-
- Advertisement
mezelf voorstellen
4 berichten
• Pagina 1 van 1
mezelf voorstellen
Hellow
Ik ben Peter, een 20-jarige student uit antwerpen. Ik heb op m'n 14e een cadeautje gekregen, een kyosho nitro. Veel plezier aan gehad maar teveel gepruts. Ik hoorde nooit of de motor goed afgesteld stond of niet (te arm, te rijk) met alle gevolgen vandien...Dus nu terug tijd en beetje budget om op electro te focussen. veel minder onderhoud zo ik lees.
Ik heb op uit een nalatenschap wat auto's overgenomen. Ik post in de sectie electro wat het juist is want ik heb absoluut geen idee welke goeide en minder goede spullen ik heb gekocht.
Groetjes
Peter
Ik ben Peter, een 20-jarige student uit antwerpen. Ik heb op m'n 14e een cadeautje gekregen, een kyosho nitro. Veel plezier aan gehad maar teveel gepruts. Ik hoorde nooit of de motor goed afgesteld stond of niet (te arm, te rijk) met alle gevolgen vandien...Dus nu terug tijd en beetje budget om op electro te focussen. veel minder onderhoud zo ik lees.
Ik heb op uit een nalatenschap wat auto's overgenomen. Ik post in de sectie electro wat het juist is want ik heb absoluut geen idee welke goeide en minder goede spullen ik heb gekocht.
Groetjes
Peter
-
Peter_jansens
- Nieuw lid
Hey Peter,
Welkom op het forum!
Hier zitten wel wat geïnteresseerden in rc wagens, dus ik neem aan dat je wel vlug een antwoord zal krijgen
Greetz!
T.
Welkom op het forum!
Hier zitten wel wat geïnteresseerden in rc wagens, dus ik neem aan dat je wel vlug een antwoord zal krijgen
Greetz!
T.
Thanks for visiting my YouTube channel!
https://www.youtube.com/user/CrosstownTee
Reely Wild Hawk [upgraded with MicroJet V3]
Durafly F4U Corsair [Beautiful]
Max Thrust Riot [Trainer/Acro]
Spektrum DX6i
https://www.youtube.com/user/CrosstownTee
Reely Wild Hawk [upgraded with MicroJet V3]
Durafly F4U Corsair [Beautiful]
Max Thrust Riot [Trainer/Acro]
Spektrum DX6i
-
CrosstownTee
- Beheerder
welkom
-
piper_heidsieck
- Forum Maniac
Welkom peter.
Ben benieuwd naar je collectie Om te beginnen is een wat minder merk goed
Maarja je ken ok meteen een goed en sterk wagen kopen
Kijk maar gerust mijn collectie : foto-s-en-filmpjes-f33/m0nster-energy-10-1-my-garage-t1421.html
Ben benieuwd naar je collectie Om te beginnen is een wat minder merk goed
Maarja je ken ok meteen een goed en sterk wagen kopen
Kijk maar gerust mijn collectie : foto-s-en-filmpjes-f33/m0nster-energy-10-1-my-garage-t1421.html
-
m0nster-energy101
- Rookie
4 berichten
• Pagina 1 van 1
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten
-
- Advertisement