-
- Advertisement
Traxxas E Revo VXL 1:16
8 berichten
• Pagina 1 van 1
Traxxas E Revo VXL 1:16
Heb het klein E revoke hier nog eens onder het stof gehaald en ben het stillekes terug wat aan het restaureren.
De parts zijn besteld, de body had ik al binnen gekregen en vandaag heb ik de body gespoten
Picies :
Paintjob heeft redelijk wat fouten , om een of andere reden let ik er altijd op dat ik de moeilijker bereikbare plaatjes goed spuit waardoor de makkelijke
vlakken wel eens de licht blijven
De parts zijn besteld, de body had ik al binnen gekregen en vandaag heb ik de body gespoten
Picies :
Paintjob heeft redelijk wat fouten , om een of andere reden let ik er altijd op dat ik de moeilijker bereikbare plaatjes goed spuit waardoor de makkelijke
vlakken wel eens de licht blijven
-
StefCross
- Geavanceerd lid
- Berichten: 518
- Geregistreerd: 15 Mrt 2012, 20:25
Toch goed gelukt vind ek
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
- Berichten: 4316
- Geregistreerd: 02 Apr 2011, 12:23
- Woonplaats: Vladslo
Jik ook !!! Knap !!
-
andreas
- Globale moderator
- Berichten: 1624
- Geregistreerd: 06 Mrt 2012, 18:03
Beste,
Zijn er nog goeie 1/16 rc's op de markt ? indien ik me een e revo zou aanschaffen, best een nieuwe of een 2dehandse ? Op het internet hoor ik vaak dat de veren te zwak zijn en dat je toch tamelijk wat hop ups moet kopen om brokken te voorkomen . Heeft er iemand al ervaring gehad met zulke problemen ? En is traxxas algemeen goed in service en stukken...
Alvast bedankt
grtz Nick
Zijn er nog goeie 1/16 rc's op de markt ? indien ik me een e revo zou aanschaffen, best een nieuwe of een 2dehandse ? Op het internet hoor ik vaak dat de veren te zwak zijn en dat je toch tamelijk wat hop ups moet kopen om brokken te voorkomen . Heeft er iemand al ervaring gehad met zulke problemen ? En is traxxas algemeen goed in service en stukken...
Alvast bedankt
grtz Nick
-
mofo250888
- Nieuw lid
- Berichten: 3
- Geregistreerd: 10 Jun 2012, 10:47
traxxas is top in service en in stukken !!! zeker niet twijfelen ikzelf he een slash en die is gewoon over the limit !!!!
-
andreas
- Globale moderator
- Berichten: 1624
- Geregistreerd: 06 Mrt 2012, 18:03
Voor het bashen blijft het beste merk gewoonweg Traxxas naar mijn mening.
Nieuw of Ocassie??? Occasie kan , echter zijn de occasies wel tamelijk afgeragd.
Ik zou zeggen nieuw of een zo goed als nieuwe.
Ik heb mijn E revo 1:16 VXL nu een anderhalf jaar denk ik (occasie gekocht) heeft hij al serieus was crashes mee gemaakt.
Iets breken? Nog nooit voorgehad, ben nu juist enkele onderdelen aan het vervangen (slijtage)
Nieuw of Ocassie??? Occasie kan , echter zijn de occasies wel tamelijk afgeragd.
Ik zou zeggen nieuw of een zo goed als nieuwe.
Ik heb mijn E revo 1:16 VXL nu een anderhalf jaar denk ik (occasie gekocht) heeft hij al serieus was crashes mee gemaakt.
Iets breken? Nog nooit voorgehad, ben nu juist enkele onderdelen aan het vervangen (slijtage)
-
StefCross
- Geavanceerd lid
- Berichten: 518
- Geregistreerd: 15 Mrt 2012, 20:25
mofo250888 schreef:Beste,
Zijn er nog goeie 1/16 rc's op de markt ? indien ik me een e revo zou aanschaffen, best een nieuwe of een 2dehandse ? Op het internet hoor ik vaak dat de veren te zwak zijn en dat je toch tamelijk wat hop ups moet kopen om brokken te voorkomen . Heeft er iemand al ervaring gehad met zulke problemen ? En is traxxas algemeen goed in service en stukken...
Alvast bedankt
grtz Nick
Eerst en vooral op het forum beste Nick.
Zoals gezegd is Traxxas echt weel een goede keuze, maar ik zou ook voor nieuw gaan.
Stukken zijn niet zo duur en zeer goed te verkrijgen.
Mvg,
RSSD
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
- Berichten: 4316
- Geregistreerd: 02 Apr 2011, 12:23
- Woonplaats: Vladslo
De merv is een sublieme 1/16
Enige aanpassing die echt nodig is :
Spiraal van de vering veranderen achteraan black en vooraan tann.
Shockoil : 450
En indien je voor een 3 cel gaat : stalen assen monteren (absolute noodzaak)
Misschien ook bandenlijm, want een 3 cel trekt gewoon de banden van je velg bij asfaltsprintjes.
Ga je offroad is een centerdiff ook aan te raden. Veel stabieler.(not for street use)
Optioneel kan je ook de pivot ball vervangen door metalen. Is niet zo duur en kan je met een inbus bij regelen
Enige aanpassing die echt nodig is :
Spiraal van de vering veranderen achteraan black en vooraan tann.
Shockoil : 450
En indien je voor een 3 cel gaat : stalen assen monteren (absolute noodzaak)
Misschien ook bandenlijm, want een 3 cel trekt gewoon de banden van je velg bij asfaltsprintjes.
Ga je offroad is een centerdiff ook aan te raden. Veel stabieler.(not for street use)
Optioneel kan je ook de pivot ball vervangen door metalen. Is niet zo duur en kan je met een inbus bij regelen
-
Huski185
- Nieuw lid
- Berichten: 3
- Geregistreerd: 24 Jul 2012, 19:29
8 berichten
• Pagina 1 van 1
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten
-
- Advertisement