-
- Advertisement
Vliegklaar FMS Zero 1400mm ***VERKOCHT***
3 berichten
• Pagina 1 van 1
Vliegklaar FMS Zero 1400mm ***VERKOCHT***
Beste Piloten,
Na het aankoop van grotere toestellen wil ik mijn FMS A6M3 verkopen. Hij is andelhalf jaar oud. Oogt en vliegt nog steeds heel mooi, nog nooit gecrashed. De toestel is compleet vliegklaar met alle electronica ( 50A FMS regelaar en motor, 7 servo's, Spektrum AR610 ontvanger ). Ik geef een reserve set propellerbladeren en 2 x 2650 4S Turnigy Nanotech Lipo's mee. Deze Lipo's zijn praktisch nieuw, nog maar een 10-tal keer waren ze opgeladen. Vliegtijd is een goede 7 minuten met deze batterij.
De Zero heeft electrisch retracts met deuren ( bediend door aparte servo's ), werkt nog allemaal prima. De wielen zijn behoorlijk groot, opstijgen/landen op korte gras is absoluut geen probleem.
Indien interesse zal ik nog foto's versturen, hierbij alvast eentje:
https://plus.google.com/u/0/photos/1038 ... 6817406065
Vraagprijs: 140€, alleen om op te halen in Zaventem,
gr,
Janos
Na het aankoop van grotere toestellen wil ik mijn FMS A6M3 verkopen. Hij is andelhalf jaar oud. Oogt en vliegt nog steeds heel mooi, nog nooit gecrashed. De toestel is compleet vliegklaar met alle electronica ( 50A FMS regelaar en motor, 7 servo's, Spektrum AR610 ontvanger ). Ik geef een reserve set propellerbladeren en 2 x 2650 4S Turnigy Nanotech Lipo's mee. Deze Lipo's zijn praktisch nieuw, nog maar een 10-tal keer waren ze opgeladen. Vliegtijd is een goede 7 minuten met deze batterij.
De Zero heeft electrisch retracts met deuren ( bediend door aparte servo's ), werkt nog allemaal prima. De wielen zijn behoorlijk groot, opstijgen/landen op korte gras is absoluut geen probleem.
Indien interesse zal ik nog foto's versturen, hierbij alvast eentje:
https://plus.google.com/u/0/photos/1038 ... 6817406065
Vraagprijs: 140€, alleen om op te halen in Zaventem,
gr,
Janos
-
jarbi
- Lid op training
3 berichten
• Pagina 1 van 1
Terug naar [Te koop] Vliegtuigen & helicopters
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten