-
- Advertisement
krisse13
5 berichten
• Pagina 1 van 1
krisse13
hallo iedereen, ik ben dus kristof wonende in bierbeek bij leuven en al jaren bezig met modelbouw(plastiek).
heb in de loop van de jaren wel wat aardig wat modellen gebouwd (vooral de modellen van valentino rossi).
nu heb ik mij sinds vorig jaar me eens op een rc model(1/10 electro) gefocust en zo heb ik een tamiya neo scorcher gebouwd puur voor het eens te proberen maar nu ben ik toch wel gebeten door de rc modelbouw...
heb in de loop van de jaren wel wat aardig wat modellen gebouwd (vooral de modellen van valentino rossi).
nu heb ik mij sinds vorig jaar me eens op een rc model(1/10 electro) gefocust en zo heb ik een tamiya neo scorcher gebouwd puur voor het eens te proberen maar nu ben ik toch wel gebeten door de rc modelbouw...
-
krisse13
- Nieuw lid
krisse13 schreef:hallo iedereen, ik ben dus kristof wonende in bierbeek bij leuven en al jaren bezig met modelbouw(plastiek).
Van harte welgekomen op het forum Kristof !!!
Laat ons gerust meegenieten van je bouwsels aan de hand van wat foto's.
Als er vragen zijn dan staan we je bij met raad en daad.
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
Welkom op het forum!
-
Aeroheligroove
- Beheerder
hier wat foto's van mijn bouwsels,
op de eerste foto:(men pronkstukken) de 1/6 italeri rossi mugello , de tamiya 1/12 van senna mclaren met de tabbaks reclame en dan heb ik die nog eens gebouwd met een transparante body :) onderaan is enkel de groene camaro 1/12 gebouwd en de andere 'shelby gone in 60's' en de bumblebee camaro zijn die cast modellen
dan nog de collectie van valentino rossi en in de linkse vitrine vind men een paar modellen van de film "day's of thunder" , wat camaro's en nog eens 2 modellen van ayrton senna
en dan nog de rc buggy :tamiya tt-02b neoscorcher die uitgerust is met wat hop-up's
sorry voor de foto's die allemaal omver liggen
op de eerste foto:(men pronkstukken) de 1/6 italeri rossi mugello , de tamiya 1/12 van senna mclaren met de tabbaks reclame en dan heb ik die nog eens gebouwd met een transparante body :) onderaan is enkel de groene camaro 1/12 gebouwd en de andere 'shelby gone in 60's' en de bumblebee camaro zijn die cast modellen
dan nog de collectie van valentino rossi en in de linkse vitrine vind men een paar modellen van de film "day's of thunder" , wat camaro's en nog eens 2 modellen van ayrton senna
en dan nog de rc buggy :tamiya tt-02b neoscorcher die uitgerust is met wat hop-up's
sorry voor de foto's die allemaal omver liggen
-
krisse13
- Nieuw lid
ik zou zeggen laat de windows dicht als ge uploud dan gaan ze zo niet omwaaien .
cum insania in calcibus
section 8
section 8
-
D_argo
- Globale moderator
5 berichten
• Pagina 1 van 1
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten
-
- Advertisement