-
- Advertisement
Halloo :)
6 berichten
• Pagina 1 van 1
Halloo :)
hallo ik ben Cosar ben 16 jaar hou me vooral bezig met het coderen van online spelletjes, verder ben ik niet egt fan van RC dingentjes :P dat is meer iets voor me broer.
**voor de dames als ze hier rondhangen**
en ja hoor ik ben singel
**voor de dames als ze hier rondhangen**
en ja hoor ik ben singel
-
JustAq
- Nieuw lid
Wees welgekomen :)
Online games doen we hier niet direct, eerder gas geven en racen, zowel in de lucht als op de grond :)
Vrouwen versieren, goh, beter doen in het echte leven, online dating trekt imo op niet veel :)
moest je je ooit bekeren tot het RC-gebeuren, laat ons iets weten, we helpen je graag op weg =)
Edit; mss een fotootje en een korte wegbeschrijving tot je slaapkamer kan helpen met ladies aan te trekken
Online games doen we hier niet direct, eerder gas geven en racen, zowel in de lucht als op de grond :)
Vrouwen versieren, goh, beter doen in het echte leven, online dating trekt imo op niet veel :)
moest je je ooit bekeren tot het RC-gebeuren, laat ons iets weten, we helpen je graag op weg =)
Edit; mss een fotootje en een korte wegbeschrijving tot je slaapkamer kan helpen met ladies aan te trekken
Owned; BMi Arrow - Kyosho Calmato ST EP 1400 E-Flite Sukhoi 26m
Sold;ESky Belt CP V2
Crashed;BMi Arrow
Spectrum DX6i met backlight
For sale; E-flight Brio 10 Align T-rex 100s
Sold;ESky Belt CP V2
Crashed;BMi Arrow
Spectrum DX6i met backlight
For sale; E-flight Brio 10 Align T-rex 100s
-
Timmer
- Lid op training
Timmer schreef:Wees welgekomen :)
Beschrijving naar me kamer: heel simpel zodra je binnen bent direct naar rechts tadaa
-
JustAq
- Nieuw lid
Ben blij dat je even voorsteld
Maar om nu direkt de weg naar je kamer te weten was nu ook wel niet nodig
-
Deneddy
Hihi,
Ik hoor net van deneddy dat ge van phpbb komt
Ik hoor net van deneddy dat ge van phpbb komt
Life is a bitch, fly away from it...
-