-
- Advertisement
Nobody's voorstelling
10 berichten
• Pagina 1 van 1
Nobody's voorstelling
Hallo RC collegas,
Naar aanleiding van een reactie op een van mijn zoekertjes op een occasie verkoop site ben ik hier terecht gekomen.
Niet om mijn gerief te verkopen alleen. Wees gerust.
Mij noemt men meestal Nobody (lang verhaal) en ben 36 jaar ongeveer.
Door omstandigheden echt begonnen met RC over een jaar of 3 nu, met een RC coaxiale helicopter en een Traxxas Summit. Ik had wel al een paar jaar statische modelbouw achter de rug voor ik werkte en mijn rijbewijs had.
Ik heb sindsdien veel gebouwd en verbouwd vooral trial voertuigen (6X6 8X8 en andere rare experimenten) en vliegers zelf ontwerp vooral voor indoor.
K'heb ook al een paar helicopters gehad.
Vooral de technische kant van deze hobby interesseerd mij, ik heb namelijk door de jaren 1/1 werk een hekel gekregen aan koetswerk. (liever tijd spenderen aan een romp, chassis,ophanging en vooral de electro en meca dan aan de bovenbouw, body etc.) Mooie zal het bij mij dus zelden zijn.
Andere kenmerken: ik heb nog nooit een kit ineen gestokken volgens plan, ik koop zo goed als uitsluitend occassie rc materiaal en ik doe dan nog het liefst aan ruil.
Meer over mijn constructies toon ik wel eens in topic "showroom" als dat er is.
Ik woon momenteel in Brakel (verloren hoek van) Oost vlaanderen. En ga bijna elke vrijdag avond wat binnen gaan vliegeren hier in de streek. (dus vanavond lezen jullie mij nietmeer dan dit. )
Groeten.
N
Naar aanleiding van een reactie op een van mijn zoekertjes op een occasie verkoop site ben ik hier terecht gekomen.
Niet om mijn gerief te verkopen alleen. Wees gerust.
Mij noemt men meestal Nobody (lang verhaal) en ben 36 jaar ongeveer.
Door omstandigheden echt begonnen met RC over een jaar of 3 nu, met een RC coaxiale helicopter en een Traxxas Summit. Ik had wel al een paar jaar statische modelbouw achter de rug voor ik werkte en mijn rijbewijs had.
Ik heb sindsdien veel gebouwd en verbouwd vooral trial voertuigen (6X6 8X8 en andere rare experimenten) en vliegers zelf ontwerp vooral voor indoor.
K'heb ook al een paar helicopters gehad.
Vooral de technische kant van deze hobby interesseerd mij, ik heb namelijk door de jaren 1/1 werk een hekel gekregen aan koetswerk. (liever tijd spenderen aan een romp, chassis,ophanging en vooral de electro en meca dan aan de bovenbouw, body etc.) Mooie zal het bij mij dus zelden zijn.
Andere kenmerken: ik heb nog nooit een kit ineen gestokken volgens plan, ik koop zo goed als uitsluitend occassie rc materiaal en ik doe dan nog het liefst aan ruil.
Meer over mijn constructies toon ik wel eens in topic "showroom" als dat er is.
Ik woon momenteel in Brakel (verloren hoek van) Oost vlaanderen. En ga bijna elke vrijdag avond wat binnen gaan vliegeren hier in de streek. (dus vanavond lezen jullie mij nietmeer dan dit. )
Groeten.
N
-
Nobody
- Rookie
Van harte Nobody
We zijn benieuwd naar je ervaringen en je creaties.
Mvg,
RSSD
We zijn benieuwd naar je ervaringen en je creaties.
Mvg,
RSSD
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
Welkom en veel plezier op het forum!
-
Aeroheligroove
- Beheerder
He nobody, welkom op het forum. Ik wens je er veel plezier toe.
SAB Goblin 630 FBL met AR7200BX Kontronik Jive 80HV, Scorpion 4035-560 Savox servo's
Logo 600 SE FBL met BeastX, Kontronik Jive 80HV, Kontronik Pyro 700-45 Savox servo's
Logo 400 SE
Sponsored by http://www.hobbymaniac.nl Proud to be a Maniac!
Logo 600 SE FBL met BeastX, Kontronik Jive 80HV, Kontronik Pyro 700-45 Savox servo's
Logo 400 SE
Sponsored by http://www.hobbymaniac.nl Proud to be a Maniac!
-
maffie
- Globale moderator
Hallo,
Wel bedankt voor de vriendelijke verwelkoming.
N
Wel bedankt voor de vriendelijke verwelkoming.
N
-
Nobody
- Rookie
ey ey welkom bij den hoop...
Twister CP Gold 3D
Force RC MH35
Force RC MH35
-
Milannovitch
- Nieuw lid
Welkom Nobody! have fun hier en hopelijk kome we mss ook achter het lange verhaal tijdens een leuke vlucht ofzo
-
MissBadBeemer
- Nieuw lid
MissBadBeemer schreef:Welkom Nobody! have fun hier en hopelijk kome we mss ook achter het lange verhaal tijdens een leuke vlucht ofzo
Zal niet mankeren als we elkaar tegen komen.
Maar het gaan zware lipo's moeten zijn hoor Het is een lange vlucht.
N
-
Nobody
- Rookie
Dag Mr Nobody (alias Mr Lijmpistool)
Waar zat ge de vrijdag?
Had me kunnen zien testen met mijn "vliegende draak".
Was lachen, heb al wat aanpassingen moeten doen en ben dde zaterdag dan terug gegaan om te testen met betere resultaten dan.
Tot e.
Waar zat ge de vrijdag?
Had me kunnen zien testen met mijn "vliegende draak".
Was lachen, heb al wat aanpassingen moeten doen en ben dde zaterdag dan terug gegaan om te testen met betere resultaten dan.
Tot e.
-
buzzy
- Lid op training
10 berichten
• Pagina 1 van 1
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten
-
- Advertisement