gemaakt en het was zalig
Vliegt nog strakker dan de Stinson .
De eerste loopings zijn ook al gemaakt ,nu vlug hopen dat er binnenkort weer een rustige dag is µ
De maiden is gefilmd door een collega met de gsm en hij zal hem na het weekend doorsturen .
Vliegt nog strakker dan de Stinson .
De eerste loopings zijn ook al gemaakt ,nu vlug hopen dat er binnenkort weer een rustige dag is µ
De maiden is gefilmd door een collega met de gsm en hij zal hem na het weekend doorsturen .
-
Deneddy
Deneddy schreef:Gisteren de maiden gemaakt en het was zalig
Vliegt nog strakker dan de Stinson .
De eerste loopings zijn ook al gemaakt ,nu vlug hopen dat er binnenkort weer een rustige dag is µ
De maiden is gefilmd door een collega met de gsm en hij zal hem na het weekend doorsturen .
Ik wil da nu zien ! !
-
Vagger
Vagger schreef:Deneddy schreef:Gisteren de maiden gemaakt en het was zalig
Vliegt nog strakker dan de Stinson .
De eerste loopings zijn ook al gemaakt ,nu vlug hopen dat er binnenkort weer een rustige dag is µ
De maiden is gefilmd door een collega met de gsm en hij zal hem na het weekend doorsturen .
Ik wil da nu zien ! !
Ik ook ,maar collega zit 3 dagen op leffingeleuren
-
Deneddy
In afwachting van me maiden filmpje ben ik vanmorgen nog eens gaan vliegen en na thuis te komen de beslissing genomen om de Mustang iets te gaan upgraden 1300Mah lipo vervangen door 2200Mah en 30A ESC .
Ben begonnen met het solderen van de juiste connectoren aan de lipo's .
Aftekenen om de grotere batterij erin te krijgen .
En dan eens passen .
Standaard ESC 18A vervangen door een 30A.
Nu nog een eerste vlucht
Ben begonnen met het solderen van de juiste connectoren aan de lipo's .
Aftekenen om de grotere batterij erin te krijgen .
En dan eens passen .
Standaard ESC 18A vervangen door een 30A.
Nu nog een eerste vlucht
-
Deneddy
Da wil ik zien zulle !!
Multiplex "easystar"
Multiplex "gemini"
Parkzone "P51 Mustang
Zender "Futaba T6 EX 2.4 Ghz.
Multiplex "gemini"
Parkzone "P51 Mustang
Zender "Futaba T6 EX 2.4 Ghz.
-
hellcat
- Lid op training
- Berichten: 177
- Geregistreerd: 29 Jun 2011, 18:30
- Woonplaats: Nieuwpoort
hellcat schreef:Da wil ik zien zulle !!
Ge gaat dat wel snel kunnen zien
Vanmiddag rond 17u nog eens gaan kijken om te vliegen en er was wel nog wind
Maar heb het toch geprobeerd .
Wat me direct opviel bij het checken dat de prop stilstaat bij het lossen van de gas (heb zelf nog een topic gestart met de vraag om dat in te stellen ).
Alles ging zoals vanmorgen met het verschil dat hij veel sneller vliegt
-
Deneddy
Deneddy schreef:hellcat schreef:Da wil ik zien zulle !!
Ge gaat dat wel snel kunnen zien
Vanmiddag rond 17u nog eens gaan kijken om te vliegen en er was wel nog wind
Maar heb het toch geprobeerd .
Wat me direct opviel bij het checken dat de prop stilstaat bij het lossen van de gas (heb zelf nog een topic gestart met de vraag om dat in te stellen ).
Alles ging zoals vanmorgen met het verschil dat hij veel sneller vliegt
Nog sneller ?
Zal nu dezelfde prestaties hebben van de Dogfighter zekers ?
Multiplex "easystar"
Multiplex "gemini"
Parkzone "P51 Mustang
Zender "Futaba T6 EX 2.4 Ghz.
Multiplex "gemini"
Parkzone "P51 Mustang
Zender "Futaba T6 EX 2.4 Ghz.
-
hellcat
- Lid op training
- Berichten: 177
- Geregistreerd: 29 Jun 2011, 18:30
- Woonplaats: Nieuwpoort
hellcat schreef:Deneddy schreef:hellcat schreef:Da wil ik zien zulle !!
Ge gaat dat wel snel kunnen zien
Vanmiddag rond 17u nog eens gaan kijken om te vliegen en er was wel nog wind
Maar heb het toch geprobeerd .
Wat me direct opviel bij het checken dat de prop stilstaat bij het lossen van de gas (heb zelf nog een topic gestart met de vraag om dat in te stellen ).
Alles ging zoals vanmorgen met het verschil dat hij veel sneller vliegt
Nog sneller ?
Zal nu dezelfde prestaties hebben van de Dogfighter zekers ?
Dat weet ik niet ,kan niet vergelijken (heb hem nog niet )
Maar volgend weekend ziet er ook goed uit en je moet hem maar eens testen dan .
-
Deneddy
Vandaag de derde vlucht gemaakt na mijn tweede die op een slechte einde gekomen is
Tweede vlucht begon goed maar na een tijdje bij een rechtse draai duikt hij naar beneden met schade als gevolg.
Heb die gemakkelijk kunnen herstellen en vandaag in nieuwpoort nog eens de cg gecontroleerd met de originele mustang van Hellcat en het zag er goed uit
Deze keer toch een redelijke vlucht kunnen maken met knikkende knieen .
Word echt wel wennen aan de zwaardere lipo ,en de snelheid om te vliegen
Tweede vlucht begon goed maar na een tijdje bij een rechtse draai duikt hij naar beneden met schade als gevolg.
Heb die gemakkelijk kunnen herstellen en vandaag in nieuwpoort nog eens de cg gecontroleerd met de originele mustang van Hellcat en het zag er goed uit
Deze keer toch een redelijke vlucht kunnen maken met knikkende knieen .
Word echt wel wennen aan de zwaardere lipo ,en de snelheid om te vliegen
-
Deneddy
43 berichten
• Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Terug naar Electro Vliegtuigen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten
-
- Advertisement