-
- Advertisement
hopelijk niet de enige vrouw op dit forum
8 berichten
• Pagina 1 van 1
hopelijk niet de enige vrouw op dit forum
hoi medevliegers
Eventjes kort voorstellen,
ik ben Elien, 22 jaartjes en altijd wel al in de ban geweest van heli's en dergelijke
Ben hier terechtgekome nadat er iemand via 2dehands contact met me opnam omdat ik een T-23 T-SERIE heli te koop had staan. Wie weet kan ik hier meer ervaring opdoen en op een dag zelf een heli in mekaar knutsele...
Grtjs Miss
Eventjes kort voorstellen,
ik ben Elien, 22 jaartjes en altijd wel al in de ban geweest van heli's en dergelijke
Ben hier terechtgekome nadat er iemand via 2dehands contact met me opnam omdat ik een T-23 T-SERIE heli te koop had staan. Wie weet kan ik hier meer ervaring opdoen en op een dag zelf een heli in mekaar knutsele...
Grtjs Miss
-
MissBadBeemer
- Nieuw lid
Hey,
van harte
Zover ik weet ben je wel de eerste vrouw op het forum, maar daar komen er hopelijk nog bij hé.
Wat voor avonturen je ook beleefd, mooie vlucht of een crash, we zijn er altijd in geinterresseerd, dus posten is meer dan welkom
Mvg,
RSSD
van harte
Zover ik weet ben je wel de eerste vrouw op het forum, maar daar komen er hopelijk nog bij hé.
Wat voor avonturen je ook beleefd, mooie vlucht of een crash, we zijn er altijd in geinterresseerd, dus posten is meer dan welkom
Mvg,
RSSD
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
Welkom op het forum en veel plezier met de hobby! Je mag uiteraard ook altijd reclame maken voor het forum bij uw vriendinnen indien ze ook RC minded zijn...
-
Aeroheligroove
- Beheerder
Aeroheligroove schreef:Welkom op het forum en veel plezier met de hobby! Je mag uiteraard ook altijd reclame maken voor het forum bij uw vriendinnen indien ze ook RC minded zijn...
Mijn zussen vinden die vliegtoestande ook wel tof maar beginne al te giechele en van oeioei als de rotorbladen aan het draaien zijn als ze er zelf eens mee moge vliegen.
-
MissBadBeemer
- Nieuw lid
MissBadBeemer schreef:Aeroheligroove schreef:Welkom op het forum en veel plezier met de hobby! Je mag uiteraard ook altijd reclame maken voor het forum bij uw vriendinnen indien ze ook RC minded zijn...
Mijn zussen vinden die vliegtoestande ook wel tof maar beginne al te giechele en van oeioei als de rotorbladen aan het draaien zijn als ze er zelf eens mee moge vliegen.
Dat moet leuke video's opleveren... zolang ze het maar niet kapot maken
-
Aeroheligroove
- Beheerder
RSSD schreef:Hey,
van harte
Mvg,
RSSD
Voor alles een eerste keer eh en vind het misschien nog wel tof eigelijk om DE eerste te zijn hier
Ja als ik met een vlucht bezig ben is het moeilijk om ook te filmen, tenzij er iemand zichzelf aanbied of er een keertje (bij warmer weer en geen wind voor mij) een dagje of namiddag vliegeren georganiseerd word.
Gecrasht ben ik al zeker, heb een ferme deuk in de neus, heeft geen invloed op de vlucht vind ik maar misschien dat een kenner vind van wel...
-
MissBadBeemer
- Nieuw lid
Aeroheligroove schreef:MissBadBeemer schreef:Aeroheligroove schreef:Welkom op het forum en veel plezier met de hobby! Je mag uiteraard ook altijd reclame maken voor het forum bij uw vriendinnen indien ze ook RC minded zijn...
Dat moet leuke video's opleveren... zolang ze het maar niet kapot maken
Nee dat doe ik meestal wel in hun plaats. ik ben niet gevorderd maar ik vind het echt fun! zeker 's avonds als de verlichting aan kan
Gek hoe je dan de mensen in de voorbijrijdende auto's naar je ziet kijken.. En zeker als het een meisje is
-
MissBadBeemer
- Nieuw lid
Hallo Missbadbeemer,
Allereerst natuurlijk van harte welkom hier op het forum. Inderdaad de eerste vrouw en dat is erg leuk. Hopenlijk komen er nog meer vrouwen bij.
Je bent dus al lekker aan het vliegen en dat is natuurlijk goed. Mocht je vragen hebben over het bouwen en of vliegen, zet ze hier dan neer.
We zullen altijd proberen om te helpen.
Allereerst natuurlijk van harte welkom hier op het forum. Inderdaad de eerste vrouw en dat is erg leuk. Hopenlijk komen er nog meer vrouwen bij.
Je bent dus al lekker aan het vliegen en dat is natuurlijk goed. Mocht je vragen hebben over het bouwen en of vliegen, zet ze hier dan neer.
We zullen altijd proberen om te helpen.
SAB Goblin 630 FBL met AR7200BX Kontronik Jive 80HV, Scorpion 4035-560 Savox servo's
Logo 600 SE FBL met BeastX, Kontronik Jive 80HV, Kontronik Pyro 700-45 Savox servo's
Logo 400 SE
Sponsored by http://www.hobbymaniac.nl Proud to be a Maniac!
Logo 600 SE FBL met BeastX, Kontronik Jive 80HV, Kontronik Pyro 700-45 Savox servo's
Logo 400 SE
Sponsored by http://www.hobbymaniac.nl Proud to be a Maniac!
-
maffie
- Globale moderator
8 berichten
• Pagina 1 van 1
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten
-
- Advertisement