-
- Advertisement
HobbyKing Kinetic 800 Mini Glider (PNF)
18 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: HobbyKing Kinetic 800 Mini Glider (PNF)
jup met dualrates op +/- 70 % om eens te proberen en misschien eerst een paar glijproefjes doen misschien, dus gewoon je vliegtuig gooien en zonder power effe laten uitglijden, valt hij te veel op zen staart , moet het gewicht meer naar voor, en andersom kan natuurlijk ook
eens dat lukt opgooien en vliegen die hap
eens dat lukt opgooien en vliegen die hap
cars: HPI baja 5b ss , tt tomahawk st, traxxas rustler vxl
planes: parkfun sonic 185,blazy bee,pilatus pc7 (als hij ooit af raakt),hacker super Zoom 2 4d
heli's: esky belt-cp V2, kds 450s , in afwachting voor trex 600 pro
planes: parkfun sonic 185,blazy bee,pilatus pc7 (als hij ooit af raakt),hacker super Zoom 2 4d
heli's: esky belt-cp V2, kds 450s , in afwachting voor trex 600 pro
-
booster666
- Actief lid
Hij heeft er inmiddels het najaar op zitten en vliegt gewoon super tot op de dag van vandaag.
Voor de geintresseerden, ik heb wel mijn vleugels vastegelijmd aan de romp met Foam Safe CA. Zag er niet zo stevig uit (en dat was het ook niet) zonder deze ingreep.
Steve
Voor de geintresseerden, ik heb wel mijn vleugels vastegelijmd aan de romp met Foam Safe CA. Zag er niet zo stevig uit (en dat was het ook niet) zonder deze ingreep.
Steve
-
stevo
- Nieuw lid
stevo schreef:Hij heeft er inmiddels het najaar op zitten en vliegt gewoon super tot op de dag van vandaag.
Steve
Leuk zeg, en zijn er filmpjes ?
Mvg,
RSSD
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
Stef
Voorlopig geen fimpjes, ik maak er zeker als het wat beter weer is. Ik heb er inmiddels een 30 tal vluchten opzitten, alle stock onderdelen doen het gewoon goed, extra props waren niet nodig tot nu toe
Steve
Voorlopig geen fimpjes, ik maak er zeker als het wat beter weer is. Ik heb er inmiddels een 30 tal vluchten opzitten, alle stock onderdelen doen het gewoon goed, extra props waren niet nodig tot nu toe
Steve
-
stevo
- Nieuw lid
stevo schreef:Stef
Steve
Allez,kben blij dat ie zo goed vliegt, misschien dat ik er ooit nog ééntje koop in de nabije toekomst
-
RSSD
- Beheerder
hoe lang kan je met deze vliegen?
ziet er wel iets tof uit en goedkoop...
plane : depron turbo raven, zagi, jetiger, A10 warthog, projeti, miss bipe, ampmaster under construcion.
-
Mr.SandFire
- Actief lid
Mr.SandFire schreef:hoe lang kan je met deze vliegen?
Daar zal Stevo je hopelijk op antwoorden, hij is er in ieder geval zeer content van.
Ik wou zelfs zeer hard dat ik hem nooit verkocht had.
Nu staan ze alleen nog in ARF te koop heb ik gezien.
Mvg,
RSSD
-
RSSD
- Beheerder
hij staat in duitsland helemaal niet meer te koop. mischien maar goed ook zo koop ik hem niet
plane : depron turbo raven, zagi, jetiger, A10 warthog, projeti, miss bipe, ampmaster under construcion.
-
Mr.SandFire
- Actief lid
18 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Terug naar Electro Vliegtuigen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten
-
- Advertisement