-
- Advertisement
nieuw lid op forum
5 berichten
• Pagina 1 van 1
nieuw lid op forum
hallo ik ben gregory en vorige week een nieuwe traxxas bandit vxl gekocht,daarvoor steeds met nitro gereden een kyosho inferno neo.
kmoet zeggen kheb het mij nog niet beklaagd amai wa gaat da bakske vooruit zeg,in de toekomst ga ik mij wel eens een lipo of twee moeten bij kopen en een snellader,de originele die er bij zit doet zijn werk ook goed maar het duurt wel een beetje lang als er mensen op het forum moesten zijn van regio geraardsbergen laat maar weten,mss volgende week zaterdag eens een testritje gaan doen op het mcm parcour in huizingen zie voor een beetje ervaring op te doen,als er eens meetings of zo worden georganiseerd mag je het mij ook altijd eens laten weten want veel ervaring met elektro heb ik totaal nog niet
van kleins af aan altijd al zot geweest van rc buggy's en het is er eigelijk nooit meer uit gegaan als er mij iemand kan zeggen hoe ik hier fotos kan op zetten zal ik dat zeker eens doen.
kmoet zeggen kheb het mij nog niet beklaagd amai wa gaat da bakske vooruit zeg,in de toekomst ga ik mij wel eens een lipo of twee moeten bij kopen en een snellader,de originele die er bij zit doet zijn werk ook goed maar het duurt wel een beetje lang als er mensen op het forum moesten zijn van regio geraardsbergen laat maar weten,mss volgende week zaterdag eens een testritje gaan doen op het mcm parcour in huizingen zie voor een beetje ervaring op te doen,als er eens meetings of zo worden georganiseerd mag je het mij ook altijd eens laten weten want veel ervaring met elektro heb ik totaal nog niet
van kleins af aan altijd al zot geweest van rc buggy's en het is er eigelijk nooit meer uit gegaan als er mij iemand kan zeggen hoe ik hier fotos kan op zetten zal ik dat zeker eens doen.
-
gregory
- Nieuw lid
Van harte op het forum man !
We zijn natuurlijk zeer benieuwd naar je aanwinsten.
Hier kan je zien hoe je foto's plaatst :
regels-en-info-voor-het-forum-f55/hoe-foto-s-en-filmpjes-plaatsen-t233.html
Mvg,
RSSD
We zijn natuurlijk zeer benieuwd naar je aanwinsten.
Hier kan je zien hoe je foto's plaatst :
regels-en-info-voor-het-forum-f55/hoe-foto-s-en-filmpjes-plaatsen-t233.html
Mvg,
RSSD
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
Mercie kzal er dan zeker eens posten
-
gregory
- Nieuw lid
Welkom op het forum! Uitkijkend naar de foto's en video's! Het RC virus zit duidelijk in je
-
Aeroheligroove
- Beheerder
Hey Gregory!
Welkom op het forum!
Altijd leuk een streekgenoot te mogen begroeten
Greetz!
T.
Welkom op het forum!
Altijd leuk een streekgenoot te mogen begroeten
Greetz!
T.