-
- Advertisement
Hobby Uitverkoop!
1 bericht
• Pagina 1 van 1
Hobby Uitverkoop!
Ik heb sinds mijn verhuis noch de tijd en nog de geschikte plaats gevonden om rustig te vliegen, dus heb ik besloten alles te verkopen.
Het gaat over volgende:
Een Multiplex Easystar met een DX6i zender, 3 batterijen, een batterijmonitor die luid piept als de batterij leeg is, 2 reserve ontvangers en een camera module.
De Easystar heeft al enkele harde ontmoetingen met moeder aarde gehad, maar was telkens te herstellen en doet het nog steeds prima. Van de cameramodule moet de batterij vervangen worden.
De DX6i is in uitstekende staat.
Een Nine Eagles Zweefvliegtuigje met motor, volledige kit met zender, lader en een batterijtje. Deze heeft nog nooit gevlogen.
Een Autootje met zender en batterijen als hobbyprojectje gratis erbij, hiervan is de motorregelaar/ontvanger stuk.
Dit alles mag van eigenaar veranderen, voor 125€, of een aanneembaar bod (Dus geen 10€ en zo van die dingen )
Kan de foto's niet plaatsen dus stuur een berichtje, dan stuur ik ze toe.
Alles is af te halen in Putte, 2580.
Het gaat over volgende:
Een Multiplex Easystar met een DX6i zender, 3 batterijen, een batterijmonitor die luid piept als de batterij leeg is, 2 reserve ontvangers en een camera module.
De Easystar heeft al enkele harde ontmoetingen met moeder aarde gehad, maar was telkens te herstellen en doet het nog steeds prima. Van de cameramodule moet de batterij vervangen worden.
De DX6i is in uitstekende staat.
Een Nine Eagles Zweefvliegtuigje met motor, volledige kit met zender, lader en een batterijtje. Deze heeft nog nooit gevlogen.
Een Autootje met zender en batterijen als hobbyprojectje gratis erbij, hiervan is de motorregelaar/ontvanger stuk.
Dit alles mag van eigenaar veranderen, voor 125€, of een aanneembaar bod (Dus geen 10€ en zo van die dingen )
Kan de foto's niet plaatsen dus stuur een berichtje, dan stuur ik ze toe.
Alles is af te halen in Putte, 2580.
-
KoenP
- Lid op training
1 bericht
• Pagina 1 van 1
Terug naar [Te koop] Vliegtuigen & helicopters
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten
-
- Advertisement