-
- Advertisement
Den Erwin
19 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Den Erwin
Hello allemaal !!!
Ik ben den Erwin en ik leef op de maan
Ik ben recentelijk iemand zien vliegen met zo een klein helicopterke in zijne living.
En ik moet zeggen, ik was daar redelijk van onder de indruk en ik had gevraagd om het ook eens te proberen.
Na enkele minuutjes te proberen was ik daar toch vrij vlot mee weg moet ik zeggen...
Nu ben ik natuurlijk zeer benieuwd wat de hobby zo nog allemaal in petto heeft voor me.
Wat valt er zo allemaal te beleven en vooral, hoe duur is zoiets ?
Bedankt op voorhand voor de antwoorden.
Dit lijkt me een tof forum en viel me op tijdens een zoektocht op google...
Groetjes !!!
Ik ben den Erwin en ik leef op de maan
Ik ben recentelijk iemand zien vliegen met zo een klein helicopterke in zijne living.
En ik moet zeggen, ik was daar redelijk van onder de indruk en ik had gevraagd om het ook eens te proberen.
Na enkele minuutjes te proberen was ik daar toch vrij vlot mee weg moet ik zeggen...
Nu ben ik natuurlijk zeer benieuwd wat de hobby zo nog allemaal in petto heeft voor me.
Wat valt er zo allemaal te beleven en vooral, hoe duur is zoiets ?
Bedankt op voorhand voor de antwoorden.
Dit lijkt me een tof forum en viel me op tijdens een zoektocht op google...
Groetjes !!!
To fly or not to fly, that's the question :-p
-
rc erwin
- Nieuw lid
RC Erwin,
Wees welkom op ons forum en wat je zegt is waar.
dit is een super forum met respect voor iedereen.
Kijk gerust even rond op dit forum, misschien kan je al enkele van je antwoorden vinden.
Indien toch nog enkele antwoorden gewenst, stel ons zeker al je vragen in de vraagbaak.
Welkom op het forum vanwege het hele team.
Wees welkom op ons forum en wat je zegt is waar.
dit is een super forum met respect voor iedereen.
Kijk gerust even rond op dit forum, misschien kan je al enkele van je antwoorden vinden.
Indien toch nog enkele antwoorden gewenst, stel ons zeker al je vragen in de vraagbaak.
Welkom op het forum vanwege het hele team.
THE SKY IS THE LIMIT
Align T-rex 250
Align T-rex 450
Align T-rex 500
Futaba FF9
Spektrum DX6I
Align T-rex 250
Align T-rex 450
Align T-rex 500
Futaba FF9
Spektrum DX6I
-
airwolf pilot
- Actief lid
Van harte op het forum Erwin !
Vraag gerust wat je wilt, we zijn er om u te helpen...
Maar je moet ons eerst eens vertellen wat exact je bedoelingen zijn.
Mvg,
RSSD
Vraag gerust wat je wilt, we zijn er om u te helpen...
Maar je moet ons eerst eens vertellen wat exact je bedoelingen zijn.
Mvg,
RSSD
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
Welkom op het forum
Misschien kan je ons al eens vertellen welke helikopter dit was.
De persoon in kwestie zal je dat zeker kunnen zeggen.
Dan weten we al enigsinds in welke richting we kunnen zoeken.
Groeten
Misschien kan je ons al eens vertellen welke helikopter dit was.
De persoon in kwestie zal je dat zeker kunnen zeggen.
Dan weten we al enigsinds in welke richting we kunnen zoeken.
Groeten
-
piper_heidsieck
- Forum Maniac
Van harte bedankt.
Die persoon heeft zo een klein helicoptertje met dubbele schroef, ik vraag hem nog eens hoe het exact heet.
Maar ik zou toch liever direct met iets beginnen die een beetje groter is, wat zijn zo de prijzen ?
Erwin
Die persoon heeft zo een klein helicoptertje met dubbele schroef, ik vraag hem nog eens hoe het exact heet.
