-
- Advertisement
Tips
3 berichten
• Pagina 1 van 1
Tips
Zijn er mensen die mij raad kunnen geven over waar ik moet aandenken alvorens een aankoop te doen.
Ik moet volledig van nul starten. En best tamiya want scaleart is niet betaalbaar voor mij op dit moment.
Ik zou willen gaan voor grondwerken dus trekker met kipbak en later een graafmachine erbij.
Ik moet volledig van nul starten. En best tamiya want scaleart is niet betaalbaar voor mij op dit moment.
Ik zou willen gaan voor grondwerken dus trekker met kipbak en later een graafmachine erbij.
-
linpieam
- Nieuw lid
linpieam schreef:Zijn er mensen die mij raad kunnen geven over waar ik moet aandenken alvorens een aankoop te doen.
Dit is helaas een tak in de r/c wereld waar ik zeer weinig van weet.
Mss even een winkel op zoeken die veel van die modellen heeft ?
Mvg,
RSSD
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
Dat ScaleArt duur is dat klopt wel maar dan heb je ook iets gebouwd met kwaliteit, ben zelf bezig met een MAN TGX XXL.
als je het uitstrijkt over een langere periode, ( je spaart tot je een ( verpakkings eenheid bij elkaar hebt ) info dealers, Ultimate Dream Cars, Hobma, Toemen.
succes
als je het uitstrijkt over een langere periode, ( je spaart tot je een ( verpakkings eenheid bij elkaar hebt ) info dealers, Ultimate Dream Cars, Hobma, Toemen.
succes
-
swift13
- Nieuw lid
3 berichten
• Pagina 1 van 1
Terug naar Vrachtwagens, heftrucks, kranen etc...
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
-
- Advertisement