-
- Advertisement
hoi nieuw en hoop hier wat begeleiding ...
10 berichten
• Pagina 1 van 1
hoi nieuw en hoop hier wat begeleiding ...
Hallo , ik ben gebeten door de rc bacterie ..na jaren zee aquarium houden ..word het tijd voor iets anders een oude passie van mij is rc vliegen heb ik altijd al willen doen ...zoals mijn gebr naam al zegt ben ik grote fan van de airwolf heli ...natte droom ...voorlopig toch nog ,ik ben van beroep mecanieker /carrosier met ook veel electronica ervaring ik heb al uuuuuren gesleten op rc syms ...en hoop mezelf ooit een mooie heli te bouwen ,echter wil ik eerst nog veeeeel leren over het hoe en waar ,ik zal alvast beginnen met het lezen van dit forum , er zijn vele dingen waar ik graag ook wat antwoorden op wil krijgen vb... batterijen of turbinne ...voor en nadelen ... en welke heli raden jullie aan om als beginner mee te leren ...alvorens vele euros te doen crashen ...ja ik ben realistish... ... ik hoop via deze weg leuke mensen te leren kennen die hun passie en goede raad willen delen
alvast bedankt
mvg boris ..aka airwolf .
alvast bedankt
mvg boris ..aka airwolf .
-
airwolf
- Nieuw lid
Hey Boris,
allereerst welgekomen op het forum...
en ja, eens de microbe gebeten heeft, is niet gemakkelijk om er weer vanaf te geraken...
Heli's op batterijen zijn tegenwoordig een must.
Benzine vraagt veel onderhoud en vergeet vooral het lawaai niet.
Op veel plaatsen tolereren ze het gewoon niet meer.
Goede instappers zijn FP modellen zoals de Blade 120SR en de Nine Eagles Solo Pro.
Er zijn verschillende FP modellen waar je de eerste stappen mee kunt aanleren.
Als je echter al veel ervaring hebt op de sim zoals je zelf zegt zou ik toch beginnen met een goedkope CP heli.
Je hoeft heus geen honderden euros uit te geven.
Net iets uitdagender maar heb je meteen meer voldoening van als je het onder de knie hebt...
Mvg,
RSSD
allereerst welgekomen op het forum...
en ja, eens de microbe gebeten heeft, is niet gemakkelijk om er weer vanaf te geraken...