Maar ik zou toch liever direct met iets beginnen die een beetje groter is, wat zijn zo de prijzen ?
Erwin
To fly or not to fly, that's the question :-p
-
rc erwin
- Nieuw lid
rc erwin schreef:Van harte bedankt.
Erwin
Een coax helicopter zoals we zeggen, ideaal om de eerste stappen te zetten.
Alhoewel iedereen die direct beu is raden we tegenwoordig al de nieuwe generatie FP helicopters aan, zoals er zijn de Blade SR120 of een Solo Pro.
Wil je echter toekomstgericht denken dan kan je een Spektrum zender kopen die je later kan gebruiken voor andere vliegtuigen en helicopters. Die Blade 120 SR is trouwens gewoon te binden met de Spektrum zender.
Mvg,
RSSD
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
Dag Erwin,
1) welkom
2) ik had een paar maanden geleden hetzelfde aan de hand. Rc vliegen altijd interessant gevonden maar nooit van gekomen. Toen kreeg ik een nieuwe collega op 't werk die ene fanatieke heli vlieger was. Toen ben ik zelf ook eens rond beginnen kijken en me beginnen bevragen. Ik zou dus een heli gaan vliegen. Mijn keuze ging aanvankelijk ook uit naar een coax heli. Deze hebben ze me afgeraden omdat je deze zeer snel beu bent (beperkt in mogelijkheden). Aangezien ik niet zeker wist als heli vliegen mij wel zou liggen heb ik eens een Fixed Pitch modelletje gekocht om te proberen (Robbe Arrow Nano = idem als Solo Pro). Ik had natuurlijk ook liever een grote heli gehad maar aangezien het winter was kon ik met deze micro heli fijn thuis binnen vliegen. Deze micro heli's zijn zeer crash bestendig en hier heb ik veel van geleerd (ook dat ik wil blijven vliegen). Sommigen raden ook een micro CP heli aan om te beginnen (bv mcpx). Maar eerlijk gezegd zonder enige ervaring denk ik dat de er snel af is (te moeilijk zonder enige ervaring). Ondertussen heb ik een Spekrum DX6i zender en ben ik regelmatig aan het simmen (Phoenix v4). Mijn Robbe Nano heb ik verkocht omdat deze toch maar stof stond te happen vanaf ik deze zender heb.
1) welkom
2) ik had een paar maanden geleden hetzelfde aan de hand. Rc vliegen altijd interessant gevonden maar nooit van gekomen. Toen kreeg ik een nieuwe collega op 't werk die ene fanatieke heli vlieger was. Toen ben ik zelf ook eens rond beginnen kijken en me beginnen bevragen. Ik zou dus een heli gaan vliegen. Mijn keuze ging aanvankelijk ook uit naar een coax heli. Deze hebben ze me afgeraden omdat je deze zeer snel beu bent (beperkt in mogelijkheden). Aangezien ik niet zeker wist als heli vliegen mij wel zou liggen heb ik eens een Fixed Pitch modelletje gekocht om te proberen (Robbe Arrow Nano = idem als Solo Pro). Ik had natuurlijk ook liever een grote heli gehad maar aangezien het winter was kon ik met deze micro heli fijn thuis binnen vliegen. Deze micro heli's zijn zeer crash bestendig en hier heb ik veel van geleerd (ook dat ik wil blijven vliegen). Sommigen raden ook een micro CP heli aan om te beginnen (bv mcpx). Maar eerlijk gezegd zonder enige ervaring denk ik dat de er snel af is (te moeilijk zonder enige ervaring). Ondertussen heb ik een Spekrum DX6i zender en ben ik regelmatig aan het simmen (Phoenix v4). Mijn Robbe Nano heb ik verkocht omdat deze toch maar stof stond te happen vanaf ik deze zender heb.
-
de79
- Actief lid
Hallo, welkom op het forum en veel succes met de hobby!
-
Aeroheligroove
- Beheerder
Welgekomen
Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
-
andreas
- Globale moderator
Welkom op het forum !
Lees en geniet
Lees en geniet