-
- Advertisement
waarde?
3 berichten
• Pagina 1 van 1
waarde?
beste
ik ben nieuw op dit forum, ik denk dat ik mijn vraag hier mag posten, zeg het aub als ik verkeerd ben :p
ik heb dit gevonde op mijn zolder en wil het graag verkopen. inhoud in goede staat, de doos is beschadigd.
weet er iemand wat ik er voor kan vragen?
mvg
ik ben nieuw op dit forum, ik denk dat ik mijn vraag hier mag posten, zeg het aub als ik verkeerd ben :p
ik heb dit gevonde op mijn zolder en wil het graag verkopen. inhoud in goede staat, de doos is beschadigd.
weet er iemand wat ik er voor kan vragen?
mvg
-
GielDB
- Nieuw lid
Hey GielDB,
Ik zie op ebay dat je de controller (Lok-Pilot 1) op zich voor een 30-50 € kwijt zou kunnen, dus voor de volledige set zou ik daar gerust wat boven gaan? Je kan je prijs op termijn altijd wat laten zakken, als ze niet bijten he
Greetz!
T.
Ik zie op ebay dat je de controller (Lok-Pilot 1) op zich voor een 30-50 € kwijt zou kunnen, dus voor de volledige set zou ik daar gerust wat boven gaan? Je kan je prijs op termijn altijd wat laten zakken, als ze niet bijten he
Greetz!
T.
Thanks for visiting my YouTube channel!
https://www.youtube.com/user/CrosstownTee
Reely Wild Hawk [upgraded with MicroJet V3]
Durafly F4U Corsair [Beautiful]
Max Thrust Riot [Trainer/Acro]
Spektrum DX6i
https://www.youtube.com/user/CrosstownTee
Reely Wild Hawk [upgraded with MicroJet V3]
Durafly F4U Corsair [Beautiful]
Max Thrust Riot [Trainer/Acro]
Spektrum DX6i
-
CrosstownTee
- Beheerder
Zet het op 2dehands.be, met als prijs overeen te komen, biedingen toestaan vanaf €150.
Is €150 te veel voor de verzamelaar, dan sturen ze wel een mailtje met een ander voorstel.
Niet-kenners zullen sowieso niet verder op het zoekertje ingaan door de hoge startprijs, kenners laten zich daar niet door afschrikken.
Mijn 2 cent
Is €150 te veel voor de verzamelaar, dan sturen ze wel een mailtje met een ander voorstel.
Niet-kenners zullen sowieso niet verder op het zoekertje ingaan door de hoge startprijs, kenners laten zich daar niet door afschrikken.
Mijn 2 cent
-
Sprezlaus
- Lid op training
3 berichten
• Pagina 1 van 1
Terug naar R/C Algemene vragen en info
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten
-
- Advertisement