-
- Advertisement
HK-Jetiger
36 berichten
• Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: HK-Jetiger
Johaver schreef:Sorry voor mijn late reactie.
Om normaal te vliegen met je jetiger staat je hoogteroer ongeveer met 3 a 5° omhoog, dit is bij zulks een toestel normaal, tenzij de ribconstruktie op het eind terug omhoog komt zodat deze al een opwaardse lift garandeerd.
Dit vind ik niet terug op dit toestel, 65° up is ongehoord, ben je zeker dat je zwaartepunt (cg) juist is, mij lijkt het dat hij veel te neuslastig is.
Zou je zwaartepunt een cm achteruit leggen en nog eens proberen.
Dit kan je bekomen door verschuiven van de lipo, indien mogelijk.
Gebruik je de aanbevolen lipo? of gebruik je een zwaardere dan voorgeschreven.
Johan.
nee hoor ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt.
ik bedoel dat mijn uitslagen op 65 % staat, zodat deze minder gevoelig zou zijn.
want moest mijn hoogte en richting uitslag bijde op 100% staan zou ik mijn servos verder willen uitslaan dan ze kunnen.
kvin dit beetje moelijk uitteleggen khoop dat ik mij nu wat duidelijker heb gemaakt
plane : depron turbo raven, zagi, jetiger, A10 warthog, projeti, miss bipe, ampmaster under construcion.
-
Mr.SandFire
- Actief lid
Ja ik snap hem.
Je hebt het over de instellingen op je zender.
Zelf heb ik maar een Spectrum DX5, hier kan dat niet bij.
Als een servo de maximale uitslag niet kan halen bij mij, dan verplaats ik de quiklink meer naar het midden toe.
Dacht echt dat het de roeruitslag betrof wat je bedoelde.
Dan heb ik niets gezegt.
Johan.
Je hebt het over de instellingen op je zender.
Zelf heb ik maar een Spectrum DX5, hier kan dat niet bij.
Als een servo de maximale uitslag niet kan halen bij mij, dan verplaats ik de quiklink meer naar het midden toe.
Dacht echt dat het de roeruitslag betrof wat je bedoelde.
Dan heb ik niets gezegt.
Johan.
Herbeginner.
-
Johaver
- Rookie
heb de jetiger ook gekocht en in gevlogen en da dinkske vliegt wel goed .
tis nie de snelste maar kom het vliegt plezant
de afwerking kon ook wel beter maar zie je niet in de lucht
mvg
tis nie de snelste maar kom het vliegt plezant
de afwerking kon ook wel beter maar zie je niet in de lucht
mvg
-
grinely
- Rookie
vliegt zeer goed! maar idd niet te snel met de standaard uitrusting.
Ik heb wel het gevoel dat deze zeer traag optrekt bij een duik. zo heb ik bijna al een paar keer recht de grond ingevlogen...
ook heeft deze zo uitstulpjes aan zen wing, die hebben het bij mij niet lang overleeft.
Ik heb wel het gevoel dat deze zeer traag optrekt bij een duik. zo heb ik bijna al een paar keer recht de grond ingevlogen...
ook heeft deze zo uitstulpjes aan zen wing, die hebben het bij mij niet lang overleeft.
plane : depron turbo raven, zagi, jetiger, A10 warthog, projeti, miss bipe, ampmaster under construcion.
-
Mr.SandFire
- Actief lid
hehehe bij mij heb ik ze gelukkig nog en kwaa optrek heb ik niet veel last maar vlieg wel op maximum uitslag
mvg
mvg
-
grinely
- Rookie
heeft hier iemand al mods gedaan op de elevons? ik blijf problemen hebben met het optreken van dit toestel.
Ik zou ze graag wat groter maken, maar eerst is zien welke mogelijkheden die er zij. :)
Ik zou ze graag wat groter maken, maar eerst is zien welke mogelijkheden die er zij. :)
-
Mr.SandFire
- Actief lid
36 berichten
• Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Terug naar Electro Vliegtuigen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten
-
- Advertisement