-
- Advertisement
CopterX 450 V3 TT
13 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: CopterX 450 V3 TT
Eu..
Ik bestelde iets en opeens een popup van hobbyking en ik moest dan 200$ bestellen en de Nine eagle was dan gratis.
Ik moet niet klagen. HK heeft zeer goede prijzen als je geen invoerrechten moet betalen.
Chineese Kwaliteit niet zo goed als de westerse maar de prijs is dan 1/5.
Ps: op de HK site is een super wedstrijd Bierlift multicopter tournooi. Wie met zijn multicopter ten laatste Eind juni de meeste bier kan op heffen krijgt 1000$, 2des 500$, 3des 250 euro + Een turnigy Quad carbon frame V2!!! Ik doe mee!!!!
Ik ga voor de 30 lieters bier!!!!!!
Ik bestelde iets en opeens een popup van hobbyking en ik moest dan 200$ bestellen en de Nine eagle was dan gratis.
Ik moet niet klagen. HK heeft zeer goede prijzen als je geen invoerrechten moet betalen.
Ps: op de HK site is een super wedstrijd Bierlift multicopter tournooi. Wie met zijn multicopter ten laatste Eind juni de meeste bier kan op heffen krijgt 1000$, 2des 500$, 3des 250 euro + Een turnigy Quad carbon frame V2!!! Ik doe mee!!!!
Ik ga voor de 30 lieters bier!!!!!!
Laatst gewijzigd door wiicopter op 30 Apr 2012, 17:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
-
wiicopter
- Lid op training
wiicopter schreef:Eu..
Hij heeft het op uw steeds terugkerende kritiek op alles en iedereen.
Stop met alles te veralgemenen.
Ondertussen bericht had van de verkoper, blijft bij zijn mening maar gaat me toch een hobbywing platinum 40 amp ESC opsturen.
Zegt genoeg zeker
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
Ik zal de heli terug oplappen en dan terug verkopen.
Komt weldra terug te koop.
Mvg,
RSSD
Komt weldra terug te koop.
Mvg,
RSSD
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
13 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2